Tekikö lääkäri virheen? (gyne)
Kävin siis tarkastuttamassa että kaikki on ok mun kuparikierukan kanssa.
Se sillä ultra(?) laitteella katto tuonne alavärkkiin mutta ei laittanu siihen päälle kondomia. D:
En siinä mitään sanonu mutta en tiiä toimitaanko näin vai ei :D luulis että pitäs olla noi aika hygieenisiä ku tungetaan ne kuitenki tuonne alapäähän sisälle.
Kommentit (23)
No sitä minäkin. Pitääkö mun nyt soittaa sinne vai mitä D:
Miksi helvetissä et siinä tilanteessa kysynyt
Näin vasta sen jälkeen ku se oli sen sinne tunkenu ja otti sen pois D:::: En älynny yhtää
Kyllä pitäisi laittaa kondomi. Itse en antaisi ultrata ilman. Juurihan siitä oli tutkimus, että ultralaitteen välityksellä voi tarttua tauteja.
No voi helvetti 😭 yyy. Onko tää nyt mun syy vai sen lääkärin 😩
hohoho kirjoitti:
No voi helvetti 😭 yyy. Onko tää nyt mun syy vai sen lääkärin 😩
Lääkärin tietysti. Vaihda parempaan gyneen. Ei se nyt kovin todennäköistä ole, että olisit tuosta mitään tartuntaa saanut, mutta se mahdollisuus on olemassa, ja sen takia asiansa osaavat gynet laittavat kondomin ultralaitteen päälle ennen ultraamista.
No joo ku se siis viimeksi laittoi kun kävin joskus keväällä siellä. :/ nyt huomasin vasta sen jälkeen ettei siinä mitään kondomia ollu. Hieman ahdistaa.
Yritän sinne soittaa tänään mutta kuumottaa ettei he usko mua jos sanon niille siitä D:
Äly hoi ne puhdistetaan joka asiakkaan jälkeen :DDD mitään kortsua laiteta. Aloittajaa vedetään nyt höplästä. Tai menin itse lankaan provosta.
Ei siihen päälle kortsua laiteta, se puhdistetaan alkoholilla potilaiden välissä.
Vierailija kirjoitti:
Äly hoi ne puhdistetaan joka asiakkaan jälkeen :DDD mitään kortsua laiteta. Aloittajaa vedetään nyt höplästä. Tai menin itse lankaan provosta.
Ei oo provo tämä. Mutta mun mielestä siinä pitää olla se kondomi ja siinä sen laitteen (näytön missä näkyy ultrakuva) oli laatikko niille kondomeille. D:
Tietenki ne varmaan putsataan ei siinä mitään mutta aika inhottavaa jos sitä kondomia ei siinä käytetä koska se on varmaan useamman värkissä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Se kortsu jäi sun sisään ap.
Haha joo varmasti 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen päälle kortsua laiteta, se puhdistetaan alkoholilla potilaiden välissä.
Kyllä minulla laittoi nimenomaan kondomin ja siihen liukastetta, kun minut tutkittiin tuolla ultraäänellä viime kerralla parisen vuotta sitten. Kyseessä oli Helsingin Mehiläinen ja gyne oli asiansa osaavan oloinen vanhempi naislääkäri. En sitten tiedä ylipäätään noista gynen tutkimuslaitteiden puhdistamisista, esim. ne normisisätutkimuksessa käytettävät välineethän pudotetaan johonkin puhdistettavien instrumenttien "roskiskulhoon" heti potilaan tutkimuksen jälkeen.
Todennäköisesti teki tutkimusvirheen joka tapauksessa koska eikö se tutkimus pidä suorittaa loppuun ihan peniksellä - siis lääkäri kokeilee että yhdyntä onnistuu kivuttomasti ja että kaikki on kunnossa. Siinä tietysti pitää käyttää kondomia.
Pakko olla provo. Kuka tahansa hiljaisempikin hissukka olisi tuossa kyllä älähtänyt ääneen että se kortsu taisi unohtua.
Siis kyllähän siinä päällä aina se suojus on joka vaihdetaan. Käyn itse 4-10krt vuodessa gynellä sairauden vuoksi ja olen tästä varma. Viimeksi tosin nauratti kun kiinnitin huomiota, että siinä oli hanska ja yhdessä hanskan sormessa oli se ultralaite :D
Yyy ei oo provo. En mä siinä älynny mitää sanoo.
Oon soittamassa sinne 3 aikaan kun soittoaika on. D:
Vierailija kirjoitti:
Siis nimenomaan tartuntavaara on olemassa puhdistamisesta huolimatta. Sen takia kondomi. Tämä on aika uusi asia ilmeisesti, sen takia tätä luullaan provoksi.
Siis eikö tuosta voi tulla myös raskaaksi? Nyt heti soittamaan gynelle!!
Pitäisi laitta kondoomi päälle joo. JOS nyt ei ole joku uusi kertakäyttöanturi ilmestynyt.