Miten saatte tilinumeronne työnantajanne tietoon?
Ihan vaan näin tiistaipohdintana tuli mieleen että miten te sen käytännössä teette? :D
Kommentit (35)
Sillon kun kirjotin työsopparin, niin annoin sen verolappuun kirjotettuna. Pomo toimitti sen sitten palkanlaskijalle.
Täh? Ilmoitan palkanlaskentaan. Ooksä vähän yksinkertainen vai enkä mä vaan tajunnut
Samalla kun tekee työsopimuksen voi antaa oman tilinumeronsa niin työnantaja kirjoittaa numeron ylös.
Taisin kirjoittaa lapulle ja klemmarilla verokorttiin kiinni
öööö... mulla on tilinumero lompakossa. Kirjoitin sähköpostiviestiin ja lähetin firman rahaministerille.
Ymmärsinköhän kysymyksen?
Miten sait puhelinnumerosi ja osoitteesi työnantajan tietoon?
Kirjoitettiin työsopimukseen. Jos vaihtaisin pankkia tai tilinumero vaihtuisi muusta syystä, lähettäisin uuden pomolle sähköpostilla tai laittaisin paperilapun klemmarilla kiinni tuntilistaan.
Kirjoitin paperille ja ojensin työnantajalle. Hän maksaa palkat, ei mikään erillinen palkanlaskenta.
Muistaakseni kirjoitin joko työsoppariin tai lähetin sähköpostitse...
Kirjoitin työsopimukseen.
Meillä palkkalaskelmat tulevat sähköisessä muodossa ja jos tilinumero vaihtaisi, ilmoittaisin muutoksen tuota kautta.
Vaihdoin itse Kiekuun, joka on valtion järjestelmä. Eh?
Kerropa nyt ap että miten juuri tilinumeron ilmoittaminen/kertominen työnantajalle olisi jotenkin erilaista kuin minkä tahansa muun informaation?
Ihan vaan kirjoitin pikkulappuun ja se kiinni verokorttiin ja sitten vaan vie minne pitää. menee kaikki kerralla oikeaan paikkaan.
Mä yleensä kirjoitan sen nuolenpääkirjoituksella pergamentille ja sitten vaan panen pergamentin kirjekyyhkyn matkaan. Hyvin on toiminut.
Voisin vaikka laittaa sähköpostin palkanlaskijalle ihan itse tai antaa pomolle joka ilmoittaa eteenpäin
Sytytin nuotion ja lähetin savumerkkejä
Joka firmassa/julkisella työnantajalla on joku, joka vastaa sun palkanmaksusta. Isommissa puulaakeissa se on yleensä hr. Kysy pomolta tai soita firman keskukseen, se antaa sulle nimen ja osoitteen, jonne pistät verokortin ja palkkatilin numeron.
Aina olen telepatiaan luottanut, eikä ole vielä pettänyt!
Öö, kirjaudun verkkopankkiin ja kahton tilinumeroni sieltä. Vai mitä ihmettä tässä haetaan?