Onko tämä epäilyttävää toimintaa mieheltä?
Eli siis olen tavannut poikaystäväni Tinderissä ja olemme olleet yhdessä jo kaksi vuotta. Hän kuitenkin seuraa ja tykkäilee ihan avoimesti instagramissa ym. naisten profiileista ja kuvista jotka tiedän tavanneen tinderissä/nettideitti-sivustoilla. Hän ei ole heitä tavannut oikeassa elämässä mutta on silti jäänyt seurailemaan heidän profiilejaan. Minua ei haittaa esim. Jotkut mallit joita hän seuraa mutta se että hän on selvästikin ollut joskus kiinnostunut näistä naisista joiden kanssa on jutellut deittisivustoilla ja hänellä on he vieläkin "osana" elämässään somen avulla.
Kommentit (20)
Tissi- ja peppukuvia on kiva katsella. Älä tuomitse miestäsi luonnollisesta käytöksestä.
Kokemukseni perusteella tuollaiset äijät pettää heti tilaisuuden tullen. On ok tykätä kavereiden kuvista, katsella jotain mallien/näyttelijöiden kuvia, mutta tuollaisten entisten säätöjen ei ole kyllä ok. Olen varmaan kamala mustisämmä, mutta en vaan käsitä MIKSI parisuhteessa ollessa pitäisi tehdä vielä sellaista? En minä ainakaa enää tykkäile yhdenkään entisen säädön kuvista, olen poistanutkin heidät listalta.
No kun ei ole mitään sellaisia kuvia. Ihan normaaleja kuvia. Mutta jotenkin häiritsee se että hän tykkäilee jonkun selfiestä tai muista kuvista jos on joskus ollut kiinnostunut hänestä siinä mielessä. Loukkaa koska tuntuu että häntä edelleen kiinnostaa nämä naiset ja heidän elämänsä.
Kummallista sanon minä. En tykkäisi jos mieheni tekisi noin
No on outoa. Kyllä muakin tuollainen käytös mietityttäisi ja tosennäköisesti ottaisin puheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni perusteella tuollaiset äijät pettää heti tilaisuuden tullen. On ok tykätä kavereiden kuvista, katsella jotain mallien/näyttelijöiden kuvia, mutta tuollaisten entisten säätöjen ei ole kyllä ok. Olen varmaan kamala mustisämmä, mutta en vaan käsitä MIKSI parisuhteessa ollessa pitäisi tehdä vielä sellaista? En minä ainakaa enää tykkäile yhdenkään entisen säädön kuvista, olen poistanutkin heidät listalta.
Tiedän että hän ei pettäisi. Mutta onko oikeasti noin tyhmä että ei ymmärrä jo jättää näitä naisia unholaan? Ja hän ei tosiaan ole tavannut livenä heitä mutta seuraa somessa edelleen ja tykkäilee.
No jaa. En minä ole ollut kiinnostunut siinä mielessä kaikista naisista, joista olen Tinderissä tykännyt. Tykkään myös sellaisista naisista, jotka vaikuttavat mielenkiintoisilta ihmisiltä.
Jos pelkästään tykkäilee kuvista, niin pitäisin tuollaista käytöstä nykypäivänä erittäin tavallisena. Ei mielestäni eroa mitenkään siitä, että on vastakkaista sukupuolta olevia kavereita. Sitten vasta huolestuisin jos he alkaisivat viettämään keskenään paljon aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Katso komeita miehiä.
Niin katselenkin ja hänkin katselee naisia. Eikä siinä mitään, reilu peli. Mutta ei mulla todellakaan ole enää kenenkään tinder-tuttavuuden sometilejä seurannassa tai muuta. Blokkasin kaikki kun löysin tämän nykyisen ihan vaan vaikka kunnioituksesta häntä kohtaan.
