Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut pariskunnat voivat olla vessassa samaan aikaan, siis niin että toinen istuu kakkosella ja toinen pesee esim hampaita siinä vieressä?

Vierailija
11.10.2016 |

Oksettavaa! Meillä kakkosella käynti on kummankin omaa yksityistä aikaa, eikä silloin mennä toista häiritsemään vessaan. Jotenkin kuvottavaa ajatella, että pitäs siihen p*skankäryyn mennä samalla pesemään jotain hampaita. * Yöks ja oks* 😷

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla on omat vessat + vieraille omat. T. USAssa

Vierailija
2/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo ees miestä, jonka aikana vessaan mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Eikö teitä oksetta jo ylipäätään tieto, että toinen käy kakkosella? Aloin voimaan pahoin kun ajattelin, että mieheni on todennäköisesti käynyt vessassamme paskalla tänäkin aamuna.

Vierailija
4/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se käy hyvästä esileikistä, ajatus puhtaasta suusta ja suolesta kiihottaa

Vierailija
5/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaiset tekee juuri näin.

Oikein meilläkin odotellaan hampaidenpesua.

Vierailija
6/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin pystytään :)

Vierailija
7/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki joutuu lähtemään aamulla kahdeksaan niin ei oikein ole muuta mahdollisuutta kuin käydä siellä aamupesuilla miehen istuessa aamulla vessassa. Jostain mystisestä syystä se miehen vessareissu kestää sen 40 min ja vain yksi vessa. Siellä on parhaimmillaan minä pesemässä taaperon kanssa hampaita ja käydään potalla miehen istuessa pytyllä. Eipä tuo yhtään ällötä. Paskalla me käydään kaikki. Ei se miehen paska ole sen kummempi kuin taaperonkaan.

Vierailija
8/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänkö täällä taas, että miten joku tekee jotain?

No, toinen istuu pöntöllä paskalla. Toinen on siinä vieressä ja pesee hampaita. Ihan sillein tavallisesti molemmat on vessaan menneet ja niitä asioitaan toimittaa.

Vierailija
9/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, toinen istuu pöntöllä paskalla. Toinen on siinä vieressä ja pesee hampaita. Ihan sillein tavallisesti molemmat on vessaan menneet ja niitä asioitaan toimittaa.

Eikö se haju yökötä ollenkaan? Mulle tulee heti oksennusrefleksi jos siinä hajussa joudun hampaani pesemään. 😣 Ap

Vierailija
10/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään. Meillä kakkosella käyminen on yksityisasia, siitä ei puhuta ja varsinkaan ängetä sinne vessaan samaan aikaan

Vierailija
11/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se haju yökötä ollenkaan? Mulle tulee heti oksennusrefleksi jos siinä hajussa joudun hampaani pesemään. 😣 Ap

Kaikkien paska ei haise yhtä pahalle kuin sinun ap 😉

Vierailija
12/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki paska haise.

Vierailija
13/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli niin erään tutkimuksen mukaan, että pitkien parisuhteiden salaisuus on, että pystyy sietämään toistensa luonnollisia hajuja.

Itse tuon lukiessa täytyi todeta, että kyllä vaan. :D esim mä en haista mieheni hikeä, vaikka hajuille herkkä olenkin.

En kuitenkaan peseydy hänen paskan hajussaan.

Yhdessä 23 v

Vierailija
14/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään. Meillä kakkosella käyminen on yksityisasia, siitä ei puhuta ja varsinkaan ängetä sinne vessaan samaan aikaan

Ettekö ole koskaan käyneet ulkovessoissa, joissa on rivissä 2 tai useampia reikiä. Joskus vielä vastakkainkin?

Olen syntynyt -75 ja ala-asteellani myös vessanpöntöt olivat vierekkäin, vyötärökorkuisin sermein eroteltuna.

Noihin verrattuna oman puolison kanssa vessan jakaminen on helppoa.

Vierailija
15/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole koskaan käyneet ulkovessoissa, joissa on rivissä 2 tai useampia reikiä. Joskus vielä vastakkainkin?

Olen syntynyt -75 ja ala-asteellani myös vessanpöntöt olivat vierekkäin, vyötärökorkuisin sermein eroteltuna.

Noihin verrattuna oman puolison kanssa vessan jakaminen on helppoa.

Minulla on myös muistikuva vastaavasta ala-asteen vessasta ja olen miettinyt, että olenko kuvitellut sen. En sitten varmaan kuitenkaan. En juuri tainnut käydä vessassa koulupäivän aikana, olin tosi ujo. :D

Mitä aloitukseen tulee, niin pesen hampaat keittiössä, mutta en tiedä haittaisiko minua välttämättä toisen istuminen pöntölläkään. Miestä varmaan haittaisi enemmän.

Vierailija
16/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilla on omat vessat + vieraille omat. T. USAssa

Sama meillä. Australiassa.

Vierailija
17/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään tuota, ihan normaalia meillä. Mitä muuta voisin sanoa?

Vierailija
18/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kyllä käydä vessassa yhtä aikaa kun mies istuu paskalla, mutten todellakaan pestä hampaitani siinä. En voi välttyä ajatukselta, että siinä ne tuoreet paskapartikkelit leijailevat suuhuni, ja minä harjaan niitä harjalla vain syvemmälle sisään.

Vierailija
19/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mennä vessaan samalla kun mies on paskalla enkä halua että hän tulisi vessaan kun minä olen paskalla.

Koskaan ei voi tietää millaista ripulia sieltä lentää ja ihan tarpeeksi paha toisen kuunnella niitä ääniä vessan oven läpi! :D pissalla voisin käydä ja voisin olla vieressä kun mies pissaa, mutta eipä tuo ole halunnut ottaa sitäkään askelta ja se on ihan ok.

Vierailija
20/29 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa! Meillä kakkosella käynti on kummankin omaa yksityistä aikaa, eikä silloin mennä toista häiritsemään vessaan. Jotenkin kuvottavaa ajatella, että pitäs siihen p*skankäryyn mennä samalla pesemään jotain hampaita. * Yöks ja oks* 😷

Exän kanssa toisen paskalla käynti ei haitannut. Muutenkaan koskaan saanut yksin vessassa olla; jos ei ollut mukuloita "kummeina" niin sitten tosiaan mies vaikka pesemässä hampaitaan tai lapsen kakkapyllyä tms.  Se on elämää.

Ja jotenkin niitten vuosien aikana sellainen vaan muodostui luonnolliseksi, eikä itsellä oikein ollut mitään salattavaakaan enää. Mies oli mm. siivonnut vessaa mun keskenmenovuodoistani kun tulikin ihan valtava turskahdus verta kun nousin pytyltä siirtyäkseni ambulanssin kyytiin jne. Semmonen turha ulkokultaisuus ehti karisemaan niitten vuosien aikana.

Nykyään kun omat lapset on jo isompia ja muutenkin eri mies, niin mä en halua enää samaan aikaan kanssani yhtään ketään vessaan. En mistään syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme