Pääsin työhaastatteluun..
Ja kävinkin jo. Jäi hyvä mieli ja tuntuma, että tästä voi jotain tullakin. Rento haastattelu ja hyvin tulimme haastattelijoiden kanssa juttuun, myös kokemukseni ja opiskelutaustani olisi niin sopiva tähän paikkaan. Toisaalta jo pelkään valmiiksi, että jään jälleen toiseksi, kolmanneksi tai miksi sitten jäänkin.. Kun sama kai se on muidenkin kanssa, jotka haastatellaan, kokemusta ja koulutusta löytyy.. Ääh, malttamatonta odottaa miten lopulta käy.
Kommentit (7)
No ottaa päästä varmaan. Ap on päässyt pariinkin haastatteluun, mutta ei vaan tärppää. Harmitti se noissa paikoissa, että ainakin toiseen oli jo ollut tiedossa kuka valitaan. Niin turhauttaa nuo tyhjät haastattelut ja tyhjät toiveen herättelyt..
Toivottavasti nyt tärppää! :) Itseänikin jännittää, koska menen tällä viikolla haastatteluun paikkaan, jonne todella haluaisin päästä! Edellisessä haastattelussa jäin "hyväksi kakkoseksi" ja se oli aika katkeraa kalkkia. :(
Onnea sinullekin haastatteluun. Pidän peukkuja, paitsi jos haetkin samaan paikkaan kuin minä. Sitten en peukuta, ryökäle ;D
Työhaastatteluun joudutaan, ei päästä.
Kannattaa myös muistaa, että työhaastattelussa myös työnantaja koittaa antaa itsestään ihanan kuvan. Todellisuus voi olla ihan eri.
Miten ap:n kävi? T. 3 Ps. Tuskin oli sama paikka, koska oma paikka ei ollut avoimessa haussa :p.
Kävin haastattelussa. Kaksi otettiin, mä olin kolmanneksi paras... v*tuttaa.