Ja en voi tätä ottaa puheeksikaan koska vaikuttaisin ihan hullulta stalkkeri-tyttöystävältä. Mutta vissiin meillä on vaan eri idea siitä miten asiat hoidetaan esim. somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että hän ei pettäisi. Mutta onko oikeasti noin tyhmä että ei ymmärrä jo jättää näitä naisia unholaan? Ja hän ei tosiaan ole tavannut livenä heitä mutta seuraa somessa edelleen ja tykkäilee.
Kysy häneltä miksi tykkäilee? En näe mitään syytä sille miksi pitäisi tykkäillä? Ellei halua jotain huomiota heiltä...
Vierailija kirjoitti:
Ja en voi tätä ottaa puheeksikaan koska vaikuttaisin ihan hullulta stalkkeri-tyttöystävältä. Mutta vissiin meillä on vaan eri idea siitä miten asiat hoidetaan esim. somessa.
Et ole mikään hullu stalkkeri, jos haluat vaan tehdä pelisäännöt selväksi ja tietää miksi hän tekee niin. Te nyt olette parisuhteessa, joten pitäisi pystyä keskustelemaan ja olemaan avoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mikään hullu stalkkeri, jos haluat vaan tehdä pelisäännöt selväksi ja tietää miksi hän tekee niin. Te nyt olette parisuhteessa, joten pitäisi pystyä keskustelemaan ja olemaan avoin.
No voihan sitä yrittää. En vaan tiedä miten asiasta mainitsisin. "Hei, näin että olit tykännyt tästä kuvasta, tämähän on se sama nainen josta mainitsit silloin mulle." koska hän todellakin mulle mainitsi esim. yhdestä etät hän oli puhunut sen kanssa yhdessä deittisivustolla ja se harrastaa tätä on tästä ja tästä maasta kotoisin. Ja siellähän somessa se sitten tätä naista edelleen seurailee ja montaa muutakin.
Tässä tämän päivän (ensimmäinen?) #jännämies ketju
Ehkä se vaan tykkää muistella niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voihan sitä yrittää. En vaan tiedä miten asiasta mainitsisin. "Hei, näin että olit tykännyt tästä kuvasta, tämähän on se sama nainen josta mainitsit silloin mulle." koska hän todellakin mulle mainitsi esim. yhdestä etät hän oli puhunut sen kanssa yhdessä deittisivustolla ja se harrastaa tätä on tästä ja tästä maasta kotoisin. Ja siellähän somessa se sitten tätä naista edelleen seurailee ja montaa muutakin.
Teet pelisäännöt selväksi ja heität pihalle jos ei sana kuulu. Kysyttävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso komeita miehiä.
Niin katselenkin ja hänkin katselee naisia. Eikä siinä mitään, reilu peli. Mutta ei mulla todellakaan ole enää kenenkään tinder-tuttavuuden sometilejä seurannassa tai muuta. Blokkasin kaikki kun löysin tämän nykyisen ihan vaan vaikka kunnioituksesta häntä kohtaan.
Kyllä exälläni ainakin oli ex-panot facebook-kavereissaan koko meidän pitkän parisuhteemme ajan. Nykyään naimisissa toisen miehen kanssa ja tuskin on vieläkään noita poistanut, mutta minut kyllä poisti, vaikka erosimme ihan sovussa. Toisaalta mitäpä sitä yhteyttä enää pitämään, mutta vähän ihmettelen, että minut poisti, vaikka ei noita panojaankaan ollut poistanut. Pettäminen tuskin on ollut syynä noiden säilyttämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tämän päivän (ensimmäinen?) #jännämies ketju
et kai ole tosissasi? että jossain tällaisessa ihan normaalissa menee jonkun jännämiehen raja?
Ei toi nyt mikään iso juttu ole, kai sitä nyt saa tykätä kenen kuvista tykkää. Ei kaikesta voi olla mustasukkainen.
No on kyllä näköjään miehen kavereillakin exänsä ja muut säädöt vielä somessa seurannassa. Taitaa olla jotenkin normaalia tässä kaveriporukassa.
Ap
Ja on siis jutellut näitten naisten kanssa ennen kuin tapasi minut. Ei enää ainakaan minun tietääkseni juttele heidän kanssaan missään.