Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein sanot lapsellesi, että rakastat häntä?

Vierailija
11.10.2016 |

Otsikossa kysymys olikin? Kerro myös lapsen/lastesi iät.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi laskea. Joka päivä ja monta kertaa. Lapset 8, 10 ja 12v.

Vierailija
2/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin. Pojat 7v&3v. Itse olen 32v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi kolmevuotias. Joka päivä useita kertoja. Myös halailemme ja suukotamme.

Vierailija
4/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Ja tiedostan että jokainen kerta voi olla viimeinen.

Vierailija
5/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tuskin vastaavat ne, jotka eivät muista tuota lapsilleen kertoa :/ monella tuntuu olevan vain sellainen oletus myös puolisoa kohtaan että "kyllä ne sen sanomattakin tietää". Eikä nyt joka päivä tarvitse sanoakaan, mutta edes joskus.

Vierailija
6/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika uskomattomalta, että kahden, kolmen lapsen perheissä rakkautta tunnustetaan niin usein, ettei laskuissa pysy. 

Itse sanon ehkä kerran päivässä illalla, muuten voin sanoa rakkaaksi. Ihan liika rakkauden tunnustaminen on minusta turhaa, koska rakkaus näkyy teoissa, ruuan laadussa ja lähellä olemisessa.  Jos nämä kaikki velvollisuudet hoidat, ei työssäkäyvälle jää aikaa höpistä rakkausjuttuja monta kertaa päivässä. 

Vierailija
7/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikottain. 13 ja 16 vuotiaat.

Tai useimmiten sanon "olet rakas" enkä niinkään, että rakastan sua.

Vierailija
8/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää hoe tuollaisia. Poika on jo 15 ja en halua siitä mitään tanhupetteriä. Sillä on katto pään päällä, ruokaa, vaatteita ja tavaraa vaikka muille jakaa. Se saa riittää.

Vierailija
9/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää hoe tuollaisia. Poika on jo 15 ja en halua siitä mitään tanhupetteriä. Sillä on katto pään päällä, ruokaa, vaatteita ja tavaraa vaikka muille jakaa. Se saa riittää.

:D !!  Täh?!

Vierailija
10/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä esim " olet rakas", "olet ihana/ mukava/ suloinen", tai kysyn " kuka on äitin rakas?" Ja vastaus on luettelo kaikista perheenjäsenistä ja joskus mummot ja ukit ja kaveritkin..

Lapset 14, 5, 4 ja vauva

Vierailija
11/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä monta kertaa. Lapset 9, 5 ja 3.

Vierailija
12/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa päivässä, mutta ainakin aamulla hoitoon viedessä ja koulumatkalle laittaessa, ja illalla kun sanotaan hyvät yöt. Paljon sanon että olet rakas, olet ihana ... Ja ihan töissä käyn, ja hyvin kerkeän.

Lapset on 11kk, 5v ja 7v. Itse olen 34v.

Vierailija
13/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran päivässä sanon, teoilla näytän myös, silitän, paijaan, huolehdin tarpeista.

Lapsi 6v., toinen syntyy kohta. 

Vierailija
14/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu aika uskomattomalta, että kahden, kolmen lapsen perheissä rakkautta tunnustetaan niin usein, ettei laskuissa pysy. 

Av-mamma tursuaa rakkautta.

Eihän sitä muuta ehdi juttelemaan kuin rakkauttaan todistelemaan ja päivittämään palstaa.

Vierailija
15/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kerran päivässä. Lapset 4 ja 6v

Vierailija
16/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kerran päivässä, kun ollaan erossa (lapsi vaikka jollain harrastuleirillä) niin sitten whatsupissa vähintään illalla kerran ennen nukkumaan menoa. Lapset 15, 11 ja 9. Ja lapset sanoo myös ihan oma-aloitteisesti mulle päin.

Vierailija
17/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan tuo sanottua useamman kerran päivässä, mutta ainakin aamuisin erotessamme ja iltaisin kun käyvät yöpuulle. Esikoinen tänään 15v ja kuopus on 13v.

Minusta kys asia on sellainen ettei sitä voi ns liikaa painottaa, monia muita asioita kyllä voi, kuten materiaa tms.

Vierailija
18/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä lapset jo aikuisia (20v ja 23v) ja käytännössä kosketan heitä silittämällä vaikka selkää tai käsivartta sekä sanomalla esim." voi rakas kulta pieni, mitäpä jos ...jne.", mutta vain tilanteen mukaan eikä paikalla muita kuin minä ja lapseni.

Vierailija
19/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun tapaan tai puhun puhelimessa. Olen 63 ja lapseni 40.  Puolisolleni joka päivä ja hän minulle.

Rakkaus on päivänselvää sanomattakin vain niille, joilla ei ole siihen kykyä, kuten oma äitivainajani.

Vierailija
20/25 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Minusta on hieman, tai aika paljonkin eri asia sanoa, "minä rakastan sinua", kuin vaikka "olet rakas/suloinen/ihana". Esim. tosi monellekin ihmiselle voisin sanoa ja sanonkin, että "olet rakas" (sukulaiset, ystävät..), mutta "minä rakastan sinua" on paljon isompi juttu. Minäkin sanon "olet rakas/äidin kulta/maailman suloisin" yms. monta kertaa päivässä, mutta eilen havahduin siihen, että tuota "minä rakastan sinua" en olekaan varmaan pariin viikkoon sanonut (lapsi 7v) ja kun sanoin niin eilen illalla, niin lapsi melkein purskahti itkuun kun tuli niin iloiseksi :) Tästä lähtien sanon kyllä vähän useammin. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan