Ihanaa olla "vanha"
Ei tarvitse enää miettiä tulevaisuutta. Saa vain olla nauttien nykyisyydestä :)
Kommentit (14)
Minustakin on ihanaa olla "vanha". Nuorena on normaalia kuvitella olevansa maailman napa ja että kaikki muut kadehtivat vain koska on nuori. Itse en ainakaan ole nuoruuden perään itkevä kurppa, vaan täysin tyytyväinen elämääni. Ei tarvitse olla epävarma vaan saa olla rauhassa tasan sellainen kuin haluaa eikä ketään kiinnosta, kaikkein vähiten itseä. Ei tarvitse tuhlata aikaa itsensä etsimiseen kun sen on jo löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha on vanha?
23v
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minustakin on ihanaa olla "vanha". Nuorena on normaalia kuvitella olevansa maailman napa ja että kaikki muut kadehtivat vain koska on nuori. Itse en ainakaan ole nuoruuden perään itkevä kurppa, vaan täysin tyytyväinen elämääni. Ei tarvitse olla epävarma vaan saa olla rauhassa tasan sellainen kuin haluaa eikä ketään kiinnosta, kaikkein vähiten itseä. Ei tarvitse tuhlata aikaa itsensä etsimiseen kun sen on jo löytänyt.
Just näin :) ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha on vanha?
23v
Ap
Vai että vanha. No, mä oon sitten fossiili. T:50v
Vierailija kirjoitti:
Eihän se vanhuuteen liity!
Se vanha olikin lainausmerkeissä.
Se olisi kieltämättä hyvä taito. En kyllä liioin osaa tulevaakaan miettiä, vaan ajatukseni seikkailevat usein menneisyydessä. Tuleeko tähän iän myötä helpotusta, sitä on paha sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha on vanha?
23v
Ap
eikö ne ole jotain 18 lukiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha on vanha?
23v
Ap
Vai että vanha. No, mä oon sitten fossiili. T:50v
Ei toi edellinen ole ap.
Juuri äskettäin ajattelin, nyt on hyvä ikä 54 v. Ei tarvitse enää miettiä lastenhankintaa eikä kärsiä pms oireista. Uskallan olla oma itseni enkä yhtään välitä mitä muut minusta ajattelevat. Kunto on hyvä ja miehen kanssa menee hyvin. Seksielämäkin vireää. Iän tuomia vaivoja ei vielä ole.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi kieltämättä hyvä taito. En kyllä liioin osaa tulevaakaan miettiä, vaan ajatukseni seikkailevat usein menneisyydessä. Tuleeko tähän iän myötä helpotusta, sitä on paha sanoa.
Menneisyys kummittelee aina mielessä, se vaan on niin. Ei ole iästä kiinni. Mutta kun ei enää tarvitse tulevaisuutta pähkäillä, niin helpottaa.
Mullakin jo toinen jalka haudassa ja silti niin nautin elämästä nyt täysin rinnoin.Mitään en nuoruudesta kaipaa!
Nautin "vanhuudessa" siitä, ettei tarvitse kilpailla 18-vuotiaiden naisten kanssa. Saan olla oma itseni, puhua mitä haluan ja pukeutua miten haluan. Silti riittää ystäviä kaiken ikäisistä ihmisistä. Olen 33.
Kuinka vanha on vanha?