Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi palstalaiset ei ymmärrä provohahmoja?

Vierailija
11.10.2016 |

Miten te luulette että kivikissaäiti tms nimimerkillä palstailleet olisivat oikeasti olemassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ihmiset lankeaa nettirakkauteen ja maksaa miljoonia niille ennenkuin tajuaa, että kaikki on huijausta?

Vierailija
2/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo äitihullu taitaa valitettavasti olla oikeasti olemassa. Miehensäkin on jo tunnistettu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo äitihullu taitaa valitettavasti olla oikeasti olemassa. Miehensäkin on jo tunnistettu...

Minä taas en usko että olisi olemassa.

Vierailija
4/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en   haluaisi uskoa että on joku mieleltään niin sairas yksilö että pitää hakesá moisilla trolleilla huomiota. Normaalijärkinen, henkisesti terve yksilö ei  huvittele tuolla tavalla.Tämä koskee kaikkia toistuvasti trollialoituksia tekeviä.Tuollainen ei ole tervettä vaan sairasta ja huomiohakuista toimintaa.

Vierailija
5/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en   haluaisi uskoa että on joku mieleltään niin sairas yksilö että pitää hakesá moisilla trolleilla huomiota. Normaalijärkinen, henkisesti terve yksilö ei  huvittele tuolla tavalla.Tämä koskee kaikkia toistuvasti trollialoituksia tekeviä.Tuollainen ei ole tervettä vaan sairasta ja huomiohakuista toimintaa.

Yksinäisiä, tylsistyneitä, onnettomia ihmisiä joiden ainut kontakti oikeaan maailmaan on netti? Tai opinnoissaan jumahtaneita, graduaan yrittäviä epäonnistujia jotka hakevat ylemmyyden tuntoja provoamalla kun opinnot ei luista? Epämiellyttävää joka tapauksessa.

Vierailija
6/8 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisiä, tylsistyneitä, onnettomia ihmisiä joiden ainut kontakti oikeaan maailmaan on netti? Tai opinnoissaan jumahtaneita, graduaan yrittäviä epäonnistujia jotka hakevat ylemmyyden tuntoja provoamalla kun opinnot ei luista? Epämiellyttävää joka tapauksessa.

Kukaan provoaja ei käy kertomassa motiivejaan?

Vierailija
7/8 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole provo. Saatan kyllä hiukan kärjistää asioita, mutta tuntojani palstalle kirjoitan. Mutta se on hassua, miten ihmiset kuvittelevat henkilön yhdestä tai kahdesta tunnetilasta palstalla tuntevansa koko persoonan.

Vierailija
8/8 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida itse ymmärtää provojen provoamista.