Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalat rytmihäiriöt öisin, turvotus ja "aivosumu"

Vierailija
11.10.2016 |

Siis en jaksa enää tällaista, kun siis jatkuvasti kärsin öisin rytmihäiriöistä ja seuraavana aamuna on voimakasta turvotusta ja aivan poissaoleva ja sekava olo. Noita rytmihäiriöitä tulee ajoittain ja satunnaisesti ja lähes aina ainoastaan öisin nukkuessani (herään tosin niihin yleensä), joten en voi oikein varautuakaan niihin etukäteen. Olen normaalipainoinen/hoikka ja veriarvoista ei ole löytynyt mitään outoa.

Stressaavina tekijöinä ovat edelleen yöherätykset 2 krt/yö (imetys) sekä todella oikukas, äksyilevä ja ilkeä aviomies. Käyn töissä normaalisti ja harrastan maltillisesti liikuntaa. Nukun noin klo 23:30-06:50 ja siihen tulee parit yöheräämiset ja imetykset vielä. Lääkärillä olen ravannut pariin otteeseen, mutta mitään ei löytynyt. Mikä ihme minua vaivaa? Olen jo todella kyllästynyt tähän tilanteeseen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit aikuisen ihmisen yöunethan nuo on. N. 7 tuntiahan on se minimisuositus, kyllähän se tuossa täyttyy.

Onko sydäntä tutkittu mitenkään? EKG otettu? Rytmihäiriöt ja turvotus voisi liittyä myös eteisvärinään tai vajaatoimintaan.

Ja hankkiudu eroon siitä ilkeästä ukosta nyt ensi alkuun.

Vierailija
22/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalit aikuisen ihmisen yöunethan nuo on. N. 7 tuntiahan on se minimisuositus, kyllähän se tuossa täyttyy.

Onko sydäntä tutkittu mitenkään? EKG otettu? Rytmihäiriöt ja turvotus voisi liittyä myös eteisvärinään tai vajaatoimintaan.

Ja hankkiudu eroon siitä ilkeästä ukosta nyt ensi alkuun.

Höpö höpö. Tulisi ehkä lähes 7h JOS ap ei heräisi 2 kertaa yössä imettämään, olettaen että hän muuten pystyisi nukkumaan yön läpi. Mutta koska hän herää 2 kertaa ja joutuu siis nukahtamaan 2x uudestaan, pääsy siihen unen vaiheeseen missä ap oikeasti lepää saattaa puuttua kokonaan tai ainakin osittain. Tuo on ihan tunnettu kidutuksen muoto että ihminen herätetään usein kesken unen niin että hän ei pääse REM-vaiheeseen. Ap on tehnyt tätä nyt ainakin vuoden. Jos ap herää 2 x yössä, hänen pitäisi viettää mahdollisimman paljon aikaa muuten nukkuen, mikään minimiunentarve ei tuossa riitä. Ja muutenkin tuntuu ihan älyttömältä että ap nukkumisen sijaan heiluu hereillä sen ilkeän ukkonsa kanssa. Miksi ihmeessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi