Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä ketään jolla on A-kortti ja ei ole ajanut edes mopolla?

Vierailija
11.10.2016 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis 2-pyöräisistä.

Vierailija
2/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ennen suunnileen vuotta 1975 syntyneillä ajokortinomistajilla :) En nyt muista sitä tarkkaa vuotta. Mä taas voisin kysyä, kuinka moni on ajanut ekana ajokorttina suoraan ison A:n. Me ollaan ilmeisesti harvalukuinen joukko.

Vierailija
4/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ennen suunnileen vuotta 1975 syntyneillä ajokortinomistajilla :) En nyt muista sitä tarkkaa vuotta. Mä taas voisin kysyä, kuinka moni on ajanut ekana ajokorttina suoraan ison A:n. Me ollaan ilmeisesti harvalukuinen joukko.

Miksi et sit tee omaa ketjua?

Vierailija
5/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sit tee omaa ketjua?

En mä nyt just jaksa. Kohta alan lukea iltasatua lapselle.

Vierailija
6/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Olen ajellut 18-vuotiaasta lähtien vähintään viikoittain autolla (aina kun on varaa bensaan tai tankki ei ole entuudestaan ihan tyhjä), polkupyörällä ja olen myös kävellyt. Autoja on siis ollut n. 15, aina vanhoja (pääsääntöisesti ikivanhoja), automaatteja ja manuaaleja, henkilöautoja ja pakettiautoja, sekä muiden omistamia että omia.

Mutta en ole milloinkaan täys'ikäisenä ajanut mopoa tai moottoripyörää. Alaikäisenä (alle 15-vuotiaana) olen mopoilla pärrännyt hiukan jossain pellolla tai korvessa poliisilta piilossa, joten jos nyt tulisi tosipaikka, todennäköisesti osaisin juuri ja juuri ajaa kaksipyöräistä, etenkin hidasta ja laiskaa mopoa niin että saisin sen ainakin liikkeelle ja että se teknisesti ottaen täyttäisi ajamisen määritelmän, mutta olisin liikenteessä alkuunsa hengenvaarallinen vähintään itselleni ja ehkä jopa muillekin.

En ole ollut kovin kiinnostunut kaksipyöräisistä eikä minulla ole ollut niihin varaakaan kun se pelkkä autoilukin on syönyt kaikki vähät rahani.

Ja tulkoon nyt vielä mainituksi, että olen tällä hetkellä 44-vuotias jätkäshenkilö.

Vierailija
7/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on AB-kortti enkä ole koskaan kokeillut ajaa edes mopolla. Tuntuu ihan hullulta, että saisin isolla moottoripyörälläkin ajaa. Ajokortin sain v. 1978.

Vierailija
8/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut AB-kortin vuonna 1978 enkä osaa ajaa edes polkupyörällä.

Vierailija
9/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ja ensimmäisen kerran ajoin kaksipyöräisellä pari vuotta sitten - suoraan Harrikalla :)

Syntynyt olen vuonna 1968.

Vierailija
10/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. Siis ajoin A-kortin ilman mitään pyörätaustaa.

Vierailija
11/11 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ja ensimmäisen kerran ajoin kaksipyöräisellä pari vuotta sitten - suoraan Harrikalla :)

Syntynyt olen vuonna 1968.

En tiennytkään että Harrikka on joku saavutus.