Naisille kysymys: Panisitko Trumpia?
Jos hän ottaisi sinut siitä hyvästä valkoiseen taloon töihin?
Kommentit (24)
Sitten vaan ootellaan kun Igor, Pjotr, Sergei ja muut puttepossun kätyrit alkaa kirjoitella että "joo, toki, tällaisena tavallisena suomalalaisena naisena antaisin ilman muuta...".
En, enkä panisi ketään joka kannattaa Trumpia.
Hyi helvetti. Ei ole Trump mikään naisten unelma, kuten vaikka Tauski.
En koskisi Trumpiin edes ilmatiiviissä kokovartalokondomissa. Seksiä miehen kanssa en halua edes ajatella, yäk 😖
Hyi saatana, en.
Jostain viidestä miljoonasta voisin panna, ja tietysti sitä isommista summista.
En en en. Vanhempi kuin mun isäni. Yäk.
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan ootellaan kun Igor, Pjotr, Sergei ja muut puttepossun kätyrit alkaa kirjoitella että "joo, toki, tällaisena tavallisena suomalalaisena naisena antaisin ilman muuta...".
"Olen nuori kaunis nainen" :D
En koska ensinnäkin se on niin vastenmielinen ja toisekseen en varmaan kykenisi noin vaativaan ja tärkeään työhön.
En todellakaan, en edes rahasta.. jos olisi pakko, niin laittaisin paperipussin päähän ja käännyn vielä selin. En kestä koko sen miehen naamaa (ja koko loppuvartaloakaan) :D
Vierailija kirjoitti:
juurikin näin!
Sekaan vielä alfa-mies höpinää...
"ihanaa kun tuollainen oikea alfa-mies tulee ja kourii kysymättä haarovälistä mmm....kyllä se sentään on mies eikä mikään rikollinen kuten Hillary"
Jos se tietää miljardiomaisuutta, niin vaikka heti! Ollaanpa realisteja, kyllä raha painaa vaakakupissa kaikilla elämän osa-alueilla.
oksentaa phyi.. en vaikka maksaisi kymmenmiljoonan...phyi..enkä panisi Bill Clintoniakaan...
Kai muistatte kaikki sen taannoisen kuvan Dannysta uimahousuissa altaalla? Trump näyttää alastomalta samalta, mutta vieläkin ylipainoisemmalta.
No en, en helvetissä! Enkä varsinkaan jos joutuisin vielä valkoiseen taloon töihin (olettaen, että tästä pellestä tulisi pressa).
Joku kertapano useamman miljoonan euron palkkiota vastaan, no sitä vois harkita. Tosin en tiedä onko maailmassa niin paljon terapiaa tarjolla, että pääsisin asiasta yli.
Mutta panisiko Trump palstan mammoja?
Tuskinpa edes vilkaisee päin, sillä hänelle on tarjolla ykkösluokan lihaa...
En voi kuvutella panevani trunppia edes isosta rahasta.
Ja valkoinen talo... olisin itse pätevämpi usan pressaksi kuin trump, enkä ottaisi trumppia sinne edes ilmaiseksi harjoittelijaksi. Pysyköön tosi tv:n parissa. En palkkaisi häntä myöskään töihin, jos omistaisin ison yrityksen. Hänhän ei ole itse tehnyt omaisuuttaan vaan perinyt sen eikä edes onnistunut kartuttamaan sitä enempää kuin inflaation veran, mikä onnistuu laittamalla rahan pankkiin ja jättämällä se sinne. Täysin epäpätevä ja vastenmielinen punakka ja pönäkkä tyyppi siis
n43
En. Mitä minä siellä tekisin?