Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystäväni on narsisti

Vierailija
11.10.2016 |

Kuinka voin jättää hänet? En jaksa enää, ihastuin ulkonäköön, sisin on pelkkää paskaa. Kiero valehtelija, törkeä hyväksikäyttäjä. Miten jättäisitte itse tuollaisen kusipään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstarilla.

Vierailija
2/7 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten se tyttö- tai poikaystävä jätetään? "Sori mutta tää oli tässä." Seurustelu on sitä aikaa, kun molemmilla osapuolilla on oikeus laittaa peli poikki, jos huomaa toisessa puolia, joista tietää tulevan myöhemmin suuria ongelmia. Ihmetyttää, miten jotkut ihmiset ovat niin hyveellisiä ja korrekteja, että luulevat olevansa pakotettuja elämään paskassa suhteessa, koska ovat alkaneet seurustella. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka voin jättää hänet? En jaksa enää, ihastuin ulkonäköön, sisin on pelkkää paskaa. Kiero valehtelija, törkeä hyväksikäyttäjä. Miten jättäisitte itse tuollaisen kusipään?

Suurin osahan naisista tuollaisia on.

Vierailija
4/7 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se huore.

Vierailija
5/7 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se nyt sitten teki? Tuli bussilla, vaikka oli suunnitellut edellisellä viikolla käyttävänsä junaa?

Vierailija
6/7 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osahan naisista tuollaisia on.

Kun nyt asiaa syvällisesti pohdin, niin saatat olla 30-prosenttisesti oikeassa. Tuollaisia voi olla ehkä se 20 prosenttia. Miehistä varmasti isompi osa.

Vierailija
7/7 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanat ovat: "En halua enää seurustella kanssasi. Olen pahoillani."

Ole hyvä.