Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Finnkino vetää Temosen tekeleen pois näytännöstä..

Vierailija
10.10.2016 |

Ai että, odotan mielenkiinnolla mitä kohta nyyhkitään sitten lehdissä. :D Jees, draamaa.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt paosunut ihan naurettavan mittasuhteisiin koko juttu. Tuntuu että alkaa olla jo ihan henkilökohtaista v******ua Temoselle. Halutaan näyttää kuka määrää. Voi voi, kun lapsellista.

Temonen ainakin haluaa esittää asian näin, vaikka sama homma olis edessä kenellä tahansa muullakin.

Ja mikäs syy sulla on puoltaa finnkinoa ja vastustaa Apulanta -elokuvaa? Sun pussista tää nyt ei ainakaan luulis olevan pois.

Vierailija
62/71 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sympatiat alkaa kyllä kans vahvasti olemaan tän elokuvan ja sen tekijätiimin puolella. Ihan järkyttävää dissausta ja lynkkausta jonninjoutavasta. Monet varmasti haluaa leffaan mennä elokuvan katsomaan, mutta eipä voi koska SÄÄNNÖT. Kuka hellettä siitä sitten hyötyy jos elokuva vedetään kokonaan pois teattereista? No ei tarvii kovin välkkyy olla että tajuaa, ettei ainakaan se teatteri.

Onneksi löytyy muita elokuvia esitettäväksi tuossa tilanteessa.

jos mä haluan mennä leffaan kattomaan tmk:n, niin eipä se joku korvaava jenkkikomedia tai luokkakokous saa mua kartuttamaan finnkinon kassaa. Leffa jää näkemättä ja rahat on pois finnkinolta. Eipä tuo tmk ihan tyhjille saleille oo kaikunut tähän mennessä, eikä ilmeisesti viikonloppunakaan, vaikka digiversio oli jo saatavilla. No, onneksi finnkino mainostaa nyt isosti poistavansa leffan teattereista, niin kerkee mattimyöhäisetkin kiikuttamaan tällä viikolla finkkarille lippurahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt paosunut ihan naurettavan mittasuhteisiin koko juttu. Tuntuu että alkaa olla jo ihan henkilökohtaista v******ua Temoselle. Halutaan näyttää kuka määrää. Voi voi, kun lapsellista.

Temonen ainakin haluaa esittää asian näin, vaikka sama homma olis edessä kenellä tahansa muullakin.

Ja mikäs syy sulla on puoltaa finnkinoa ja vastustaa Apulanta -elokuvaa? Sun pussista tää nyt ei ainakaan luulis olevan pois.

No ei oo. Faktat kuitenkin faktoina.

Vierailija
64/71 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sympatiat alkaa kyllä kans vahvasti olemaan tän elokuvan ja sen tekijätiimin puolella. Ihan järkyttävää dissausta ja lynkkausta jonninjoutavasta. Monet varmasti haluaa leffaan mennä elokuvan katsomaan, mutta eipä voi koska SÄÄNNÖT. Kuka hellettä siitä sitten hyötyy jos elokuva vedetään kokonaan pois teattereista? No ei tarvii kovin välkkyy olla että tajuaa, ettei ainakaan se teatteri.

Onneksi löytyy muita elokuvia esitettäväksi tuossa tilanteessa.

jos mä haluan mennä leffaan kattomaan tmk:n, niin eipä se joku korvaava jenkkikomedia tai luokkakokous saa mua kartuttamaan finnkinon kassaa. Leffa jää näkemättä ja rahat on pois finnkinolta. Eipä tuo tmk ihan tyhjille saleille oo kaikunut tähän mennessä, eikä ilmeisesti viikonloppunakaan, vaikka digiversio oli jo saatavilla. No, onneksi finnkino mainostaa nyt isosti poistavansa leffan teattereista, niin kerkee mattimyöhäisetkin kiikuttamaan tällä viikolla finkkarille lippurahat.

Ja joku muu, jota Tmk ei kiinnosta, tulee katsomaan sen jonkun muun elokuvan.

Vierailija
65/71 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei ollut onneksi iso menetys vaikka otettiinkin teattereista pois.

Vierailija
66/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää elokuva tulee saamaan vielä semmoiset katsojaluvut, tavalla tai toisella.

Iso tsemppipeukku elokuvan tekijöille kun ovat tämmöiseen paskamyllyyn joutuneet. 👍

Tää on kyllä heidän ihan itse aiheuttamansa myllytys!

Vierailija
67/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Finnkino varaisi elokuvateatterin kallista salia elokuvalle, jonka yleisö voi katsoa ilmaiseksi tai halvemmalla toista kautta? Eiköhän heidän kannattaisi ottaa mielummin joku muu elokuva tilalle. Sellainen leffa, joka ei vielä ole sähköisessä jakelussa.

Miksi Finnkino näyttää elokuvan jonka liput ovat luokkaa 14 euroa. Samassa kaupungissa toinen elokuvateatteri joka on kaupungin hallinnassa näyttää saman elokuvan hintaan 6 euroa per lärvi?

Mielensäpahoittaja oli tälläinen elokuva.

Koska Finnkino ei ole yhteiskunnan tukema. Se joutuu ITSE rahoittamaan toimintansa. Sama kun vertaisit kaupungin uimahallia yksityiseen. Helppohan se on pitää hinnat alhaalla kun veronmaksajat maksaa homman

Vierailija
68/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään muualla maailmassa en ole törmännyt tänkaltaiseen ilmiöön että hieno bändi ja hieno elokuva dumpattais maanrakoon. Kannustettais, tuettais ja oltais ylpeitä saatana edes joskus!!

Elokuvan tekijä on vaan täysi kusipää

Vierailija
69/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan valehtelijoita. Temonen on valehtelija

Vierailija
70/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://yle.fi/ylex/uutiset/kun_elokuvamaailmaa_muutetaan_niin_siina_ei_…

Tässä sentään vähän järkevämpi kirjoitus.

Tosin Temosen kommentit: "Kun elokuvamaailmaa muutetaan, niin siinä ei kysytä lupia. Jos niille olisi sanottu, että Temonen haluaa elokuvan katsottavaksi kaikille silloin, kun se on tuore, elokuvateatterit olisivat sanoneet, että ei käy. Ja silloinhan se on kuluttajilta pois, Temonen perusteli ratkaisuaan Yle Uutisille."

Niin tai sitten ne teatterit ei olis ottanu sitä ollenkaan levitykseen ja Temonen olis joutunu Elisan kautta saada samanlaiset katsojamäärät ja tulot, mitä nyt on saanu teattereiden kautta. Eipä ois tainnu onnistua! Temonen esittää että ajattelee vain kuluttajia, vaikka totuus on kyllä ihan muuta.

Vierailija
71/71 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin, kun luin TMK:n FB-sivulta tosifanien kommentteja, joissa vuorotellen haukuttiin sekä Finnkino että Elisa. Temosta kukaan ei valitettavasti erehtynyt haukkumaan, vaikka olivatkin hurjina.