Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen ex-miehen tavaroille?

Vierailija
11.10.2016 |

Meillä on talo myynnissä ja herra ei saa haettua tavaroitaan täältä. Autotalli ja varasto on täynnä hänen romujaan ja ihan kamalassa sotkussa ja ei suostu hakemaan niitä, vaikka on asunut jo puoli vuotta uuden naisen kanssa. Myyntiinkin vaikuttaa tämä kamala romumäärä.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti harkinnut että otan yhteyttä siihen uuteen naiseen. Kun itse olin matkoilla olivat käyneet viettämässä viikonloppua meillä, naapuri kertoi. Eivät olleet edes lakanoita vaihtaneet, eikä ollut naapurin mukaan ensimmäinen kerta. Mätin kaiken roskikseen edes kysymättä. Alkaa jo niin menemään hermot äijän sikailuun.

Hän tosiaan omistaa talosta puolet, mutta ei tikkua ristiin laita, että talo saataisiin myytyä. Olen pakannut jo peräkärryllisen tavaraa pihaan ja se on seissyt siinä nyt ainakin kuukauden kun kusipää ei suostu hakemaan sitä pois. Alkaa olla keinot vähissä 😨

Ap

Vierailija
22/41 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan kärrätä sen hemmetin kärryn sen uuden naisen ovelle. Puran kamat ja haen uuden lastin. Luulisi niiden siellä kerrostaloalueella häiritsevän oven edessä sen verran että niille jotain tekee. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette jo virallisesti eronneet ja ositus tehty niin puoli vuotta täytyy toisen tavaroita säilyttää ja sitten ne voi heittää meneen. Eli se voi soittaa poliisin ja jos voit todistaa että puoli vuotta aikaisemminmiehelle ilmoitettu että hae tavarasi niin poliisi ei voi mitään. Paitsi sanoa miehelle että ota tavarasi.

Vierailija
24/41 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun talosta laaditaan kauppakirja, siihen ehto että mikäli talo ei ole tyhjä johonkin mennessä Sakko on 5000e/kk. Tai vähennetään kauppasummasta. Mikäli siis ostat sen talon itse. Muuten ihan samantekevää.

Vierailija
25/41 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että sä asutkin exäsi talossa. Sitten se saa siellä säilyttää tavaroitaankin. Muuta pois tai lunasta hänen osuutensa.

Vierailija
26/41 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies omistaa siitä pesästä puolet. Eli myös talosta ja tavaroista. Sinua voidaan rangaista jos hävitä pesästä tavaraa. Järki käteen nyt nainen. Älä anna vihan sokaista järkeä.

Vierailija
27/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talo on yhteinen, tavarat on jo suullisesti jaettu. Mies on myös hakenut ns parhaat päältä, mutta autotalli ja hänen romuvarastonsa on täynnä tavaraa. Molemmat näyttävät aivan kamalilta kun ei niille romuillensa mitään tee. Tästä on myös kiinteistövälittäjä maininnut.

Ositusta ei tehdä sen kummemmin, koska ei olla naimisissa.

Teen yksin kaikki pihatyöt, siivoukset yms näyttöjä varten ja voin sanoa, että niitä hommia riittää.

Ja luulisi miestä myynti kiinnostavan, koska tämän uuden naisen kanssa heillä on joku asunto kiikarissa. Mutta puheista huolimatta mitään ei tapahdu. Olen kaikki hommat tehnyt kitisemättä, mutta miehen romuvarastoa en kykene hävittämään jos ei itse niille mitään tee. Hintaakin talosta on jo laskettu vaikka kuinka paljon. Tulee myös todella paljon liian kalliiksi asua lasten kanssa keskenään isossa talossa, todellakin haluaisin sen saada myytyä.

Ap

Vierailija
28/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kun jumalauta mikä äijä!

Paras vaihtoehtohan olisi tuo, että nakkaat kamat menemään, jos vaan se puoli vuotta on täyttynyt...?

Jos ei, niin vie ne vaan siihen uuden naisen pihalle tai rappuun tai mihin vaan. Luulisi siitä siivoavan.

Oikein ärsyttää sun puolestasi!

Ps. Pissaa pikkusen niiden kamojen päälle

Vierailija
29/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa uhrata pari sataa ja käydä lakimiehen juttusilla niin saat pitävät asialliset neuvot ja etkä joudu hankaluuksiin. Huutaminen ja itkemijen ei auta ja kuspäiden kanssa ei kannata turvautua kepulikonsteihin vaan hoitaa jutut virallisesti ja kirjallisesti.

Vierailija
30/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei itse hae pois niin Pelastusarmeijan asuntolaan?

Vierailija
31/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekisi tosiaan kusta niiden romujen päälle, haittaisi todennäköisesti vaan asunnon myyntiä. Mä en kestä kun sitä roinaa pursuaa joka paikka!!! Enkä ymmärrä myöskään sitä naista joka käy minun kodissani viettämässä aikaa. Hyi hitto 😨 Ap

Vierailija
32/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli tekisi tosiaan kusta niiden romujen päälle, haittaisi todennäköisesti vaan asunnon myyntiä. Mä en kestä kun sitä roinaa pursuaa joka paikka!!! Enkä ymmärrä myöskään sitä naista joka käy minun kodissani viettämässä aikaa. Hyi hitto 😨 Ap

No siinä on tainnut idiootti löytää idiootin. Meinaan jokaisen järkevän naisen mielessä kyllä on, että uuden ukon entisen kanssa käyttämään, yhä asuttuun yhteiseen kotiin ei mennä lomailemaan. Hyi oksennus, kun ajattelisinkin itseäni siinä tilanteessa. Mutta jos ei ole aivoja, ei ole aivoja. Vakka on kantensa valinnut.

Otan osaa. Lyön vaikka mistä vetoa, että saat siltä suunnalta osaksesi vielä paljon paskaa, ja lapsiparat on siinä välissä. Ymmärrän, ettei ne sinne kerrostaloluukkuun  mahdu, mutta...Ex:n toiminta kuulostaa ihan välinpitämättömyydeltä hoitaa kamoille joku väliaikainen varasto, josta jotain joutuisi vielä  maksamaankin!

Hommaa helvetisti vaikka bilteman tai ikean tai minkä vaan firman pahvilaatikoita ja laita ne ex:n kamat niihin piiloon. Varastot näyttävät jo samantien siistimmiltä, kun kamat on laatikoissa. Ex:lle laittaisin todisteellista viestiä, esim. sähköpostia ja tekstiviestiä, että "kamat tulee olla raivattu siihen ja siihen päivään mennessä, hommaa niille oma varasto, tai ne lähtee joka tapauksessa kaatopaikalle. Ostaja ei niitä tule katselemaan kuten varmaan tajuat, ja välittäjä valittaa myyntiä hidastavasta varastojen epäsiisteydestä, joten hoida asia kuntoon ja hommaa niille joku vuokravarasto, tai minun on pakko hävittää tavarat."

Äijä on varmaan niin tyhmä, ettei edes tiedä vuokravarastoista....?

Vierailija
33/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistatte yhdessä.  Hänellä on yhtäläinen oikeus pitää siellä tavaroitaan kuin sinullakin.  Ehkä hän on raivoissaan että asut siellä vielä.  Talo menisi paremmin kaupaksi kun on heti vapaa uudelle ostajalle. 

Vierailija
34/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omistatte yhdessä.  Hänellä on yhtäläinen oikeus pitää siellä tavaroitaan kuin sinullakin.  Ehkä hän on raivoissaan että asut siellä vielä.  Talo menisi paremmin kaupaksi kun on heti vapaa uudelle ostajalle. 

Jos ap muuttaa sieltä pois ja vie omat kamansa mennessään, niin ne miehen tavarat jää sinne edelleen. Kauankohan uusi omistaja niitä nurkissaan katselee?

Vierailija
35/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella että se suuttui saatuaan selville sun fuckbuddyt ja muutti toisen naisen luo .

Olipa ikävä ja huumorintajuton.

Ei yhtään international luonteinen toisin kuin sinä ja 95% naisista ylipäätään

Vierailija
36/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä minun pitäisi lasten kanssa asua kun kämppä on myymättä? Meillä lukee asuntoilmoituksessa että vapautuu kahdessa viikossa. Ja minun puolesta onnistuu vaikka heti. Mies tässä on se joka ei osuuttaan hoida ja laita niitä perhanan romujaan ojennukseen. Asia meni vielä kaiken lisäksi niin, että minä lähdin lasten ja lemmikkien kanssa ensin väliaikaiseen asuntoon kun mies ei suostunut lähtemään. Kunnes löytyi tämä uusi nainen jonka luokse muutti samantien. En millään saa maksettua kuluja tyhjänä lojuvasta talosta, asuntolainaa ha vuokraa. Mies ei osallistu eurollakaan mihinkään. Ap

Vierailija
37/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ROVIOLLE!!!

Vierailija
38/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja alunperin mies itku silmässä vinkui, että kunnioitetaan meidän yhteistä kotia eikä tuoda tänne ketään uusia. Ilmeisesti hän on unohtanut sen sopimuksen. Minä en ole yhtäkään miestä tänne tuonut. Eikä olisi kyllä aikaakaan, kun kaikki aika menee lasten, töiden, lemmikkien ja perkeleen pihatöiden kanssa. Samaan aikaan mies rypee ja ryyppää ja nauttii elämästään ilmaisessa asunnossaan uuden naisen kanssa. Ap

Vierailija
39/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se teidän asuntolainadiili on? Oletteko yhteisvastuullisia, vai onko teillä omat lainat?

Lainalle voisi pyytää parin vuoden lyhennysvapaata, eli maksaa pelkkää korkoa. Siis jos sinulla on oma laina.

Jos mies on siirtänyt kirjat pois, hän ei asu enää talossa. Silloin olet hänen vuokralaisensa hänen osuudestaan.

Vierailija
40/41 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla joku jo antoi hyvän neuvon. Paku paikalle, romut sinne ja nykyisen kämpän pihalle kyselemään, että mihinkäs kipataan. Kyllä se ukko siinä vaiheessa herää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä