Olen mies ja kiihotun vain uusista ja vieraista naisista
Olen 29-vuotias mies ja tällainen ongelma. Aina kun olen yrittänyt vakavampaa parisuhdetta, ongelmaksi nousee että jonkun ajan päästä en enää halua sitä tuttua naista josta on tullut liian läheinen jotenkin. Vain uudet ja vieraat naiset kiihottavat seksuaalisesti, mutta haluaisin kuitenkin suhteen ja perheen. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (17)
Ei se haittaa, soviti tyttiksen kaa, et otatte välillä uutta lihaa. Bi tyttis olisi paras.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa, soviti tyttiksen kaa, et otatte välillä uutta lihaa. Bi tyttis olisi paras.
Haluaisin monogaamisen suhteen...Ehkä en vain ole löytänyt vielä tarpeeksi kiihottavaa naista johon sitoutua...
Mitä se nyt haittaa, ei kenenkään ole pakko seurustella. Voi myös olla avoinsuhde tai polyamoria.
Et ole koskaan ollut rakastunut. 20% ihmisistä ei koskaan rakastu. Voit sanoa hyvästit monogamialle, jos vain uudet naiset kiihottavat. Ei susta ole siihen.
Ehkä et vaan ole sitoutuvaa tyyppiä... paitsi että sanoit että haluat suhteen ja perheen... No sitten kun rakastut (jos siis rakastut) johonkin ihmiseen, niin ei varmaan tee mieli käydä vieraissa, tai jos tekee, niin sitten vaan kannattaa unohtaa koko seurustelu..
Etkö osaa arvostaa tuntemiasi ihmisiä? Pidät heitä pesämateriaalinasi. Onko sinut paapottu pilalle? Vieras lelu kiihottaa, koska se on vielä toistaiseksi hyllyssä.
Mikä ongelma tuossa on? Parisuhde ei ole mikään pakollinen juttu.
Minä olen 36-vuotias nainen ja olisin mielelläni ymmärtänyt tämän "erilaisuuteni" jo paljon nuorempana, niin en olisi tuhlannut omaa ja entisten poikaystävien aikaa leikkimällä kotia. Rakkaus ei todellakaan riitä kun ei vaan enää halua toista. On nähnyt siinä arjessa ja kuunnellut piereskelyä. Yäk.
Lainausmerkit laitoin siksi, että ei ihminen ole yksiavioinen luontaisesti. Muutoin emme pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa jos puoliso vaikka kuolee. Emmekä himoitsisi ja ihastuisi muihin suhteen aikana.
Koskaan en pettänyt ja siitä olen ylpeä. Minuakin se olisi jollain hullulta tavalla loukannut. Ehkä olen ollut niin aivopesty tähän yksiavioisuuden muottiin.
Aion elää yksin ja nauttia satunnaisesti seksistä, jos joku kiinnostava löytyy. Ei sen kummempaa.
Nyt olisi kallonkutistajalle käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin monogaamisen suhteen...Ehkä en vain ole löytänyt vielä tarpeeksi kiihottavaa naista johon sitoutua...
On hyvä, että tiedostat asian. Voi hyvinkin olla, että kun löydät sopivan kumppanin, haluat sitoutua häneen pidemmäksikin aikaa.
Minä olen 36-vuotias nainen ja olisin mielelläni ymmärtänyt tämän "erilaisuuteni" jo paljon nuorempana, niin en olisi tuhlannut omaa ja entisten poikaystävien aikaa leikkimällä kotia. Rakkaus ei todellakaan riitä kun ei vaan enää halua toista. On nähnyt siinä arjessa ja kuunnellut piereskelyä. Yäk.
Lainausmerkit laitoin siksi, että ei ihminen ole yksiavioinen luontaisesti. Muutoin emme pystyisi olemaan kenenkään muun kanssa jos puoliso vaikka kuolee. Emmekä himoitsisi ja ihastuisi muihin suhteen aikana.
Koskaan en pettänyt ja siitä olen ylpeä. Minuakin se olisi jollain hullulta tavalla loukannut. Ehkä olen ollut niin aivopesty tähän yksiavioisuuden muottiin.
Aion elää yksin ja nauttia satunnaisesti seksistä, jos joku kiinnostava löytyy. Ei sen kummempaa.[/quote]
Lähdetkö kahville? Missäpäin asut?
Zeus kirjoitti:
Aion elää yksin ja nauttia satunnaisesti seksistä, jos joku kiinnostava löytyy. Ei sen kummempaa.
Lähdetkö kahville? Missäpäin asut?
Kiitos kutsusta, mutta en lähde.
Tuommoinen, joka tarvitsee uutuudenviehätystä, on ikävä kumppani. Jos nykyisestä pihtarista saan erottua, ikinä en enää ota mitään huumautuilijaa tai jotain demiseksuaalia riesakseni.
Mutta miten itse näet asian? Miksi siis sitoutua ja kyllästyä? Oletko muulla tavoin riippuvainen kumppanista? Vai haluatko ehdottomasti perheen?
Sitoutumisongelma?