Mitä mieltä heteromiehestä joka on kiinnostunut vaatteista ja pukeutisesta?
Itse tykkään pukeutua tyylikkäästi ja seurata miesmuotia, en nyt mitenkään neuroottisesti siis.
Kommentit (40)
#believeinfatness kirjoitti:
Itse olen tuollainen ja tyttöystäväni on tyytyväinen tyylikkyydestäni.
Eli N17 135 kg/gainergirl98 tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nolo loaferi-autisti taas?
NOLO!
Mielummin sellainen kun joku converse-kakara.
APLoaferit pilaa asun kuin asun.
Eivät pilaa, jos istuvat hyvin. Converset ei voi yhdistää minkään neuleen tai chinojen kanssa näyttämättä teiniltä.
Tai parikymppiseltä opiskelijalta. Meillä 20-23v opiskelijat pukeutuvat noin, itsekin,mutta pukeuduin jo lukiossa niin.
Vierailija kirjoitti:
#believeinfatness kirjoitti:
Itse olen tuollainen ja tyttöystäväni on tyytyväinen tyylikkyydestäni.
Eli N17 135 kg/gainergirl98 tarkoitat?
Juurikin ko henkilöä
Vierailija kirjoitti:
Homo.
Itse olet wt elämämkoululainen. Taitaisi sitten Suomessa olla melkoisesti piilohomoja.
Vierailija kirjoitti:
Homo mikä homo, ei sille mitään voi. Tosi äijä ryyppää kossua soramontulla samalla kun rumat vaatteilla koreilee.
13 henkilöä on niin daijuja ettäei tunnista ilmiselvää ironiaa ja sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nolo loaferi-autisti taas?
NOLO!
Mielummin sellainen kun joku converse-kakara.
APLoaferit pilaa asun kuin asun.
Eivät pilaa, jos istuvat hyvin. Converset ei voi yhdistää minkään neuleen tai chinojen kanssa näyttämättä teiniltä.
Paremmalta ne converset näyttää kuin yhdetkään mummoloaferit. Loaferit käy enintään puvun kanssa ja senkin kanssa ne näyttää mummomaisilta.
Ap:llä taitaa olla joku pakkomielle rytkyistään kun pitää harva se päivä kysellä mammojen mielipiteitä niistä. Ei ihan tervettä...
Vierailija kirjoitti:
Ap:llä taitaa olla joku pakkomielle rytkyistään kun pitää harva se päivä kysellä mammojen mielipiteitä niistä. Ei ihan tervettä...
Varsinkin kun sen linkittämät asut ovat todella tylsiä ja rumia. Mut ainakin se sulautuu hienosti seiniin, niin on huomaamaton.
Vierailija kirjoitti:
pukeudun klassiseen smart-tyyliin, käytän hyvin istuvia tummia farkkuja, chinoja, v-aukkoisia t-paitoja, neuleita ja kauluspaitoja. Kenkinä ruskeat loaferit tai ihan vaan tennarit, jos menee casualiksi meininki.
AP
En vaan voi sille mitään että saan aina ällötyksestä kylmänväreet lukiessani tuollaista kuvausta. Eli ei iske minuun. En tykkää pillifarkuista, en chinoista, en v-aukkoisista paidoista miehellä, en neuleista, enkä kauluspaidoista muuten kuin juhlapukeutumisessa. Ruskea väri on ällötys ihan missä vaan vaatteessa, mutta varsinkin kengissä, ja loaferit nyt on ylipäätään naurettavat. Eli ainoat mitkä noista on siedettävät on tennarit, tummat farkut (jos ei ole pillit) ja kauluspaita juhlissa.
Sinänsä minulle on ihan sama miten kukin pukeutuu, mutta itse tykkään hyvin erityylisistä miehistä. Oma miehenikin on kiinnostunut vaatteista, mutta ei häiritsevällä tavalla. Hän ei seuraa muotia, vaan etsii oman tyylisiä vaatteita (yleensä helpoiten netistä), ostaa niitä, ja sitten käyttää. Joskus kysyy että mitähän sitä pukis päälleen, mutta ei kuitenkaan käytä liikaa aikaa vaatteiden miettimiseen, eikä peilaile itseään tuntitolkulla vertailemassa. Hänellä on oma persoonallinen pukeutumistyyli, ja kun vaatteet on ostettu omaan makuun sopiviksi, ne yleensä sopivat keskenäänkin ilman suurempaa pohtimista.
Palstamammoilla on jokin fetissä "hyvin pukeutuviin" miehiin joiden vaatekaapista 90% rentoja rockfarkkuja sekin teinimuodin tennareita.
Yhdetkin aikuisen miehen klassinen vaate, niin on pappa samantien. Vain koska jalassa ei ole haalistetut J&J-farkut ja Vanssit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pukeudun klassiseen smart-tyyliin, käytän hyvin istuvia tummia farkkuja, chinoja, v-aukkoisia t-paitoja, neuleita ja kauluspaitoja. Kenkinä ruskeat loaferit tai ihan vaan tennarit, jos menee casualiksi meininki.
