Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalat rytmihäiriöt öisin, turvotus ja "aivosumu"

Vierailija
11.10.2016 |

Siis en jaksa enää tällaista, kun siis jatkuvasti kärsin öisin rytmihäiriöistä ja seuraavana aamuna on voimakasta turvotusta ja aivan poissaoleva ja sekava olo. Noita rytmihäiriöitä tulee ajoittain ja satunnaisesti ja lähes aina ainoastaan öisin nukkuessani (herään tosin niihin yleensä), joten en voi oikein varautuakaan niihin etukäteen. Olen normaalipainoinen/hoikka ja veriarvoista ei ole löytynyt mitään outoa.

Stressaavina tekijöinä ovat edelleen yöherätykset 2 krt/yö (imetys) sekä todella oikukas, äksyilevä ja ilkeä aviomies. Käyn töissä normaalisti ja harrastan maltillisesti liikuntaa. Nukun noin klo 23:30-06:50 ja siihen tulee parit yöheräämiset ja imetykset vielä. Lääkärillä olen ravannut pariin otteeseen, mutta mitään ei löytynyt. Mikä ihme minua vaivaa? Olen jo todella kyllästynyt tähän tilanteeseen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin sun yöunet on liian lyhyet jos heräätkin välillä. Mä aloittaisin menemään aikaisemmin nukkumaan. Väsymys aiheuttaa rytmihäiriöitä.

Vierailija
2/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kilpirauhanen tutkittu? Mulla vajaatoiminta aiheuttaa mm. rytmihäiriöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt siis normaalisti töissä etkä ole äitiyslomalla, vaikka imetät 2 x yössä? Joku mättäää

Vierailija
4/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No stressihän noita aiheuttaa. Ja tietty liian vähän unet. Itellä kyllä magnesiumin puutekin aiheuttaa rytmihäiriöitä, etenkin silloin jos olen harrastanut tavallista enemmän liikunta, esim. talvella hiihtokauden aikana.

Mistä noita sinun stressitekijöitä pystyisi helpottamaan? Onko ukolle mitä tehtävissä? Pitäisikö hänen hakeutua rentoutusharjoituksiin tai terapiaan? Onko hänellä tämänhetkisessä elämässä jotain stressitekijöitä, jotka tekevät äksyksi, vai onko äksyilyn taustalla paska lapsuus tai koulukiusaamista?

Entä onko sun mahdollista lopettaa imettäminen? Tietysti jos lapsi ei sittenkään rupea nukkumaan kokonaisia öitä, niin yöt eivät välttämättä rauhoitu sen kummemmin. Hoitaako mies lasta yöllä?

Halit! Tästäkin sinä selviät, ajan kanssa. <3

Vierailija
5/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys voi aiheuttaa myös rytmihäiriöitä. Jotkut lääkkeet voivat olla myös syynä moniin oireisiin.

Vierailija
6/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko masennus?

Vierailija
7/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mene nukkumaan vaikka jo klo 21 ihan noin aluksi? Sitten kun pää selkiää unenpuutteesta niin voit alkaa tehdä päätöksiä mitä teet ukon ja imetyksen kanssa.

Vierailija
8/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä vähentää idiootin aviomiehen potkiminen pihalle.

Vierailija
9/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Potki ilkeä aviomies pihalle tai menkää pariterapiaan, ja lopeta yöimetys, jos kerran jo töissä käyt. Ei sen ikäinen lapsi enää maitoa tarvitse yöllä.

Stressi aiheuttaa rytmihäiriöitä.

Vierailija
10/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli rytmihäiriöitä ja ahdistusta, kun mies mökötti ja oli ilkeä. Oli pakko erota.

Vierailija
11/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt siis normaalisti töissä etkä ole äitiyslomalla, vaikka imetät 2 x yössä? Joku mättäää

Lapsi on jo vuoden ikäinen, mutta imetän edelleen. Aiemmin yöimetyksiä oli kerran yössä, mutta jostain syystä lapsi on heräillyt viime aikoina kaksi kertaa yössä. Ok, noista yöimetyksistä pitäisi luopua jo kokonaan muutenkin. T. Ap

Vierailija
12/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelmatkin voivat aiheuttaa tuollaista.

http://homepakolaiset.fi/terveyshaitat.html

"Yleisoireet ja neurologiset oireet - kuume, poikkeuksellinen väsymys, päänsärky, huimaus, pahoinvointi, keskittymisvaikeudet, muistihäiriöt, ärtyisyys, kiukunpuuskat, hermostuneisuus, ylivilkkaus, aloitekyvyttömyys, hengityskatkot, nukahtamisvaikeudet, heräily, sydämentykytys, rytmihäiriöt, epänormaali hikoilu/palelu, nivelkivut, lihaskivut, lihasheikkous, luusäryt, selkäkivut, kouristelu, lihasnykinät, oksentelu, pistely, raajojen puutumiset ja tunnottomuudet, kielen tunnottomuus, huulten tunnottomuus, kipu kainaloissa, vapinat, kasvojen turvotus ja punaisuus, korkea verenpaine ja muut sydän- ja verisuonioireet, migreeni, älykkyysosamäärän laskeminen ja vaikeus suoriutua neuro-kognitiivisista toiminnoista"

Vierailija
13/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No stressihän noita aiheuttaa. Ja tietty liian vähän unet. Itellä kyllä magnesiumin puutekin aiheuttaa rytmihäiriöitä, etenkin silloin jos olen harrastanut tavallista enemmän liikunta, esim. talvella hiihtokauden aikana.

