Kertokaa minkälainen kuntosalivaatetus saa sinut näkemään punaista tai ajatuksen: Pöyristyttävää?
Kommentit (35)
Jotenkin erikoiset on housut jossa on paljon mesh-kangasta eli näkyy läpi. Sit kuvio jossa näyttäs kuin stringit olis housujen päällä. Mutta kukin pitää housuja kuin housuja.
Paljon ihmettelen naisia jotka on salilla ilman kunnon rintsikoita, spinningissä nähty esim vaalea toppi, ei rintsikoita - minua sattui pelkkä ajatus!
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos ne munat ei vilku lökäpöksyistä
Ratkaisu on trikoot. Mutta silloinkin valitetaan munista, kun ne pullottavat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kuntosalivaatteet kuntosalien ulkopuolella, eli ah, niin trendikäs treenivaatteisin pukeutuminen arkielämässä.
Mikä ihme tässä niin paljon ärsyttää? Urheiluvaatteet ovat mukavia päällä ja yleensä hyvännäköisiäkin.
Silloin toki varmaan harmittaa, jos oma kroppa ei kestä tuollaisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Farkut.
Mä olen kerran treenannut farkuissa, kun huomasin verskojen jääneen himaan. Tulipahan kokeiltua.
Vierailija kirjoitti:
Trikoot joista kuultaa läpi.
Mikään ei enemmän ärsytä kun naisella näkyy tiukkojen trikoiden alta aslushousut ja yleensä stringit jotka aivan liian pienet ja menevät persvakoon.....YÖK YÖK
Ehkä teidän kyylien pitäis keskittyä siihen omaan treeniin eikä muiden vaatteiden vahtimiseen. Ärsyttäiskin vähemmän.
Tommosista muiden kyttääjistä tulee mieleen juuri ne rakennekynsi-hiuslisäke-tekoripsi-täydellinen meikki-tyypit jotka katsoo kaikkia nenänvartta pitkin
- pinttyneen likaiset vaatteet
- vaatteet, jotka ei kuulu salille (farkut, minihame, biletoppi, tms)
- vaatteet, joiden sopivuutta / toimivuutta ei ole varmistettu (liian pienet vaatteet ja puoli pyllyä paistaa, paidasta näkyy läpi tms)
- hotpantsit / pelkät urheiluliivit, olkoonkin urheiluosastolta ostetut (ole mitä olet, mutta annat itserakkaan vaikutelman)
Mutta kyllä joku varmasti näkisi minunkin vaatteeni asiattomina, pitkät rennot collarihousut, t-paita ja ohut huppari. Eiks mulla tuu kuuma??? Ei. En pidä käsistäni, mutten ole kateellinen kenellekään. Kroppani ominaisuudet eivät vain kuulu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ole suututtanut, mutta olen nähnyt useamman kerran että treenataan lähinnä biletopissa. Siis selkeästi nuorisokaupasta ostetussa, materiaali ja leikkaus (=avoimuus) paljastavat. Lähinnä siis ihmetyttää, mutta toisaalta kyseessä ovat olleet nuoret tytöt, joten liekö ollut harrastus vasta alussa ja vaatetus vielä hakusessa..
Joo, minuakin ihmetyttää, jos naisella on niukkatoppi niin, että tissivako näkyy. Ei mielestäni ole urheilupukeutumista. Harvoin tosin tulee vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hyvä jos ne munat ei vilku lökäpöksyistä
Munien en oo huomannut vilkkuvan, mutta aika monta miehekästä persvakoa olen nähnyt.
Se vittu kyllä ärsyttää kun naiselta tai mieheltä näkyy persvako kun kyykistyy.....Ei sellaisia housuja jalkaan KIITOS!!!!!!
Kauheeta kun näkyy trikoiden alta alushousut kun kyykistyy, voi vittu kun näky on kauhea...Laittakaa nyt naiset ja miehet niin pitkä paita päälle ettei PERSE näy.... KIITOS :)
Yks ulkomaalainen mies käyttää aina ihan liian pieniä pöksyjä. Siis kireät, lyhyet, pienet. Välillä ahdistaa jos vaikka venyttelee ja hän tulee oikein siihen viereen eikä oikeasti uskalla katsoa sinne päinkään koska saattaa vilkkua :D
Äärimmäisen kireät, valkoiset ja läpikuultavat trikoot (ilman alushousuja!!) yhdistettynä toppiin jossa pään- ja kädentiet halkaisijaltaan metrin luokkaa. Tämä asukokonaisuus siis nähty ison miehen päällä. Hyi olkoon!!
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla nähtyä: nainen stepperillä reipasta tahtia painoi menemään. Valkoinen todella ohut ja läpikuultava aluspaita. Ilman rintsikoita, tissit pomppi navasta leukaan. Terkkuja Leppävaaran satsilta.
Heh, taidan lähteä Leppävaaran satsiin ;)
Ei nyt ole suututtanut, mutta olen nähnyt useamman kerran että treenataan lähinnä biletopissa. Siis selkeästi nuorisokaupasta ostetussa, materiaali ja leikkaus (=avoimuus) paljastavat. Lähinnä siis ihmetyttää, mutta toisaalta kyseessä ovat olleet nuoret tytöt, joten liekö ollut harrastus vasta alussa ja vaatetus vielä hakusessa..