Mitä mieltä heteromiehestä joka on kiinnostunut vaatteista ja pukeutisesta?
Itse tykkään pukeutua tyylikkäästi ja seurata miesmuotia, en nyt mitenkään neuroottisesti siis.
Kommentit (40)
Homo mikä homo, ei sille mitään voi. Tosi äijä ryyppää kossua soramontulla samalla kun rumat vaatteilla koreilee.
Vain hyvä asia. Peukku sulle. Kunhan et vaan ole sellainen Tauski-tyylinen setämies, geelit tukassa, joku ruma printtipaita ja kettinki kaulan ympärillä puristamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvä asia. Peukku sulle. Kunhan et vaan ole sellainen Tauski-tyylinen setämies, geelit tukassa, joku ruma printtipaita ja kettinki kaulan ympärillä puristamassa.
Juu ei todellakaan :D pukeudun klassiseen smart-tyyliin, käytän hyvin istuvia tummia farkkuja, chinoja, v-aukkoisia t-paitoja, neuleita ja kauluspaitoja. Kenkinä ruskeat loaferit tai ihan vaan tennarit, jos menee casualiksi meininki.
AP
Ok, kunhan se on aidosti estetiikasta tykkäämistä eikä vain narsistista itseihailua.
Sama kuin autojenkin kanssa. Ihan ok, jos mies ajaa porchella, jos ajaa ajonautinnon takia. Mutta sitten menee överiksi, jos se on munan jatke.
Tykkään miehistä, jotka tykkäävät pukeutua kivasti. Kuvailemasi pappatyyli ei ole kiva.
Ihan ok, samanlaisia ihmisiä kuin muutkin. Suhdetta en voisi kuvitella, jotenkin luulen että ei sovittaisi yhteen. En ole kiinnostunut muodista.
No mitä mieltä olet naisesta joka tykkää autoista ja rakentamisesta? Tsiisus nyt näitä sukupuolirooleja. Eiköhän ihmiset saa olla kiinnostuneita juuri niistä asioista mistä ikinä haluavatkin olla.
Olen ollut yhdessä sellaisen miehen kanssa jo 20v:) Mun mielestä on ihanaa kun mies on tyylikäs ja hyvinpukeutuva ja ymmärtää mikä sopii omalle vartalolle. Ei mitään pappatyyliä sentään vaikka paitoja päivittäin käyttääkin - väriä löytyy niin paidoista kuin housuistakin! Villapaidat on ok talvella, riippuu niin neuleen tyylistä ja väristä. Joku harmaa/sininen/musta on tylsä mutta joku kaunis yhteensopiva väri sävy sävyyn housujen tai paidan kanssa ok.
Mun miehellä on yli 40 paitaa vaaleanpunaisesta mustaan ja ruudusta raitaan eikä todistetusti ole homo;D
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut yhdessä sellaisen miehen kanssa jo 20v:) Mun mielestä on ihanaa kun mies on tyylikäs ja hyvinpukeutuva ja ymmärtää mikä sopii omalle vartalolle. Ei mitään pappatyyliä sentään vaikka paitoja päivittäin käyttääkin - väriä löytyy niin paidoista kuin housuistakin! Villapaidat on ok talvella, riippuu niin neuleen tyylistä ja väristä. Joku harmaa/sininen/musta on tylsä mutta joku kaunis yhteensopiva väri sävy sävyyn housujen tai paidan kanssa ok.
Mun miehellä on yli 40 paitaa vaaleanpunaisesta mustaan ja ruudusta raitaan eikä todistetusti ole homo;D
Ihan ilmiselvä nahkahomo kaapissaan, joka peittelee pikkurillimäisiä piirteitä lume-avioliitolla...
Itse olen tuollainen ja tyttöystäväni on tyytyväinen tyylikkyydestäni.
Loaferit, chinokset ja wolf of wall street kerran viikossa. Tykkään kovasti. :)
Mikä ihmeen pappatyyli? :D En käytä henkseleitä, ylisuuria raidallisia pikeepaitoja tai pidä viiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään miehistä, jotka tykkäävät pukeutua kivasti. Kuvailemasi pappatyyli ei ole kiva.
Loaferit ovat pappatyyliä vain av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Ai nolo loaferi-autisti taas?
NOLO!
Mielummin sellainen kun joku converse-kakara.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nolo loaferi-autisti taas?
NOLO!
Mielummin sellainen kun joku converse-kakara.
AP
Loaferit pilaa asun kuin asun.
Kovastikin rakastan yhtä sellaista eli omaa miestäni. Tykkään kun on rennon tyylikäs aina, istuvia ja hänelle sopivia vaatteita jne. Häntä luullaan aika usein ulkomaalaiseksi kun on tummahiuksinen ja tyyliltään niin ei-suomalainen keski-ikäinen mies.