Mistä noita sinun stressitekijöitä pystyisi helpottamaan? Onko ukolle mitä tehtävissä? Pitäisikö hänen hakeutua rentoutusharjoituksiin tai terapiaan? Onko hänellä tämänhetkisessä elämässä jotain stressitekijöitä, jotka tekevät äksyksi, vai onko äksyilyn taustalla paska lapsuus tai koulukiusaamista?

Entä onko sun mahdollista lopettaa imettäminen? Tietysti jos lapsi ei sittenkään rupea nukkumaan kokonaisia öitä, niin yöt eivät välttämättä rauhoitu sen kummemmin. Hoitaako mies lasta yöllä?

Halit! Tästäkin sinä selviät, ajan kanssa. <3

Paljon kiitoksia! :) Täytyykin muistaa ottaa magnesiumlisää sekä vielä olla tarkempi omankin nukkumaanmenon kanssa, sillä kieltämättä ne yöunet jäävät melko lyhyiksi monesti. Yritän myös lopettaa yöimettämistä ja sinänsä imettämistä muutenkin. On myös totta, että mies voisi myös aktiivisemmin ottaa vastuuta lapsenhoidosta illalla ja yöllä, kun kuopus herää -- se voisi olennaisesti rauhoittaa tilannetta sekä auttaa irtautumista siitä yöimetyksestäkin. T. Ap

Vierailija
14/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko masokisti vai miksi valvot puolille öin ilkeän ukon kanssa? Mene hyvä ihminen aikaisemmin nukkumaan!

Vierailija
15/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yleisoireet ja neurologiset oireet - kuume, poikkeuksellinen väsymys, päänsärky, huimaus, pahoinvointi, keskittymisvaikeudet, muistihäiriöt, ärtyisyys, kiukunpuuskat, hermostuneisuus, ylivilkkaus, aloitekyvyttömyys, hengityskatkot, nukahtamisvaikeudet, heräily, sydämentykytys, rytmihäiriöt, epänormaali hikoilu/palelu, nivelkivut, lihaskivut, lihasheikkous, luusäryt, selkäkivut, kouristelu, lihasnykinät, oksentelu, pistely, raajojen puutumiset ja tunnottomuudet, kielen tunnottomuus, huulten tunnottomuus, kipu kainaloissa, vapinat, kasvojen turvotus ja punaisuus, korkea verenpaine ja muut sydän- ja verisuonioireet, migreeni, älykkyysosamäärän laskeminen ja vaikeus suoriutua neuro-kognitiivisista toiminnoista"

Joo-o.. Tuo on ainakin tämän viesti laittajalla selkeästi esiintyvä oire. Johtuneeko homeesta vai onko ihan kongenitaalista, sitä on vaikea sanoa.

Vierailija
16/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo-o.. Tuo on ainakin tämän viesti laittajalla selkeästi esiintyvä oire. Johtuneeko homeesta vai onko ihan kongenitaalista, sitä on vaikea sanoa.

Jos kuittailee toisen älykkyydestä, olisi hyvä osata itse kirjoittaa sanat oikein. "Kongenitaalinen" ei tarkoita yhtään mitään, kognitiivinen taisi olla liian vaikea termi.

Vierailija
17/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varttia vaille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kuittailee toisen älykkyydestä, olisi hyvä osata itse kirjoittaa sanat oikein. "Kongenitaalinen" ei tarkoita yhtään mitään, kognitiivinen taisi olla liian vaikea termi.

Voi suloisuus. :-) Kongenitaalinen=synnynnäinen. MOT

Vierailija
18/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniehkäisy aiheuttaa tollasta.

Vierailija
19/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko perustella hieman? Tuo kommenttisi tuntuu hieman loukkaavalta. Olin aikoinani koulussa lähes kympin oppilas ja olen yliopistossa opiskellut vaikeapääsyistä ainetta jne. (=oon siis ihan ok-älyinen tiettävästi).

T. Ap

Vierailija
20/22 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko perustella hieman? Tuo kommenttisi tuntuu hieman loukkaavalta. Olin aikoinani koulussa lähes kympin oppilas ja olen yliopistossa opiskellut vaikeapääsyistä ainetta jne. (=oon siis ihan ok-älyinen tiettävästi).

T. Ap

Niin, tuo kommentti viittasi toki tähän home-foliohattuilijaan (mihin ovat muuten kadonneet amalgaamipaikat joita aikaisemmin aina syytettiin? Vai olisiko syynä tuulivoima? ;-)) eikä tämän ketjun alkuperäiseen Ap:hen.