Mua ärsyttää tuo klo 23 rajoitus. Itse pääsen asettumaan aloilleni silloin
ja voisin osallistua keskusteluihin. Vaan kun en voi. Rekisteröityä en halua. En usko, että hulluimmat kirjoittajat edes liikkuvat öisin. Eiväthän he päivällä töissä ole.
Kommentit (16)
Minua taas ärsyttää se että kommentoinit alkaa vasta klo 7. Herään aamulla vähän ennen kuutta ja surfailen aamukavipöydässä netissä, mutta lähden töhin vähän ennen seiskaa. Jää aamulla kommentoimatta jutut. Tuskin ne pahimmat häiriköt on enää / vielä kuuden aikaan provoilemassa.
Ei taida ärsyttää tarpeeksi, jos et kerran halua rekkautua. Ihme pelko tai vastenmielisyys ihmisillä on luoda tänne tunnukset ja samaan aikaan ollaan kuitenkin omalla nimellä kirjautuneena instassa, facessa, twitterissä ym.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida ärsyttää tarpeeksi, jos et kerran halua rekkautua. Ihme pelko tai vastenmielisyys ihmisillä on luoda tänne tunnukset ja samaan aikaan ollaan kuitenkin omalla nimellä kirjautuneena instassa, facessa, twitterissä ym.
Mutta kun en ole noissa!
Totta. Typeriä jonninjoutavia sääntöjä ja rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia olla omalla nimellä jossain facebookissa, kun siellä voi olla vain tuttujen kesken. Samoin instassa ja twitterissä.
Mua ärsyttää se jokailtainen "Jeesus pelastaa!", joka ilmestyy palstalle aina tasan klo 23.
Toi rajoitus on hanurista, sitä voisi hyvin siirtää parilla tunnilla. Mulla myös alkaa "tehoaika" tuolloin, eli olen yleensä silloin virkuimmillaan ja monesti juuri koneen ääressä, koska en voi tehdä mitään kovin äänekästä, koska muu perhe vetäytyy jo untenmaille tuolloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän eri asia olla omalla nimellä jossain facebookissa, kun siellä voi olla vain tuttujen kesken. Samoin instassa ja twitterissä.
Mutta täällä rekkautuneet eivät ole omalla nimellä palstailemassa vaan anonyymeinä nimimerkkiensä takana.
Kukaan ei estä sinua perustamasta esimerkiksi blogia, jossa saat kommentoida mielinmäärin yöaikaan, jos todella oletat, että mielipiteesi ovat niin mielenkiintoisia.
Minusta hyvä rajoitettu aika olisi 00-06, varsinkin kun miettii viikonloppuiltoja, jolloin olisi aikaa hengailla palstallakin silloin tällöin, mutta ei ole niin aktiivi, että haluaisi sen kummemmin rekkautua.
Hyvä että vapaa kommentointi loppuu klo 23. Tulee lähdettyä siihen aikaan nukkumaan. Aikaisemmin saatoin jäädä tänne roikkumaan pikkutunneille asti, helposti kolmeenkin asti.
Niinpä! En edes viitsi käyttää rekisteröityä nimimerkkiä kun ainoat keskustelut on sen hullun anorektikon tekemiä. Työttömänä olisi kiva jatkaa keskustelua vähän pidempään. Täytyy vain tyytyä Netflixiin ja youtubeen.
Palsta voisi olla kiinni klo 01-07
Vierailija kirjoitti:
Miksi moinen aikarajoitus?
Modet menee nukkumaan ja valvomatta palsta täyttyisi mamuaiheisista keskusteluista.
No ihan sama täällä. Nyt jo ärsyttää, että kohta ei voi enää kirjoittaa.