APEn vaan voi sille mitään että saan aina ällötyksestä kylmänväreet lukiessani tuollaista kuvausta. Eli ei iske minuun. En tykkää pillifarkuista, en chinoista, en v-aukkoisista paidoista miehellä, en neuleista, enkä kauluspaidoista muuten kuin juhlapukeutumisessa. Ruskea väri on ällötys ihan missä vaan vaatteessa, mutta varsinkin kengissä, ja loaferit nyt on ylipäätään naurettavat. Eli ainoat mitkä noista on siedettävät on tennarit, tummat farkut (jos ei ole pillit) ja kauluspaita juhlissa.
Sinänsä minulle on ihan sama miten kukin pukeutuu, mutta itse tykkään hyvin erityylisistä miehistä. Oma miehenikin on kiinnostunut vaatteista, mutta ei häiritsevällä tavalla. Hän ei seuraa muotia, vaan etsii oman tyylisiä vaatteita (yleensä helpoiten netistä), ostaa niitä, ja sitten käyttää. Joskus kysyy että mitähän sitä pukis päälleen, mutta ei kuitenkaan käytä liikaa aikaa vaatteiden miettimiseen, eikä peilaile itseään tuntitolkulla vertailemassa. Hänellä on oma persoonallinen pukeutumistyyli, ja kun vaatteet on ostettu omaan makuun sopiviksi, ne yleensä sopivat keskenäänkin ilman suurempaa pohtimista.
Persoonallinen tyyli ja äijällä tennareita?
Mitä miehet voisi sun mielestä käyttää kun mikään ei tunnu sopivan?
Etkö sä ap saa huomiota riittävästi, kun täällä päivästä toiseen reuhkaat vaatteista? Eihän vain johdu siitä, että sulaudut seiniin tylsillä vaatevalinnoillasi?
Vierailija kirjoitti:
Homo mikä homo, ei sille mitään voi. Tosi äijä ryyppää kossua soramontulla samalla kun rumat vaatteilla koreilee.
Ja tosiäijän oikeus on kommentoida/kuolata jokaista toisen sukupuolen edustajaa röhönaurun kera.
Hammasharjakin on vaan materialistien keksintöä.
Kyllähän se pisti silmään tossa länsinaapurissa, että kaiken ikäiset miehet oli hyvin pukeutuneita. Täällä näyttää olevan nuorison ja trendikkäiden nuorten aikuisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
APEn vaan voi sille mitään että saan aina ällötyksestä kylmänväreet lukiessani tuollaista kuvausta. Eli ei iske minuun. En tykkää pillifarkuista, en chinoista, en v-aukkoisista paidoista miehellä, en neuleista, enkä kauluspaidoista muuten kuin juhlapukeutumisessa. Ruskea väri on ällötys ihan missä vaan vaatteessa, mutta varsinkin kengissä, ja loaferit nyt on ylipäätään naurettavat. Eli ainoat mitkä noista on siedettävät on tennarit, tummat farkut (jos ei ole pillit) ja kauluspaita juhlissa.
Persoonallinen tyyli ja äijällä tennareita?
Mitä miehet voisi sun mielestä käyttää kun mikään ei tunnu sopivan?
Jos osaat lukea, kommentissani luki että ap:n kuvauksesta siedettävät on tennarit. Juu kyllä miehelläni on myös yhdet tennarit, mutta myös monia muunlaisia kenkiä (kaikki ovat nahkaa paitsi tennarit). Tosin ei omista yhtiäkään loafereita. Maailmassa on aika paljon muitakin vaatteita kun "klassinen", "smart", "casual" yms. höpö höpö tyyleihin sopivia. Miehet voi käyttää ihan mitä vaatteita haluaa, ei niiden minua tarvitse miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvä asia. Peukku sulle. Kunhan et vaan ole sellainen Tauski-tyylinen setämies, geelit tukassa, joku ruma printtipaita ja kettinki kaulan ympärillä puristamassa.
Juu ei todellakaan :D pukeudun klassiseen smart-tyyliin, käytän hyvin istuvia tummia farkkuja, chinoja, v-aukkoisia t-paitoja, neuleita ja kauluspaitoja. Kenkinä ruskeat loaferit tai ihan vaan tennarit, jos menee casualiksi meininki.
AP
Mä en voi sille mitään, mutta v-aukkoinen paita miehellä saa mulla aina puistatuksen aikaseksi, on erittäin ällö vaatekappale miehen päällä. Tyylisi kuulostaa nousukasmiehen preppytyyliltä.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään pukeutua tyylikkäästi ja seurata miesmuotia, en nyt mitenkään neuroottisesti siis.
Olet ihan selkeä narsistinen piilohomo.