Kadehdin ystäväni täydellistä elämää kun luen hänen blogiaan
Hänellä on kaunis vaalea tyylikkäästi sisustettu kolmio, itse asun vuokralla yksiössä, kalusteet kirpputorilta.
Hänellä on ihana mies ja hyvä kestävä parisuhde, usein päivityksiä kuinka mies on ostanut lahjan tai tehnyt jotain ihanaa, itsellä taustalla väkivaltainen parisuhde ja ero turvakodin avulla + muutama säätö joista ei tullut yhtään mitään.
Hänellä on kaunis ja helppo vauva, minä en tässä elämäntilanteessa voi suunnitellakaan lapsen hankintaa vaikka kovasti vauvan joskus haluaisin.
Hänellä on tyylikkäitä muotivaatteita, itse ostan vain sellaista mihin on varaa, muotivaatteisiin ei ole
Hänellä on paljon ystäviä ja usein päivityksiä kuinka ovat käyneet lounaalla, salilla ja shoppailemassa yhdessä, minulla on kaksi lapsuudenystävää ja toista näen vain muutaman kerran vuodessa koska hän asuu toisella puolen Suomea.
Hänellä on helppo mutta isopalkkainen ns. pintaliitotyö. En laita tarkemmin ettei tunnisteta. Itse työskentelen keittiöllä pienellä palkalla.
Tiedän että osittain omia valintoja mutten voi sille mitään että masennun lukiessani hänen blogiaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Sulle voisi sopia paremmin jotkut blogit mihin samaistua? Joku mistä saa piristäviä ja sulle mahdollisia inspiraatioita?
Moni tosiaan ei halua kirjoittaa negatiivisista puolista jo ihan yksityisyytensä vuoksi, mutta onhan onnellisiakin ihmisiä olemassa. Tämä niille jotka kuvittelevat aina, että kyllä jokaisella onnelliselta vaikuttavalla bloggaajalla on taatusti ihan kauheaa oikeasti 😂
Joku kysyi mitä niistä blogista saa irti? No minä saan. Ne on sellaisille hetkille sopivia, kun haluaa jotain kevyttä ja onnellista lukemista. En itse saa taas mitään irti esim sellaisista kohublogeista joissa yritetään negatiivisuuden kautta töksäytellä muka rohkeasti jotain "aitoa". Nämä on kuvailtukin usein elämän_makuisiksi blogeiksi...😂
Etsi ap sellaiset blogit itsellesi, jotka eivät tuota pahaa mieltä. Mieti mikä sellainen voisi olla?
Moi Pin,
Muistan sinut kaksplussalta :)
ohis
Terve :)
Tiedätkö ap, se ystävä saattaa joskus kadehtia sinun elämääsi. Minullakin on näennäisesti kaikki hyvin (en tosin pidä mitään blogia), mutta ajoittain perhe-elämä ja parisuhdeongelmat uuvuttavat niin, että kadehdin niitä sinkkuystäviäni, jotka asuvat pikkuyksiöissään ja saavat lukea kirjaa ja mennä nukkumaan milloin haluavat.
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Sulle voisi sopia paremmin jotkut blogit mihin samaistua? Joku mistä saa piristäviä ja sulle mahdollisia inspiraatioita?
Moni tosiaan ei halua kirjoittaa negatiivisista puolista jo ihan yksityisyytensä vuoksi, mutta onhan onnellisiakin ihmisiä olemassa. Tämä niille jotka kuvittelevat aina, että kyllä jokaisella onnelliselta vaikuttavalla bloggaajalla on taatusti ihan kauheaa oikeasti 😂
Joku kysyi mitä niistä blogista saa irti? No minä saan. Ne on sellaisille hetkille sopivia, kun haluaa jotain kevyttä ja onnellista lukemista. En itse saa taas mitään irti esim sellaisista kohublogeista joissa yritetään negatiivisuuden kautta töksäytellä muka rohkeasti jotain "aitoa". Nämä on kuvailtukin usein elämän_makuisiksi blogeiksi...😂
Etsi ap sellaiset blogit itsellesi, jotka eivät tuota pahaa mieltä. Mieti mikä sellainen voisi olla?
Moi Pin,
ohis
Hassua törmätä suhun täällä. Saako kysyä miksi oot vaihtanut tänne? Ite pidän 2plussan intiimimmästä tunnelmasta enemmän ja kaipailen sua käymään vielä sielläkin joskus. :)
Jokainen haluaa antaa netissä itsestään paremman vaikutelman. Ei kannata uskoa ihan sinisilmäisesti. Totuus voi olla ihan toinen.
Valkoinen sisustus on tylsintä massaa mitä tiedän. Ja vielä muotivaatteet päälle, eihän tuolla henkilöllä ole omaa persoonaa tai mielipiteitä lainkaan. Ei mitään kadehdittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pin kirjoitti:
Moi Pin,
ohis
Hassua törmätä suhun täällä. Saako kysyä miksi oot vaihtanut tänne? Ite pidän 2plussan intiimimmästä tunnelmasta enemmän ja kaipailen sua käymään vielä sielläkin joskus. :)
Minäkin tykkään kaksplussan meiningistä enemmän, tai siitä mitä se oli vielä vuosikin sitten. Nyt vaan kovin hiljaista ja kaipaan ajanvietettä tylsiin päiviin niille hetkille kun töissä ei ole tekemistä (päivystystä..). Käyn kyllä plussalla kääntymässä päivittäin, mutta useimmiten siellä ei tapahdu mitään. Täällä katkeruuden pesässä sitten touhuan :D On tää melkoinen paikka... 😂
Älä lue. Blogit on ihan kivoja mutta en minäkään sellaisia blogeja lue, joista kateellisuus iskee.
Moi Pin,
ohis