Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin aloit rupsahtaa? :D

Vierailija
10.10.2016 |

Eli nyt vertaillaan!

1. Milloin huomasit ensimmäiset ryppysi/vanhentumisen merkit kasvoissa?
2. Hoidatko ihoa säännöllisesti (ole rehellinen)?
3. Meikkaatko päivittäin (tai ainakin arkisin?)

Kiitos!

Omat vastaukseni:

1. Huomasin kasvoissa lievää valahtamista ekan kerran 32-v. Ei kuitenkaan varsinaisia ryppyjä
2. Hoidan ihoani aamuin illoin säännöllisesti + hoitolassa muutaman kerran vuodessa
3. Meikkaan päivittäin

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

35v

Ehkä pahin on että palautuminen treeneistä tai vammoista, tai vaikkapa naarmuista, kestää tolkuttoman pitkään.  Varmaan OT, sorry.

M39

Vierailija
2/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-v. huomasin lomakuvista yhtäkkiä, etten näytä enää itseltäni, vaikkei ryppyjä ollutkaan. Ihon palautuminen alkoi myös hidastua.

Hoidan, aina uv-suoja jne. Syömispuolta pitäisi enemmänkin parantaa.

Meikkaan aina kun lähden ulos asunnosta, eli melkein joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 12 v, kun minua luultiin jo silloin täysi-ikäiseksi.

Vierailija
4/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella.

Vierailija
5/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viikonlopun jälkeen kun olin nautiskellut alkoholia ja tänään oli naamassa sellaiset urat, lähtien tuosta silmien alapuolelta ja ne jatkuivat alaspäin viistosti kohti korvanlehteä päin. Samanlaiset urat joita näkee juopoilla ja vanhuksilla.

Vierailija
6/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanheneminen alkoi näkyä n 50-vuotiaana niin, että iho tuntuu ohuemmalta. Puhdistan kasvot hyvin joka päivä, koska meikkaan ihan joka päivä. En ole juonut ja polttanut, joten näytän aika hyvältä ikäisekseni, luullaan paljon nuoremmaksi.

Vierailija
7/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v

Vierailija
8/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pieniä juonteita silmien alla ja yksi otsassa 28-vuotiaana, mutta ei vielä muuta. Täytän kohta 30.

2. Hoidan ihoa kotona säännöllisesti, siis puhdistan ja kosteutan aamuin illoin + kuorinta ja naamio 1-2 krt/vko, hoitoloissa ei ole varaa käydä.

3. Meikkaan päivittäin, mutta aika kevyesti.

Vierailija
9/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v. Kävin silloin yläluomien nostoleikkauksessa, ja vuosien varrella olen käynyt kaksi kertaa laserhionnassa. Muuten en kauheasti puunaa, pesen miedolla pesuaineella ja apteekin kosteusvoide. Olen suht nätti ja freessi 53-vuotiaaksi;)

Vierailija
10/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoissa huomasin niiden muodon muuttuneen jo n.25v. Ei ryppyjä tms., mutta lapsenpyöreys oli poistunut kokonaan. Kapeakasvoisena se tuntui ensimmäiseltä vanhenemisen merkiltä. 

Nyt olen 31v, otsarypyt on olleet jo alaikäisestä lähtien koska ne on sukuvika. Muuten ei isomia ryppyjä paitsi nauraessa silmissä, mutta eivät ole koko aikaa naamalla. Kasvojen iho on kyllä ohentunut, ja huomaa mihin rypyt aikanaan tulevat. (nasolabiaalialue). 

Lopetin vuosi sitten tupakoinnin ja syön terveellisesti sekä liikun. Tosin kova liikunta laskee taas rasvaprosenttia joka lähtee ekana naamasta..Käytän lisäksi hyviä hoitotuotteita ja huolehdin ihostani. 

Kyllä sen muutoksen silti huomaa kun katsoo vanhoja kuvia. 

Naisten kannattaisi olla iäkkäämpänä mieluummin normaalipainoisia kuin liian laihoja, se vanhentaa. Mukaanlukien itseni. 

Vierailija
11/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelematta aloin rupsahtamaan kun täytin 20v. :D Silloin löysin eka kertaa hiusteni joukosta harmaita hiuksia. Se oli suuri järkytys.

1. Ensimmäiset pinnalliset rypyt 23v. Ensimmäiset syvät juonteet 25v. Naaman yleinen valahtaminen 27v. paikkeilla.

2. Hoidan! Ihan kaikkien sääntöjen mukaisesti. Lisäksi kaikki ihonhoitotuotteet hankittu kalliilla apteekista. UV-suoja käytössä jne.

3. Meikkaan vain juhliin.

Oikeesti, olen ihan kauhuissani. Miltä tuun näyttämään kun olen yli 30?? :(

Vierailija
12/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 48v. Ryppyjä ei ole vielä 52-vuotiaanakaan, mutta piirteet ovat valahtaneet. Käytän kevyttä kosteusgeeliä ja meikkaan päivittäin

Vierailija
13/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-no onhan noita ollut jo muutama vuosi, nyt olen 23

-kyllä

-kyllä

Vierailija
14/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nyt vertaillaan!

Kiitos!

1. En ole vielä alkanut rupsahtaa. Olen 44v. Minulla on ehkä kaksi ryppyä, otsassa yksi pieni pysty ja suupielessä vielä pienempi toinen ryppy. No, muutama kevyt vaakaryppy otsalla myös, mutta niitä ei erotanormaalietäisyydeltä.

2. Kun käyn suihkussa (tähän asti noin joka 3. päivä) pesen silloin aina kasvot ja puhdistan ne siellä puhdistusgeelillä ja laitan perään jonkun hyvän kosteutusvoiteen. En hoida kasvojen ihoa muuten. Minulla on kostea, ongelmaton hyvägeeninen iho.

3. Meikkaan alkaen kaksi vuotta sitten keväisin kun aurinko on armoton ja rusketus tipotiessään. Silloin puhdistan ja kosteutan kasvot 2 x päivässä. Muuhun vuodenaikaan, esim. nyt en meikkaa ollenkaan. Enkä siis alle 42-vuotiaana lukuunottamatta paria hetkellistä kokeilua.

Vierailija
15/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gauhei mummoi tääl!!!!!!

Vierailija
16/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt 42v. eikä juurikaan ole ryppyjä,  ei ainakaan mitään mitä huomaisi, eikä naama ole muutenkaan valahtanut. Leuassa on karvoja joita pitää ajella ja viiksiä myös, onneksi ne nyt ei ole mitään mustia karvoja jotka näkyis mutta itseä häiritsee.

En ole meikannut 13-14 vuoteen, enkä hoida ihoa mitenkään, en ole silloin nuorenakaan kun vielä meikkasin, lotrannut mitään rasvoja naamaan, en ole jaksanut laittaa mitään kasvovesiä tms. Ryppyvoiteita en luultavasti tule koskaan ostamaan, ne jäis käyttämättä kuitenkin. Naaman pesen aamuisin suihkussa pelkällä vedellä.

Monet on mulle sanoneet vuosien varrella että ai kun sulla on hyvä iho. Mun mielestä ei ole, kyllä mulla on jotain näppylöitä, eli ei iho ole tasainen kuin vauvan pylly, mutta ei mulla juuri finnejä enää ole, eikä ole mitään värimuutoksia. Ihan tavallinen naama. Olen lihava joten se varmaan pitää naamanahankin sopivan tiukalla.

Se mikä tässä on muutaman vuoden sisään tullut, ja joka todella häiritsee, on se että mulla on kaulassa ja muuallakin sellaisia ällöttäviä luomia, ei mitään pisteitä vaan iho jotenkin kohoaa sellaiseksi oksettavaksi pieneksi nänniksi. Pitäis mennä poistattamaan lääkäriin mutta en ole uskaltanut kun pelkään että ottaa kipeää. Niitä on paljon, sisäreidessäkin yksi, tissin alla yks, loput tissien yläpuolisella alueella, onneksi ei sentään naamassa. Selässä ei taida olla, ja käsissäkin on vain tavallisia ruskeita pilkkuja.

Vierailija
17/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ekat rypyt ehkä n 35-40 vuoden iässö. Silmien alla. Ihan hyvä näin kun koko aikuisiän minua on luultu pikkulikaksi. Muuten ihan ok kroppa.

2. Hoidan ihoa säännöllisesti, en ole koskaan ollut niin kännissä, etten pesisi meikkejä kunnolla nukkumaan mennessä.

3. Meikkaan ihan jokaikinen päivä. Voi olla, että synnytyslaitkosella en ole meikannut. Tosin minun meikkausta ei juuri muuta huomaa, aika neutraali.

Vierailija
18/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. 47v. Kesällä eräs minulle ennestään tuntematon nainen luuli minua alle nelikymppiseksi. Viime viikolla huomasin, että peilissäni oli ikäiseni nainen. Eli nyt se on tapahtunut. Olen alkanut rupsahtaa.

2. Pesen kasvoni joka päivä.

3. En meikkaa.

Vierailija
19/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti syntymästä lähtien.

Vierailija
20/20 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä; näytän paljon nuoremmalta ikäisekseni. Vink vink. Ette te näytä. Suurinosa näyttää ihan ikäiseltään ellei jopa vanhemmalta. vrt. Fitnesspimut naamoistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi