Lue keskustelun säännöt.
Mikä on paras tapa iskeä tosi kaunista naista? Ei oikein suju
11.10.2016 |
Näitä aina vähän välein kiinnostaa ainakin vähän. Tiedostan aina tällöin, että nyt on mahdollisuus kaikista parhaimpaan naiseen, ja musta tulee varovainen ja tylsä perseennuolija, joka varoo jokaista sanaa ja kehuu maasta taivaaseen, ikäänkuin annan kuvan naiselle, että varmasti tiedostan sen olevan mun tasoni yläpuolella.
Kuitenkin nää on alkuun mulle tosi lämpimiä mutta jonkun ajan päästä niillä ikään kuin kiinnostus lakkaa :D pitäskö mun olla jotenkin itsevarmempi ja lakata nuoleskelemasta ja pyytelemästä anteeksi olemassaoloani?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole mikään poikkeuksellisen kaunis, mutta muistan kyllä nuoruudestani, että sellainen 'liian' ihastunut käytös vähän ällötti ja karkotti. Parasta olisi olla oma itsensä, ja jutella jostain asiasta, joka molempia kiinnostaa. Älykkyys tekee aina vaikutuksen, ja oikeasti hyvä huumorintaju. Ja taas liika yrittäminen on kamalaa. Eteen tulee jatkuvasti näin vanhana ja varattunakin niitä jutuniskijöitä, jotka luulevat olevansa suuria naistenmiehiä, ja joiden tylsille vitseille on kohteliaisuudesta pakko nauraa. Eli mieluummin vähemmän, mutta parempaa.