Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää tuo klo 23 rajoitus. Itse pääsen asettumaan aloilleni silloin

Vierailija
10.10.2016 |

ja voisin osallistua keskusteluihin. Vaan kun en voi. Rekisteröityä en halua. En usko, että hulluimmat kirjoittajat edes liikkuvat öisin. Eiväthän he päivällä töissä ole.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama täällä. Nyt jo ärsyttää, että kohta ei voi enää kirjoittaa.

Vierailija
2/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas ärsyttää se että kommentoinit alkaa vasta klo 7. Herään aamulla vähän ennen kuutta ja surfailen aamukavipöydässä netissä, mutta lähden töhin vähän ennen seiskaa. Jää aamulla kommentoimatta jutut. Tuskin ne pahimmat häiriköt on enää / vielä kuuden aikaan provoilemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ärsyttää tarpeeksi, jos et kerran halua rekkautua. Ihme pelko tai vastenmielisyys ihmisillä on luoda tänne tunnukset ja samaan aikaan ollaan kuitenkin omalla nimellä kirjautuneena instassa, facessa, twitterissä ym.

Vierailija
4/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida ärsyttää tarpeeksi, jos et kerran halua rekkautua. Ihme pelko tai vastenmielisyys ihmisillä on luoda tänne tunnukset ja samaan aikaan ollaan kuitenkin omalla nimellä kirjautuneena instassa, facessa, twitterissä ym.

Mutta kun en ole noissa!

Vierailija
5/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Typeriä jonninjoutavia sääntöjä ja rajoituksia.

Vierailija
6/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia olla omalla  nimellä jossain facebookissa, kun siellä voi olla vain tuttujen kesken. Samoin instassa ja twitterissä.

Vierailija
7/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se jokailtainen "Jeesus pelastaa!", joka ilmestyy palstalle aina tasan klo 23.

Vierailija
8/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moinen aikarajoitus?

Vierailija
9/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi rajoitus on hanurista, sitä voisi hyvin siirtää parilla tunnilla. Mulla myös alkaa "tehoaika" tuolloin, eli olen yleensä silloin virkuimmillaan ja monesti juuri koneen ääressä, koska en voi tehdä mitään kovin äänekästä, koska muu perhe vetäytyy jo untenmaille tuolloin. 

Vierailija
10/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän eri asia olla omalla  nimellä jossain facebookissa, kun siellä voi olla vain tuttujen kesken. Samoin instassa ja twitterissä.

Mutta täällä rekkautuneet eivät ole omalla nimellä palstailemassa vaan anonyymeinä nimimerkkiensä takana.

Vierailija
11/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei estä sinua perustamasta esimerkiksi blogia, jossa saat kommentoida mielinmäärin yöaikaan, jos todella oletat, että mielipiteesi ovat niin mielenkiintoisia.

Vierailija
12/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hyvä rajoitettu aika olisi 00-06, varsinkin kun miettii viikonloppuiltoja, jolloin olisi aikaa hengailla palstallakin silloin tällöin, mutta ei ole niin aktiivi, että haluaisi sen kummemmin rekkautua.

Vierailija
13/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että vapaa kommentointi loppuu klo 23. Tulee lähdettyä siihen aikaan nukkumaan. Aikaisemmin saatoin jäädä tänne roikkumaan pikkutunneille asti, helposti kolmeenkin asti.

Vierailija
14/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä! En edes viitsi käyttää rekisteröityä nimimerkkiä kun ainoat keskustelut on sen hullun anorektikon tekemiä. Työttömänä olisi kiva jatkaa keskustelua vähän pidempään. Täytyy vain tyytyä Netflixiin ja youtubeen.

Vierailija
15/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta voisi olla kiinni klo 01-07

Vierailija
16/16 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moinen aikarajoitus?

Modet menee nukkumaan ja valvomatta palsta täyttyisi mamuaiheisista keskusteluista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi