Kauan Huawei-puhelimen päivitys kestää?
Onko kellään kokemusta Huawein puhelimen päivittämisestä? Itse päivitys meni ihan minuuteissa, mutta nyt järjestelmän optimointi on kestänyt tunnin. Kyseessä kohtuullisen uusi puhelin eikä aiemmin ole tullut päivityksiä. Mietin onko puhelimessa vika vai onko tämä ihan normaalia?
Kommentit (7)
Mulla ei kestänyt päivitys yhteensä kuin ehkä kymmenisen minuuttia (max), mutta miehen samaan aikaan ostettu saman mallinen puhelin jumitti ensimmäisen päivityksen yhteydessä. Muistaakseni pyöri ainakin tunnin, kunnes mies buuttasi(?) puhelimen.
Uusissa juuri ei ole päivitykset ajan tasalla. Siksi tulee isompi pläjäys kerralla oston jälkeen, eli normaalia on
Vierailija kirjoitti:
Minulla keski 3 viikkoa.Päivitystä ei saa keskeyttää.Puhelin voit hajota.
Mtäh?! Vitsailetkos:)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole siunattu ihan yhtä pitkällä pinnalla, mutta täytyy nostaa hattua kärsivällisyydellesi. ;D
Olisko muilla kokemuksia lyhyemmästä kestosta esim. muutamasta tunnista tms.?
Ap
Kiitos kakkonen ja kolmonen. En uskalla kokeilla boottausta mutta tuo kuullostaakin ihan loogiselta, että ensimmäisellä kerralla tulee kunnon pläjäys. En tullut ajatelleeksi sitä ollenkaan, joten odottelen rauhassa (lue: tuijotan ruutua ja toivon päivityksen päättyvän) ja murehdin puhelimen hajoamista vasta huomenna aamulla jos tila on edelleen sama. :D
Alkuhetkestä laitteen hajoamiseen asti. En koske enää Huawei-merkkiin pitkällä tikullakaan!