Tyttöystäväni on narsisti
Kuinka voin jättää hänet? En jaksa enää, ihastuin ulkonäköön, sisin on pelkkää paskaa. Kiero valehtelija, törkeä hyväksikäyttäjä. Miten jättäisitte itse tuollaisen kusipään?
Kommentit (7)
No miten se tyttö- tai poikaystävä jätetään? "Sori mutta tää oli tässä." Seurustelu on sitä aikaa, kun molemmilla osapuolilla on oikeus laittaa peli poikki, jos huomaa toisessa puolia, joista tietää tulevan myöhemmin suuria ongelmia. Ihmetyttää, miten jotkut ihmiset ovat niin hyveellisiä ja korrekteja, että luulevat olevansa pakotettuja elämään paskassa suhteessa, koska ovat alkaneet seurustella. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voin jättää hänet? En jaksa enää, ihastuin ulkonäköön, sisin on pelkkää paskaa. Kiero valehtelija, törkeä hyväksikäyttäjä. Miten jättäisitte itse tuollaisen kusipään?
Suurin osahan naisista tuollaisia on.
No mitä se nyt sitten teki? Tuli bussilla, vaikka oli suunnitellut edellisellä viikolla käyttävänsä junaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osahan naisista tuollaisia on.
Kun nyt asiaa syvällisesti pohdin, niin saatat olla 30-prosenttisesti oikeassa. Tuollaisia voi olla ehkä se 20 prosenttia. Miehistä varmasti isompi osa.
Sanat ovat: "En halua enää seurustella kanssasi. Olen pahoillani."
Ole hyvä.
Tekstarilla.