Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet nuoresta ihmisestä (25v), joka ei vuonna 2016 ole facessa?

Vierailija
11.10.2016 |

Esim. silloin kun tapaat uuden ihmisen ja haluaisit lisätä hänet kaveriksi facessa, mutta profiilia ei löydy.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Itsekkään en ole.

Vierailija
2/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole 40+ media

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään, koska tunnen useammankin nuoren aikuisen joka ei ole facessa tai käytä mitään muutakaan pärstänjakelumediaa.

Vierailija
4/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. 5 vuotta sitten olisin kummeksinut asiaa. Nykyään tiedän useita, jotka eivät siellä ole, ja todella iso osa on epäaktiivisia.

Vierailija
5/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimääräistä fiksumpi henkilö kyseessä.

Vierailija
6/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batman-ampuja James Holmesille ja Norjan massamurhaaja Anders Behring Breivikille oli yhteistä Facebook-profiilin puuttuminen. Eli olisin varuillani tuollaisen ihmisen seurassa.

Vierailija
7/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että onpa fiksu nuori, joka ajattelee omilla aivoillaan. Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.

T. T A U S K I

Vierailija
8/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään kovin erikoista. Ehkä ajattelen, että henkilö haluaa pitää tiukemmin yksityisyydestään kiinni kuin iso osa muista ihmistä. Saattaa olla, että hän on keskimääräistä tiedostavampi, itsetunto parempi ja käyttää aikaansa kehittäviin harrastuksiin, kun aika ei kulu someturhuuksiin. Ehkä. Enhän minä voi tietää kenekään motiiveja pysytellä poissa facesta, mutta arvelen tällaisia seikkoja siellä taustalla voi olla. Ei siinä mitään ihmeellistä ole, jos joku ei facessa ole. Aikamoinen aikasyöppö sekin somekanavava on. 

Vierailija
9/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Batman-ampuja James Holmesille ja Norjan massamurhaaja Anders Behring Breivikille oli yhteistä Facebook-profiilin puuttuminen. Eli olisin varuillani tuollaisen ihmisen seurassa.

Myöskään Hitlerillä ei ollut FB-profiilia!

Mutta en ajattele mitään ihmeellistä. Itsekään en ole FB:ssa, sillä en koe sen olevan mitenkään tarpeellinen elämässäni, se olisi mulle vain yhteydenpidon väline. Mutta ne joihin pidän yhteyttä, löytyvät esim. WhatsAppista.

Vierailija
10/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä naurattako. Yksikään nainen täällä ei uskaltaisi lähteä treffeille sellaisen ennestään tuntemattoman miehen kanssa, jolta ei löydy mitään profiilia facesta tai muualta. Onhan se helppo täällä todeta, että fiksu tyyppi on varmaan kyseessä, kun ei kulje massan mukana, mutta tositilanteessa ne omat vaistot ja ennakkoluulot ottaisivat vallan.

Vierailija
11/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan jossakin uudemmassa sosiaalisessa mediassa. Facebook on keski-ikäisten juttu, ja onneksi hekin ainakin minun kaveripiirissäni alkavat jo kyllästyä.

Vierailija
12/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei ole facessa, hui, miten uskallankaan olla hänen kanssaan...?

Vierailija
13/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa koko face sana. Se on äfbee tai feisbuuk.

Vierailija
14/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ne joihin pidän yhteyttä, löytyvät esim. WhatsAppista.

Minä en edes tiedä, mikä tuo on.

Vierailija
15/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei ole facessa, hui, miten uskallankaan olla hänen kanssaan...?

Tässä puhuttiin tuntemattomista ihmisistä, joihin ollaan vasta tutustumassa.

Vierailija
16/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ainakaan tuota nuoremmat juuri fbtä käytä, korkeintaan yksäreitä lähettävät jos puh no puuttuu. Enkä kyllä itsekään jaksa kuin kerran viikossa pakolla puskea läpi suvun päivitykset ja tykätä niitä etteivät ylpeänä pidä ;)

Vierailija
17/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän perheitä, joissa joku ex-tuttu harjoitta stalkausta, eikä lapsetkaan siksi saa esiintyä omalla nimellään. Harmittaa todellakin , kun haluaisin pitää vielä yhtä.  Minulla on entinen tyttöystäväbestis, jolla on salattu tiedot kaikista rekistereistä. Asui välillä ulkomailla ja on nyt eronnut. Meilläpäin asuu,  mutta osoite ym. salainen. Yhteisten tuttujen kautta tiedän vain ,ettei voi tavata ketään. Ymmärsin ex-mies rikollinen tms. Minulla on myös tällä hetkellä ystäviä, jotka eivät ole somessa. On minusta suoraan sanoen rasittavaa, kun evät tiedä olenko nyt mökillä tai ulkomailla. Joskus ole mennyt kylään ja sitten vasta kuullut, että lähtikin juuri Lontooseen. Hänellä on myös puhelimessa aina vastaaja päällä. Itse hän kuitenkin kysyi kutenkin, enkö halua olla hänen kanssaan. Kyllä haluan, on vain niin vaikea pitää yhtä kun ei tiedä missä mennään. On rakkain ystävä ja vanhin lapsuudenkaveri, nyt vain en tiedä missä milloinkin luuraa. Tässäkin epäile syyksi ex- miestä, joka kyllä enne oli ihan täyspäinen.

Vierailija
18/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu nuori ihminen. En ole itsekään FB:ssa.

Vierailija
19/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole. T. N24

Vierailija
20/30 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Tiedän muutamia ihan normaalin oloisia tyyppejä joilla sitä ei ole. Heillä on myös kavereita, ovat työssäkäyviä yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi