Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

diapamiin vaikutus kestää hirveen kauan?

Vierailija
11.10.2016 |

Otin eilen klo 24 , kun olin jo valvonut pari tuntia. Heräsin aamulla paniikissa klo 10.30 ja herätys olisi ollut 7.00. Olen vieläkin väsynyt. Uusi lääke minulle ja vain 2 mg annostus. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tarvittaessa 2 mg ahdistukseen (nykyisin onneksi korkeintaan kerran kuukaudessa). Lievittää ahdistusta ja rentouttaa mutta ei nukuta. Aika voimakkaasti sulla vaikutti. Mihin sitä on sulla määrätty?

Vierailija
2/3 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi vaikuttaa noin kauan. Vahva vaikutus vaikuttaa elimistössä alkaen puolesta tunnista lääkkeen otosta noin 1,5 tuntiin, koko vaikutus 8 tuntia. 

Älä kuitenkaan huolehdi tuosta alkuväsymyksestä, se on tavallista kaikkien uusien keskushermostoon vaikuttavien lääkkeiden yhteydessä ja menee yleensä ohi kun aivokemia  tottuu lääkkeeseen. Itsekin olin aikoinaan kauhean herkkä bentsoille mutta lopulta jouduin lopettamaan ko. lääkkeet koska mikään annos ei oikein enää tehonnut mitään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ahdistuneisuushäiriö joka ilmenee varsinkin aamuöisin. Annostus on 1-2 tablettia päivässä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi