Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko huono ajatus?

Vierailija
11.10.2016 |

Tapasin muutama viikko sitten miehen, jonka kanssa natsasi loistavasti. Tunteet olivat käsittääkseni molemminpuoliset ainakin jossain määrin, mutta mies palasi eksänsä luo. Tapaan hyvin harvoin ihmisiä, joiden kanssa tulen niin hyvin toimeen kuin tämän ihmisen kanssa, joten haluaisin yrittää ystävystyä hänen kanssaan. Minulla on vielä jonkin verran lämpimiä tunteita häntä kohtaan, joten en heti ole toimeenpanemassa suunnitelmaani. Mieskin tuntuu olevan avoin asialle. Teenkö virheen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten ajattelit edetä? - Ei minusta ole mitään väärää siinä, että haluaa itselleen ysätviä ja kavereita sukupuoleen katsomatta, mutta on reilua, että kaikki tietävät missä mennään... Jos mahdollinen kumppanini -olen siis sinkku- vaatisi minun luopuvan hänen vuokseen kaiksita muista vastakkaista sukupuolta olevista ystävistäni, niin en ennustaisi kovin pitkää jatkoa meidän kahden liitolle. - Toivoisin myös, että en olisi kumppanilleni "Se" ainoa ystävä ja kaveri. - Hänellä voi olla ja toivottavasti onkin kokonaan omia juttuja ja asioita, joista minä en välttämättä tiedä oikeastaan yhtään mitään, mutta vastaavasti meillä kahdella voisi olla asioita ja juttuja, jotka eivät kuulu millään muotoa, kenellekään kolmannelle. Niin paljon, että täytyy löytyä toiseen luottamusta ja uskoa, että kieltäydyn ajattelemasta aina ja joka kerta pahimman kautta asioita jos tai kun hän ei olisi näköpiirissäni, saati kuulo etäisyydellä, vaan on vaikka viettämässä "tyttöjen iltaa" ystäviensä kanssa, tai kahvilla mies puolisen kaverinsa / -  kolleegansa kanssa.  

Vierailija
2/2 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupunkiin on tulossa yksi näyttely, josta olen aika kiinnostunut. Ajattelin pyytää häntä mukaani, sillä tiedän aiheen kiinnostavan häntä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi