Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AIHEUTTAAKO HPV-ROKOTUS HEDELMÅTTÖMYYTTÄ?

Vierailija
09.10.2016 |

NO?!

Kommentit (382)

Vierailija
1/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut lapsia rokotteen ottamisen jälkeen?

Vierailija
2/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta autismin todennäköisyys lapsella lisääntyy huomattavasti.

Vierailija
4/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään aiheuta. Eikä autismiakaan.

HPV-rokotetta on maailmalla annettu jo kymmeniä miljoonia rokotteita, ja se kehitettiin 25 vuotta sitten. Suomessa käytössä oleva Cervarix-rokotekin on ollut myynnissä jo vuodesta 2007 ja sitä ennen sitä siis tutkittiin vuosia.

Mistä ihmeestä nämä hirveät huhut aina oikein lähtevät liikkeelle??

http://tyttojenjuttu.fi/hpv-rokote/

Vierailija
6/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta. Mutta papillooma-virus aiheuttaa (siis se, jota vastaan HPV-rokote suojaa) kohdunkaulan syöpää, ja se - my friend - aiheuttaa varmuudella lapsettomuutta.

Ja mahdollisesti kuoleman.

Sun valinta.

Vierailija
7/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Vierailija
8/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku täällä, että rokote vaikuttaa paikallisesti ja tuhoaa lisääntymiselimiä?

Vierailija
9/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta tuskin . Tietysti kaikkia mahdollisia sivu ja haittavaikutuksia ei ilmeisesti vielä tiedetä sillä se on ollut käytössä vasta niin vähän aikaa.

Myös se hyötysuhde on kysymysmerkki.

Melkein kaikki tytöt rokotetaan suomessa ilmeisesti paitsi ei jos vanhemmat ei siihen suostu.

Vierailija
10/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen erittäin hedelmällinen ja olen rokotteen saanut.

Kolme raskautta, joista ensimmäinen tärppäsi toisesta kierrosta, toinen tärppäsi heti ennen kun menkat kerkesi tullakaan eli ekasta kierrosta ja kolmas oli vahinkoraskaus kumin kanssa (ei ainakaan huomattu että olisi mennyt rikki tai vastaavaa, mutta ilmeisesti oli jostain falskannut) yhdestä seksikerrasta sen kuukauden aikana.

Vierailija
11/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin olen erittäin hedelmällinen ja olen rokotteen saanut.

Kolme raskautta, joista ensimmäinen tärppäsi toisesta kierrosta, toinen tärppäsi heti ennen kun menkat kerkesi tullakaan eli ekasta kierrosta ja kolmas oli vahinkoraskaus kumin kanssa (ei ainakaan huomattu että olisi mennyt rikki tai vastaavaa, mutta ilmeisesti oli jostain falskannut) yhdestä seksikerrasta sen kuukauden aikana.

Heh, tätä omaa viestiäni lukiessa tuli vielä mieleen kun raskautuminen on käynyt vain kerta kerralta helpommin, että kohta varmaan olen jo vahingossa raskaana ilman seksin harrastamistakin. :D

10

Vierailija
12/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettuani muutama vuosi sitten hpv-rokotteen kuukautiseni alkoivat tulemaan joka toinen viikko, puolen vuoden ajan. Se oli kivaa aikaa se. Not. Onneksi se meni lopulta ohi. En tiedä pystynkö tulemaan raskaaksi kun ei ole vielä ollut sen aika. Hieman kyllä pelottaa että mitä tuhoja se oikein aiheutti..

Vierailija
13/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuleeko joku täällä, että rokote vaikuttaa paikallisesti ja tuhoaa lisääntymiselimiä?

Joo

Vierailija
14/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne panee huumeita hampurilaisiin nuorisolta menee harkintakyky ( Elokuvasta pahat pojat

Vierailija
15/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otettuani muutama vuosi sitten hpv-rokotteen kuukautiseni alkoivat tulemaan joka toinen viikko, puolen vuoden ajan. Se oli kivaa aikaa se. Not. Onneksi se meni lopulta ohi. En tiedä pystynkö tulemaan raskaaksi kun ei ole vielä ollut sen aika. Hieman kyllä pelottaa että mitä tuhoja se oikein aiheutti..

Miksi joku on painanut alapeukkua? Tämä on vain minun kokemukseni mutta täyttä totta.

Minulla on aina ollut säännölliset kuukautiset. Ja sitten kun otin tuon piikin, niin yks kaks aloin vuotamaan verta joka toinen viikko. Sattumaa? Lääkärit tietenkin kiistivät yhteyden, mutta en keksi mitään muutakaan syytä asialle. Mitään lääkkeitä en käyttänyt, eikä ruokavaliossa ja elämässä tapahtunut muutoksia.

Vierailija
16/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No musta ainakin tuntuu että en saa lapsia. Ja haluaisin syyttää sitä rokotetta.

Oon ollut jo muutaman vuoden ilman ehkäisyä, eikä yhtäkään raskautta. En varsinaisesti ole yrittänyt kun exän kanssa vähän aikaa. Mutta seksiä harrastanut säännöllisesti ovulaationkin aikaan. :/

Vierailija
17/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku on painanut alapeukkua? Tämä on vain minun kokemukseni mutta täyttä totta.

Minulla on aina ollut säännölliset kuukautiset. Ja sitten kun otin tuon piikin, niin yks kaks aloin vuotamaan verta joka toinen viikko. Sattumaa? Lääkärit tietenkin kiistivät yhteyden, mutta en keksi mitään muutakaan syytä asialle. Mitään lääkkeitä en käyttänyt, eikä ruokavaliossa ja elämässä tapahtunut muutoksia.

Näillä anekdotioilla nyt ei vaan ole minkäänlaista luotettavuutta. Otanta on liian pieni. Aivan hyvin voi olla pelkästään sattumaakin tai sitten jotain placebo-efektiin verrattavissa olevaa. Tuleehan rokotettaville todella usein (varsinkin lapsille, joita pelotellaan etukäteen) kaikenmaailman oireiluita, vaikka olisi pelkkää suolaliuosta rokotteessa.

Vierailija
18/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni nuoria tyttöjä ei pitäisi rokottaa sillä, eikä poikiakaan. Puhumattakaan ilman vanhempien suostumusta. Ihan sairasta THL meno nykyään.

Vierailija
19/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteiden haitoista vaietaan yhä. Se on todella ikävää, koska se osaltaan ruokkii myös äärivastustajia.

Osa ihmisistä saa rokotteista haittavaikutuksia. Kaikkia haittoja ei vielä tunneta ja se pitäisi pystyä myös lääkäreiden ääneen sanomaan.

Vierailija
20/382 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteiden haitoista vaietaan yhä. Se on todella ikävää, koska se osaltaan ruokkii myös äärivastustajia.

Osa ihmisistä saa rokotteista haittavaikutuksia. Kaikkia haittoja ei vielä tunneta ja se pitäisi pystyä myös lääkäreiden ääneen sanomaan.

Mistä haitoista tarkalleen ottaen vaietaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi