Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Asuinkuntasi?

Vierailija
10.10.2016 |

Lapsiluku?
Ikäsi?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylä

0

25

Vierailija
22/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyllä jotain sairasta digitalisoitunutta exhibitionismia ja huomionkipeyttä, kun julkaistaan perheen yksityiselämää internetissä. Aikuinen ihminen luonnollisesti kantaa itse seuraukset ja mahdollisen julkisuuskuvansa tahriintumisen, mutta entäpä lapset. Haluavatko he perheensä asioita leviteltävän internetissä, sikäli kun edes ymmärtävät koko ilmiön kaikkia puolia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Helsinki

Neljäs tuloillaan

27

Miten niin neljäs? Eihän se yks ole sun biologinen lapsi? Vai ootteko adoptoineet sen? Että ei enää ikinä palaa oikelle äidilleen? 

Eli sinusta olisi ihan normaalia, että kun kysytään lapsilukua niin yhtä perheessä asuvaa lasta ei lasketa mukaan, koska hän ei ole tullut vatsastani ja mieheni pilistä? Aika karua jos lapsi kuulisi.. :D

Muut asiat ei edelleenkään kuulu sinulle.

Itsepä  puhut vuorotellen kolmesta vuorotellen neljästä. Mitäs jauhat asioistas netissä jos niitä ei saa kommentoida tai kysyä jos joku on epäselvää. 

Saa kysyä, mutta jos sama ihminen yrittää jatkuvasti tietoa mitä en tietenkään availe, se alkaa vähän kyllästyttää. Lähettelet varmaan Kaikkosille myös jatkuvasti postia kysyäksesi lasten henkilökohtaisia asioita, biologisista taustoista jne? :D Tai ehkä sittenkin tajuat, että he eivät halua tai edes saa niitä tuoda julki. Toi noin tyhmän leikkiminen ei mene sori läpi...

Tajuatko sinä miten paljon hallaa itse omalla toiminnallasi aiheutat lapsillesi? Lopeta perheasioittesi vatvominen julkisesti.

24/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on kyllä jotain sairasta digitalisoitunutta exhibitionismia ja huomionkipeyttä, kun julkaistaan perheen yksityiselämää internetissä. Aikuinen ihminen luonnollisesti kantaa itse seuraukset ja mahdollisen julkisuuskuvansa tahriintumisen, mutta entäpä lapset. Haluavatko he perheensä asioita leviteltävän internetissä, sikäli kun edes ymmärtävät koko ilmiön kaikkia puolia. 

Siksi onkin erityisen tärkeää miettiä _mitä_ julkaisee ja mitä jättää julkaisematta. Siksi on turhaa valittaa niistä "kiiltokuvablogeista" jossa ei ole lasten sottaisia nakukuvia, nolaamisia tai mitään arkaluontoisia asioita. Monelle on takuulla helpompaa vain pysyä täysin anonyyminä, mutta en henk koht usko, että lapset nyt erityisesti vaurioituvat siitä, jos heistä on neutraali syntymäpäiväkuva Facebookissa tai päiväkodin seinällä... Tai tietty periaatteessa mikä tahansa voi olla "sika noloo" tietyssä iässä. Minusta oli aivan helvetin noloa kun äiti aina juoksi metroon ja kauhean noloa kun n kertoi minun olleen pullea vauvana. Sanoin, että kiitos vaan nyt kaikki tietää että olin läski vastasyntynyt 3,8kg!!! Eli äiti nolasi minut, mutta on ehkä hiukan liioiteltua sanoa äitini tahrineen yksityisyyteni, pilanneen elämäni tms 😂 Julkaisi muuten kerran vauvakuvanikin jossa olen äitini sylissä enkä hyperventiloinut tai menettänyt elämänhaluani... Jotenkin me äidit ja isät kuitenkin lapsemme nolaamme.. Veikkaan mun kohdalla todennäköisyyden olevan kuitenkin sen puolella, että yli-innokkaalla mehujen ja keksien tarjoamiselle vieraille tulen olemaan se "sika nolo". 😎

Saa olla eri mieltä, mutta tässä on omani eikä se mihinkään suuntaan ole muuttunut enkä erityisemmin jaksa tästä sen enempää vääntää. Aiheenakaan ei oikein sovi tähän ketjuun. Aloita vaikka uusi tai nosta joku niistä miljoonista vanhoista...

25/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pin kirjoitti:

Helsinki

Neljäs tuloillaan

27

Miten niin neljäs? Eihän se yks ole sun biologinen lapsi? Vai ootteko adoptoineet sen? Että ei enää ikinä palaa oikelle äidilleen? 

Eli sinusta olisi ihan normaalia, että kun kysytään lapsilukua niin yhtä perheessä asuvaa lasta ei lasketa mukaan, koska hän ei ole tullut vatsastani ja mieheni pilistä? Aika karua jos lapsi kuulisi.. :D

Muut asiat ei edelleenkään kuulu sinulle.

Itsepä  puhut vuorotellen kolmesta vuorotellen neljästä. Mitäs jauhat asioistas netissä jos niitä ei saa kommentoida tai kysyä jos joku on epäselvää. 

Saa kysyä, mutta jos sama ihminen yrittää jatkuvasti tietoa mitä en tietenkään availe, se alkaa vähän kyllästyttää. Lähettelet varmaan Kaikkosille myös jatkuvasti postia kysyäksesi lasten henkilökohtaisia asioita, biologisista taustoista jne? :D Tai ehkä sittenkin tajuat, että he eivät halua tai edes saa niitä tuoda julki. Toi noin tyhmän leikkiminen ei mene sori läpi...

Tajuatko sinä miten paljon hallaa itse omalla toiminnallasi aiheutat lapsillesi? Lopeta perheasioittesi vatvominen julkisesti.

En tajua, lupaan ettet tiedä asioistamme edes yhtä prosenttia.

Vierailija
26/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limbe, 0, 34v