Onko täällä ketään tyylitietoista/ muodikasta ihmistä paikalla?
Ohjeista mulle vaatteet kevään juhliin! Sukujuhlat ens vL ja pitäis olla tyylikäs! Mikä on in?
mitat 170/60
Kommentit (11)
Tyylitietouden ja kauneuden kanssa noilla ei ole kyllä mitään tekemistä!
Malene Birgerin kaunis pitkä luonnonvalkoinen hame, missä mustaa pitsiä somisteena. Luonnnonvalkoinen yksinkertainen toppi kaveriksi. Jalkaan giorgio rossin bronssin väriset sandaletit.
Aina saa haaveilla, jos ostaisin edes ne sandaalit.. :)
Viime kesänä mulla oli häissä päällä valkoinen jakku-housu yhdistelmä ja alla turkoosi toppi. Ihmiset kehui kovasti. Ja oli omasta mielestänikin erittäin onnistunut!!
mukaan tosi hyvän näköinen. Mutta mutta....
Aikaisemmin mulla on ollut rils-ym. tätimallistoa, jotka on laadukkaampia eli villaa. Toi oli jotain f*ckin esteriä, ja aivan kamalan tuntuinen päällä. Sisällä hiostaa ja ulkona pakkasessa paleltaa, mikä oli mulle ihan uutta, kun ne villaset ei tunnu päällä miltään eli tosi hyvältä. Veikkaan et sama juttu HM-halpisjakkujen kanssa.
Vierailija:
En tiedä onko H&M jakut ihan laadultaan huonoja?t. ap
Mustat suorat housut (voi olla vähän trumpettilahkeiset) ja valkoinen ihonmyötäinen pitkähihainen ohut pusero, jossa pyöreä kaula-aukko. Sitten se juju: korsettitoppi siihen valkoisen paidan päälle.
sopii hoikalle, korostaa uumaa ja on yksinkertaisen kaunis asu. Noita korsetteja saa H&M:ltä.
+ ehdottomasti mustat korkeat korot
puuhelmistä tehdyt korut, pitsikoristeet vaatteissa