Perheellinen isä Tinderissä, miksi?
Oon tässä pari kk jutellut komean ja mukavan miehen kanssa. Hän on näköjään kiinnostunut musta sen verran, että ehdotti treffaamista. Tällä miehellä lukee Tinderissä oma Instagram nimi. Joskus aikasemmin kun katoin hänen Instaa niin se oli yksityinen. Noh, pari päivää sitten stalkkasin uudestaan hänen Instaa, mikä oli tällä kertaa julkinen. Hänen kuvista ilmeni,että hänellä on 2 tarhaikäistä lasta. Tää on mulle iha ok. Katoin yhtä kuvaa, mihin oli joku nainen kommentoinut. Ihan mielenkiinnon vuoksi menin tämän naisen profiliin ja sieltähän ilmeni,et tämä nainen on tämän Tinder miehen vaimo ja näiden 2 lapsen äiti. Just just! Tässä parin viikon sisällä tää mies on kommentoinut tämän naisen uusiin kuviin: rakas, paras äiti ikinä. Eli vaikuttaa Instan kautta,että he ovat onnellinen perhe. Voiko joku kertoa, miksi tää mies on Tinderissä? Miksi hänellä lukee Tinderissä oma Insta nimi?
Kommentit (11)
Ootko varma, että on sama, ettei ole vain kaima? En tunne tinderiä, ollaanko siellä kuvalla?
Kaverin kihlattu teki samalla tavalla ja lähti vielä toisen miehen matkaan puoli vuotta lapsen syntymän jälkeen.
Ihme kusipäisyyttä. Kaikki ketkä perheellisille ihmisille viestittelee voisivat lopettaa sen, jos ei muun niin ihan vaikka vaan niiden lapsien takia.
Saattaa olla avoin suhdekin, niitä siellä tulee silloin tällöin vastaan. Useimmat kyllä on sen heti avoimesti kertoneet.
...tulee surullinen olo vaimon puolesta.
Älä tapaa tätä miestä. Löydä sinkku, perheetön vapaa mies mieluiten kun saisit pettäjän, valehtelija, katkeran ex naisen ja lapset siihen mukaan..
Älä sinä hölmöile!
Onko miehen nimi muuten Timo?
Se nyt vain on fakta, että varattu mies saa paremmin naista - naiset ovat lääpällään varattuihin. AP:kin on jo aivan mehuissaan ja mustasukkaisena stalkkaamassa
Vierailija kirjoitti:
Se nyt vain on fakta, että varattu mies saa paremmin naista - naiset ovat lääpällään varattuihin. AP:kin on jo aivan mehuissaan ja mustasukkaisena stalkkaamassa
No en usko,että varattu mies saa paremmin naisia. Mulla ainakin nyt lopahti kiinnostus tähän mieheen! Ja harmittaa ku en aikasemmin tiennyt,että on varattu. Oli pakko stalkata kun en haluu lisätä Instaan ketään tuntemattomia. ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
...tulee surullinen olo vaimon puolesta.
Älä tapaa tätä miestä. Löydä sinkku, perheetön vapaa mies mieluiten kun saisit pettäjän, valehtelija, katkeran ex naisen ja lapset siihen mukaan..
Älä sinä hölmöile!Onko miehen nimi muuten Timo?
Joo, ei oo aikomusta tavata tätä miestä tämän "keissin" jälkeen. Mua vaan harmittaa tää koko juttu kun luulin,että tästä tulee vielä jotain "suurta". Ja ei oo Timo. Ap
Ihan hullu ukko.