Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koiranulkoiluttaja löysi muovipussista pääkallon – Poliisi: Emme tiedä, onko se ihmisen vai ei

Vierailija
09.10.2016 |

Hyi helvetti ties kenen ihmisen jäänteitä

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmästynyt, etteivät rajakit jo ole melskaamassa asiasta.

Vierailija
2/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lehden kuvassa on ihan selvä ihmisen kallo. Miten avuttomia nuo poliisit oikein ovat?

Hampaita näytti kiinni olevan enää vähän, joten hammaskartta ei välttämättä riitä tunnistukseen.

Vierailija
4/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää vaikka olisikin raisa räsäsen

Kauheeta

Vierailija
5/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tossa ei voi tietää onko kyseessä ihmisen kallo, eihän millään muulla eläimellä ole tuollaista päätä. 🙄

Vierailija
6/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmästynyt, etteivät rajakit jo ole melskaamassa asiasta.

Ota kultaseni iltalääkkeet ja mene nukkumaan. Pilaat jokaisen keskustelun.

Vierailija
7/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin ohi kun siellä oli poliisit ja jotain rikostutkijoita. Taisi olla ruumiskoirakin paikalla rannassa.

Vierailija
8/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luulin olevan kovin vaikeaa erottaa kalloa. Google auttaa yksinkertaisempaa poliisia.

Vierailija
9/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lehden kuvassa on ihan selvä ihmisen kallo. Miten avuttomia nuo poliisit oikein ovat?

Hampaita näytti kiinni olevan enää vähän, joten hammaskartta ei välttämättä riitä tunnistukseen.

Onneksemme kaltaisesi savipäät eivät ole tutkimassa noita asioita.

Vierailija
10/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tossa ei voi tietää onko kyseessä ihmisen kallo, eihän millään muulla eläimellä ole tuollaista päätä. 🙄

Poliisi ei saa koskaan julistaa jotain arvailua totena. Sehän voi olla vaikka joku feikkikallo, kopio ihmisen kallosta. Mistä noista tietää varmuudella ilman tutkimista.

Vierailija
11/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi ei saa koskaan julistaa jotain arvailua totena. Sehän voi olla vaikka joku feikkikallo, kopio ihmisen kallosta. Mistä noista tietää varmuudella ilman tutkimista.

Mites ois sit vaikka "vielä ei tiedetä onko kallo oikea" tmv

Vierailija
12/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun eihän tuon näköisenä voi tietää onko iho ollut vaikka vihreä. Tai lila. Jos se onkin jonkun elokuvahahmon kallo?

Vierailija
13/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun eihän tuon näköisenä voi tietää onko iho ollut vaikka vihreä. Tai lila. Jos se onkin jonkun elokuvahahmon kallo?

Niin tai ihan ihonvärinen. Tuskin mm. Spockin tai monen muunkaan Startrek olennon kallo poikkeaa olennaisesti ihmiskalloista.

Vierailija
14/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan sen kadonneen kampaajan...

Vierailija
15/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apinalla on samanlainen. Voi olla myös, ettei ole aito. Mutta voi olla jonkun murhatunkin. Poliisilla ei kai ole lupa sanoa mitään ennen virallisia tuloksia, vaikka tunnistaisivat löydön itse. 

Vierailija
16/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se löytyi Hietaniemestä, joku vitsiveikko on ehkä löytänyt sen hautausmaalta.

Olen itse nähnyt vanhoja esiin kaivattuja luita, ex- monttumaalla tosin.

Vierailija
17/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se löytyi Hietaniemestä, joku vitsiveikko on ehkä löytänyt sen hautausmaalta.

Olen itse nähnyt vanhoja esiin kaivattuja luita, ex- monttumaalla tosin.

Tuskinpa vaan...

Vierailija
18/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Apinalla on samanlainen. Voi olla myös, ettei ole aito. Mutta voi olla jonkun murhatunkin. Poliisilla ei kai ole lupa sanoa mitään ennen virallisia tuloksia, vaikka tunnistaisivat löydön itse. 

No ei ole. Apinoilla on selvästi kuonomaisempi kasvojen alaosa ja aivokoppa pienempi kuin ihmisellä, ja hampaatkin vähän eri muotoisia. Apinoiden, lukuunottamatta jotain gorilloja, päät ovat myös selvästi pienempiä kuin ihmisen.

Vierailija
19/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näkihän tuon jo kuvastakin ettei se ole ihmisen kallo! Voi luoja tätä urpoilua!

Vierailija
20/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween-pila? Aika oudon lyhyt etäisyys nenäaukon ja etuhampaiden paikan välillä.