Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saatte tilinumeronne työnantajanne tietoon?

Vierailija
11.10.2016 |

Ihan vaan näin tiistaipohdintana tuli mieleen että miten te sen käytännössä teette? :D

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu ihan firman käytännöistä, miten ilmoitetaan tilinumero tai sen muuttuminen. Usein hoitunee ihan ilmoittamalla kirjallisesti esimiehelle tai hr:lle, jotka ilmoittavat tiedon eteenpäin. Joskus voi olla että hlö saa ilmoitettua tiedon suoraankin palkanlaskentaan sähköisesti tai kirjaamalla firman järjestelmään tiedon, josta se sitten siirtyy eteenpäin. 

Periaatteessa tavalla ei ole mitään väliä, paitsi että tilinumeron antamisesta on jäätävä luotettava dokumentti, jolla tiettyjä ehtoja.

22/35 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitettiin henkilökortin tms yhteydessä. Pomo kyseli henkilötiedot ja samalla tilinumeron.

Vanhassa työpaikassa palautettiin tuntilistat postilaatikkoon, laitoin siihen mukaan tilinumeron lapulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kaupungille. Meillä täytetään perustietolomake, joka toimitetaan palkanlaskijalle. Sama lomake täytetään uudestaan, jos esim. osoite muuttuu.

Vierailija
24/35 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpostilla. Ihmisillä on joku käsitys siitä, että tilinumero on isokin salaisuus - ei ole.

Vierailija
25/35 |
12.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähdin heti ensitöikseni työmatkalle pääkonttoriin viemään sitä tilinumeroa. Se olikin kiva matka, olin kolmatta päivää ensin matkalla, kun eksyin ja sitten menin väärään konttoriin ja palkkani maksettiin jollekin toiselle ekat kolme vuotta, mutta sitten kun kävin uudelleen toimittamassa asiaa, on palkka tullut jo pari kertaa ihan minun omalle tilille. 

Vierailija
26/35 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt ap että miten juuri tilinumeron ilmoittaminen/kertominen työnantajalle olisi jotenkin erilaista kuin minkä tahansa muun informaation?

Koska kyse on rahasta. Kukaan ek tykkää puhua tassta.

Vierailija
27/35 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
28/35 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sytytin nuotion ja lähetin savumerkkejä

Minä laitoin pullopostilla.

Vierailija
29/35 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano työnantajallesi kun hän kysyy tilinumeroasi, että KVG.

Vierailija
30/35 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerropa nyt ap että miten juuri tilinumeron ilmoittaminen/kertominen työnantajalle olisi jotenkin erilaista kuin minkä tahansa muun informaation?

Koska kyse on rahasta. Kukaan ek tykkää puhua tassta.

Minun tilinumerossani ei ole kyllä paljonkaan kyse rahasta. Ei edes tilipäivinä.

Vierailija
31/35 |
31.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihihihij

Vierailija
32/35 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/35 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsettamalla Vatikaaniin, josta sitten lähetetään kirjekyyhkynen palkanlaskentaan.

Vierailija
34/35 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hauska ketju!

Vierailija
35/35 |
01.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi