Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se on työttömän oma vika jos ei saa töitä

Vierailija
10.10.2016 |

Jos et ole tarpeeksi hyvä tyyppi, kehitä luonnettasi. Jos alallasi ei ole töitä, kouluttaudu sellaiselle alalle missä on töitä. Perusta yritys tai hae ulkomaille töihin.

Mutta älä syytä muita siitä jos et saa töitä. Jokainen on oman elämänsä seppä!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan vääräkäsitys toimeentulotuesta. Tiedän, sillä poikani tyttöystävän äiti saa sairautensa vuoksi toimeentulotukea. Joutuu selvittämään asioitaan sairautensa osalta. Justjajust pärjää.

Itse lainasin heille 40 e (tilisuotitus)ja oli heti vähennetty toimeentulotuesta.

Vierailija
22/24 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän nämäkin aloitukset...

(...palstan laadun kohottamiseksi)

...saada poistumaan yhtä tehokkaasti kuin ne 'Ikiksen' juttuiluyritykset täältä on vihdoin alettu  saada melko heti niiden ilmaantumisen jälkeen poistetuksi ?

Näitä (työttömien mollaamisaloituksia )  pitäisi vain alkaa ilmiantamaan samalla tavalla näitäkin.

Yhtä hyödyttömiä ja joka suhteessa  negatiivisia nämäkin nimittäin  ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikset jo palkkaa mua?

Palkkaan sinut työkkärin kautta 9e/päivä. Kiinnostaisko?

Ei riitä.

Miksi ei? Karenssia pukkaa.

Ei haittaa, toimeentulotuki on keksitty.

Voin sanoa, että toimeentulotukia on vaikea saada.

Ei sitä noin vain saa. Tilitiedot paperiversiona monelta kuulta. Verotiedot myös. Jos joku esim lainaa rahaa vuokran maksuun niin ei saa asumistukea.

No ei sitä kyllä ole, sen kuin laittaa hakemuksen sisään.

No onpas todella vaikeaa.

Vierailija
24/24 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Pohjois-Karjalasta! Virallisten tilastojen mukaan tämä on maan pahinta työttömyysaluetta. On varmaan aina ollut. Aloittajan lause, että on työttömän oma vika, on yleinen asenne täällä. Pohjois-Karjalassa syytetään työttömiä siitä, että he ovat työttömiä.

Täällä sanotaan, että "kyllä työtä haluava aina töitä löytää". Ja taannoin kuulemani lausahdus "jos töitä ei halua tehdä, niin kannattaa tulla Pohjois-Karjalaan. Ei pelkoa, että joutuisi töihin. Ja yhteiskunta vielä maksaa siitä pankon päällä makoilusta".

Ilman muuta minäkin olen alkanut uskoa, että jotain vikaa minussa on. Ilman muuta se on työttömän vika, ettei työllisty, etenkin täällä idässä. (Mun tapauksessa liikaa koulutusta, väärä ala, väärä sukupuoli, ikä, jne. Ja sitten minussa on jotakin outoa ja kummallista, kun en työllisty. Siis oma hölmöys).

Pohjois-Karjalassa on kovat asenteet. Ei sillä, että täällä kokoomusta kannatettaisiin. Täällä on asenteena se, että aina tekevälle työtä löytyy. Ja sitä alentuvaa katsetta, miten työssäkäyvät työttömiä halveksivat. Mites muualla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi