Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita karkkihyllyllä asiakkaat, jotka eivät tiedä mitä ostaa tai mistä laatikosta ottavat irtomakeisia?

Vierailija
09.10.2016 |

Arpomista edestakaisin. Välillä otetaan yksi karkkipussi. Katsotaan, laitetaan takaisin ja kohta ollaan suklaapatukoita katsomassa. Sama juttu irtomakeislaatikoilla. Kierretään, kaarretaan mutta ei tiedetä mitä otetaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ärsytä. oot ehkä vähän turhan herkkä.

Vierailija
2/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ite semmoi etten osaa valita kuin valikoima on liian iso :D saatan just ottaa pussin ja sit hetken päästä en haluukkaa sitä vaan jonkun toisen. Siksi yleensä turvaudun irtokarkkeihin koska niin saan kaikkea mitä hetkellisesti tekee mieli. 

Ainoa mikä ärsyttää on kun esim cittarissa huomaa välillä jo monen hyllyn päähän irttarikarkkihyllystä et irttareissa on joku tarjous ku niitä karkkeja on oikeesti pitkin lattiaa koko kaupassa. Ja yleensä ne on aikuisia jotka siinä karkkihyllyllä sotkee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Olen 40+ ja haahuilen karkkihyllyn luona kaaaauan. En tiedä kauppaan mennessä, mitä milloinkin haluan. Irtokarkit tosiaan helpompia, pari kpl suunnilleen joka toisesta. NAM

Vierailija
4/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, koska olen itsekin karkkijahkailija.:)

Vierailija
5/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mä tiedän mitä ostan: Maidotonta ja vehnätöntä. Pitää käydä koko hylly läpi ja se tuttu turvallinenkin tuote on tarkistettava. Pojalla allergia, ei kuitenkaan paha, mutta reagoi iholla ja vatsalla. Itselle yritän ostaa kotimaista, jos ostan. Aika harvoin. 

Vierailija
6/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko kauppias vai miksi tä ärsyttää sinua?

Vierailija
7/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tietäisitpä vaan kuinka kauan mulla kestää valita jäätelöä. Usein mukaani lähtee neljä laatikkoa, koska en vaan yksinkertaisesti osaa päättää.

Vierailija
8/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa valinnanvaraa, joten en osaa päättää.

Vierailija
9/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Kerran vuodessa ostetaan karkkia, joten kyllä sen kestää.

Vierailija
10/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotko oikeasti 'makeinen'? Hirveä sana.

Vierailija
11/11 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enemmän ärsyttää ne vanhemmat jotka antavat kersojensa syödä paskasin käsineen noista laatikoista. Kummallekkaan kun ei voi nykypäivänä antaa edes selkään - ei vanhemmille, eikä lapsille.