Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisi "täydellisen" elämän?

Vierailija
09.10.2016 |

Sellaisen elämän kun monilla suosituilla bloggaajilla tai instagram ihmisillä on (siis kuvien ym perusteella). Tiedän ettei heidänkään elämä ehkä oikeasti ole täydellistä ja sellaista kuin annetaan muiden olettaa.

Olisi vain ihanaa jos tuntisi kaduilla kävellessä itsensä kauniiksi, kotinsa viihtyisäksi, elämän ihanaksi.

Eli millä jutuilla onnistuisi? Meikata ainakin tarvitsisi huolellisesti joka aamu. Hiuksille pitäisi osata tehdä jotain, itse en osaa. Vaatteiden pitäisi istua ja olla tyylikkäitä mutta ei ole varaa enkä osaa oikeastaan kaupasta edes sellaisia ostaa. Päädyn aina tylsiin tavallisiin toppeihin ym. tavallisiin vaatteisiin.

Hemmetin vaikeaa selittää mitä edes haen takaa, mutta tarvitsen teidän apua! Tuntuu että olen esim. ulkonäöllisesti todella tylsän näköinen. Sellainen tavallinen juntti. Eikä elämässäni ole mitään erikoista sisältöä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä!

Aloitin sillä että kävin kaappini läpi. Turhat tavarat pois, teinivaatteet, huonosti istuvat vaatteet, huonokuntoiset vaatteet, risat kengät jne. heitin kasseihin. Osa suoraan kierrätykseen, osa myyntiin. Helpotti jo tämäkin huomattavasti.

Yritin googletella ajattomia ja sellaisia vaatteita jotka jokaiselta naiselta "pitäisi" löytyä. Yritän sellaisia sitten löytää kaupoista.

Lisäksi kävin suihkussa "pitkän kaavan mukaan". Kuorin ihon, ajelin karvat, laitoin kasvonaamion jne. Tuli ihana olo. Voisin yrittää jatkossa vaikkapa kerran viikossa pitää illan jolloin rentoutuisin ja tekisin edellä mainitut asiat.

Aion käydä tällä viikolla kirjastossa etsimässä tyylioppaita ja muita kirjoja joista voisi olla apua tässä hommassa. Olisiko teillä ideoita mitä kirjoja kannattaisi lainata? Lisäksi jotain hyvän mielen oppaita?

Ja vielä kiitos palstalaiset, annatte mulle toivoa. ♥

ap

Vierailija
22/26 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja hyvä luoja sentään. Luin aloituksen ja ajattelin tulla kertomaan, että minulla oli täydellinen elämä, mutta sitten lapseni sairastui. Mutta ilmeisesti minulla on edelleen täydellinen elämä, koska mulla on tukka hyvin ja kivat vaatteet ja kämppäkin järjestyksessä. Hyvää aikuistumista teille kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku kaveri tai tuttava kenellä on kiva tyyli? Tai joku ketää osaa meikata niinkuin haluaisit osata? Jos pyydät tällaista ihmistä mukaan ostoksille, meikkiostoksille ja näyttämään sulle miten meikkaa?

Vierailija
24/26 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietit pukeutumista niin suosittelen lukemaan ainakin Hyvän mielen vaatekaappi -kirjan.

Nykynaisen hyvinvointiniksit -kirja voisi myös olla hyvä.

Vierailija
25/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, miten saa täydellisen kodin ym...vinkkejä. Kirpparilta saa vaan kirpparityylisen kodin. Mutta jos haluaa jotain muuta. Entä jos on vaatteissa kallis maku.

Vierailija
26/26 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista olekaan kuin universaalisti täydellinen elämä. Oikeesti älä ota mallia bloggareista, se mitä blogeissa näkyy ei ole todellisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi