Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en voi koskaan laihtua koska rakastan syömistä niin paljon

Vierailija
10.10.2016 |

Löydän kokoajan uusia ihania makuja ja ruokia, selailen keittokirjoja ja haaveilen. Ruoka ja syöminen on elämäni suuria nautintoja ja siksi tulen aina olemaan läski.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vhh? Ainakin saa syödä hyvää ruokaa 😋

Vierailija
2/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä normaalipainoisetkin syö. Syö vähän vähemmän, niin pysyt kuosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman tekosyyltä. Tee hyvää terveellistä ruokaa mutta älä mässytä sitä kilotolkulla.

Vierailija
4/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Syöminen tuo iloa mun harmaaseen yksinäiseen elämään.

Vierailija
5/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rakastan ruokareseptien keräämistä. Käytännössä perhe syö vain kymmentä eri ruokaa eli en pääse ikinä kokeilemaan keräilemiäni reseptejä. Ihmisellä saa ja pitääkin olla unelmia!

Vierailija
6/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Minulle on tärkeämpää että saan syödä kuin se, että olisin laiha. En ole sairaalloisen ylipainoinen ja voin hyvin. Miksi mun läskit on muille ihmislle niin vaikea hyväksyä?

Vierailija
7/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

URHEILE!!!

Monet urheijat syövät ihan järjettömiä kalorimääriä. Itse urheilen paljon, jotta saan syödä miten sattuu.

M39

Vierailija
8/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heti vähennä määrää, mutta tee vähäkalorista ruokaa. Syö esim. lämmitettyjä vihanneksia, kanaa ja kalaa vaikkapa isompiakin annoksia. Älä ahmi ja nauti jokaisesta suupalasta. Minulle maistuu aina ns.perusruoka, nytkin syön   katsoessani TV:tä. Olen vain tehnyt sellaisia ruokia, joissa ei kalorimäärä ole korkea. Lisäksi lisäsin lempeää liikuntaa melkoisesti, ts. olen ulkona mahdollisimman paljon. Kävelen kauppaan, pyöräilen kaupunkiin. Liikakiloista pääsin irti,  mutta ennen kaikkea voin paremmin ja silloin riittää energiaa kiinnittää huomiota muuhunkin. Liikkuessani  en voi syödä. Aamun aloitan puurolla ja marjoilla. Kun lähden lenkille, mukana repussani on aina pienet omat eväät ja vettä, johon lisää sitruunaa ja steviaa. Näin en poikkea ostamaan mitään makeaa kaupasta nälän yllättäessä. Rahaakin säästyy. Ostinkin uuden veden- ja tuulenpitävän ulkoilupuvun.

Vierailija
9/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

URHEILE!!!

Monet urheijat syövät ihan järjettömiä kalorimääriä. Itse urheilen paljon, jotta saan syödä miten sattuu.

M39

No ei yleensä toimi naisilla. Vai paljonko oikein urheilet?

Vierailija
10/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, rakastan ruokaa ja syömistä. Mutten aio olla läski.

Vierailija
11/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ruuan tilalle jokin muu ilon aihe tai addiktio, ja ajattele ruoka vain polttoaineena. Itse vaihdoin ruuan pilveen, ja olen laihtunut 160cm&80kg --> 160cm&58kg.

Vierailija
12/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin rakastan ruokaa ja ruoanlaittoa. Minä syön ihan mitä haluan, myös niitä rasvaisia ja kaloririkkaita ruokia silloin kun mieli tekee. Mutta syön aina pieniä annoksia. Toki jos se että saa syödä hyvin JA paljon on tärkeämpää kuin se että pysyy hoikkana, niin antaa mennä vain. Sinun elämäsi se on, ja sinun kroppasi. Jokaisella omat prioriteettinsa.

Vierailija
13/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi ruuan tilalle jokin muu ilon aihe tai addiktio, ja ajattele ruoka vain polttoaineena. Itse vaihdoin ruuan pilveen, ja olen laihtunut 160cm&80kg --> 160cm&58kg.

Hyvä jos sulla toimii, mutta monelle se ruoka maistuu vain entistä paremmalta pilvessä... itse en ikinä pystyisi polttamaan paljon pilveä ja pysymään laihana :D

Vierailija
14/15 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin

Vierailija
15/15 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, niin minänkin! Rakastan hyvää laadukasta ruokaa ja herkkuja (päivittäin) mutta ei se takia lihota kannata! Onneksi inhoan ähkyn tunnetta joten syön vain sen verran kuin hyvältä tuntuu. Enkä liho.

Mua aina ärsyttää kun nää pullerot luulee olevansa "oikeita gurmandeja" kun vetävät kaksin käsin mättöä ja lihovat... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä