Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mehiläinen epäilyttävä työnantaja

Vierailija
10.10.2016 |

Mehiläisessä haettiin toimistotöihin vuorotteluvapaan sijaisuuteen henkilöä puolen vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Kävin Mehiläisessä useamman kerran haastattelussa tähän työhön ja heillä oli kovasti vielä haastatteluita tekemättä. Lupasivat viime viikon loppuun mennessä ilmoittaa joka tapauksessa.

Eivät ilmoittaneet. Tänään huomasin, että ovat laittaneet paikan uudelleen hakuun perjantaina. Menipä maku koko puljusta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yleensä ilmoiteta, jos ei valita. Aina sanotaan, että ilmoitetaan, mutta huvin hyvin harvoin kukaan sanoo mitään.

Vierailija
2/21 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yleensä ilmoiteta, jos ei valita. Aina sanotaan, että ilmoitetaan, mutta huvin hyvin harvoin kukaan sanoo mitään.

Siinä tapauksessa on mielestäni hyvin erikoista ja typerää erikseen korostaa sitä, että ilmoittavat kaikille ja jos eivät puhelimitse saa kiinni niin sähköpostitse. Eivät sanoisi sitten mitään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellänikin Mehiläisestä huonoja kokemuksia. Nimenomaan johdon osalta.

Vierailija
4/21 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy näyttämässä persettä niille.

Minkähänlaista maailman seitsemättä ihmettä ne mulkut oikein etsivät? Vuorotteluvapaan sijaisuuteen?

Vierailija
5/21 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaista maailman seitsemättä ihmettä ne mulkut oikein etsivät? Vuorotteluvapaan sijaisuuteen?

Nimenomaan. Aika korkealla kriteerit. Sanoivat vielä, että paljon tasokkaita hakijoita ja minutkin haastattelivat useaan otteeseen eri päivinä ja vaikuttivat oikein tyytyväisiltä. Ylimielistä sakkia kyllä :) ap

Vierailija
6/21 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ampiainen parempi?

Vierailija
7/21 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Vetävät kuivana kakkoseen.

Vierailija
8/21 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin alkaa boikotoida. Terveystalo on parempi muutenkin, vaikka on kauempana.

Vierailija
9/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen syytää jättivoitot veroparatiiseihin pois Suomesta ja horjuttaa jo valmiiksi kuralla olevaa taloutta "isänmaallisesti". Enää en siellä käy.

Vierailija
10/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsellänikin Mehiläisestä huonoja kokemuksia. Nimenomaan johdon osalta.

Sama kokemus. En suosittele.

Vierailija
11/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyse Töölön toimipisteestä? Mä kävin myös haastattelussa ja ihmettelin kun ei oo kuulunut.. Näköjään onkin joo paikka uudestaan haussa :D Enpähän ole ainut jota ei infottu! Törkeää kyllä tälläinen kohtelu :(

Vierailija
12/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kyrvänsyyliä taitaa olla laman alettua ilmestynyt enemmänkin. Mulle kävi poolian/lemminkäisen kanssa täsmälleen samoin.

Ensin vuokrafirman haastattelu ja sitten lemminkäisen, jälkimmäisessä 3 haastattelijaa ja ilman mitään ilmoitusta täsmälleen identtinen ilmoitus oli julkaistu viikon kuluttua haastattelusta eli ilmeisesti ketään ei kelpuutettu.

Vierailija
13/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyse Töölön toimipisteestä? Mä kävin myös haastattelussa ja ihmettelin kun ei oo kuulunut.. Näköjään onkin joo paikka uudestaan haussa :D Enpähän ole ainut jota ei infottu! Törkeää kyllä tälläinen kohtelu :(

Töölönpä Töölön, yes. Arvasin, että on muitakin, olihan haastateltavia paljon! Mutta en olisi uskonut että tämän palstan kautta löytyy :) Kerrothan tänne, JOS suvaitsevat ilmoitella sieltä päin vielä? :D ap

Vierailija
14/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös hakenut sieltä töitä pariin otteeseen ja ollut haastattelussakin. Jäi sellainen kuva, että valinta tehtiin aika erikoisin perustein (= pärstäkerroin) ja hakuprosessista ei tosiaan informoitu kovinkaan hyvin, vaikka se pitkittyi syystä jota ei kerrottu. Haastattelija puhui yhdelle hakijalle yhtä ja toiselle toista - mikä lie sitten olikaan totuus...

Yleensä on kyllä tapana ilmoittaa, jos ei valittu niille jotka olivat haastattelussa.

Vierailija
15/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan joka kertaolen saanut kysellä perään hakuprosessin etenemisestä, vaikka suurin osa väittää, että ilmoittavat. Voisivat myös ilmoittaa, jos prosessi hidastuu esim. poissaolon tms. takia.

Vierailija
16/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös hakenut sieltä töitä pariin otteeseen ja ollut haastattelussakin. Jäi sellainen kuva, että valinta tehtiin aika erikoisin perustein (= pärstäkerroin) ja hakuprosessista ei tosiaan informoitu kovinkaan hyvin, vaikka se pitkittyi syystä jota ei kerrottu. Haastattelija puhui yhdelle hakijalle yhtä ja toiselle toista - mikä lie sitten olikaan totuus...

Yleensä on kyllä tapana ilmoittaa, jos ei valittu niille jotka olivat haastattelussa.

Antaa kyllä huonon kuvan yrityksestä. Eivätkö tajua, että itseään tässä kusevat jalkaan? Työnhakijatkin ovat heille asiakkaita/potentiaalisia asiakkaita. Itse olin myös Mehiläisen asiakkaana. OLIN. ap

Vierailija
17/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehiläinen on paska pulju, itse suosin Dextraa.

Vierailija
18/21 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaa kyllä huonon kuvan yrityksestä. Eivätkö tajua, että itseään tässä kusevat jalkaan? Työnhakijatkin ovat heille asiakkaita/potentiaalisia asiakkaita. Itse olin myös Mehiläisen asiakkaana. OLIN. ap

Todella hyvä pointti!

Vierailija
19/21 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/21 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska firma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan