Greyn anatomian uudet jaksot Livillä alkaen ke 19.10.2016 kello 21.00
Greyn anatomian uudet jaksot alkavat Livillä ke 19.10.2016 kello 21.00. Tuleeko tällä kaudella Meredithistä ja Alexista vihdoin pari ?
Kommentit (8)
Tässä sarjassa on kyllä väkisin venyttämisen makua.
Tämän sarjan alkamista on sentään mainostettu Livillä ja Nelosella ja muuallakin. MTV3/Sub sen sijaan jättää usein mainostamatta ohjelmien uuden kauden alkamista.
Vaikka Alex ei sarjan historian aikana olekaan ollut mukava tyyppi, eikä nyt suosikkihahmonikaan niin silti tämä Alexin syyllistyminen törkeään pahoinpitelyyn tuntuu todella typerältä käänteeltä. Tämä ärsyttää jo melkein yhtä paljon kuin se, millainen suosikkisarjani entisestä suosikkihahmosta on tehty.
Miehenä olen seurannut sarjaa vain satunnaisesti jakson sieltä tai täältä, mutta minulle on muodostunut kuva, että Meredith on ärsyttävä hapannaama, joka on omasta mielestään aina oikeassa ja kaikki, mikä ei sovi yhteen hänen sisäisen maailmamjärjestyksensä kanssa, on väärin ja tuomittavaa. Toisaalta ihan tyypillinen nainen siis.
Vitsi, meni ohi! Tuleekohan uusintana?
Vierailija kirjoitti:
Vitsi, meni ohi! Tuleekohan uusintana?
Lauantaina klo 21.
Ihana sarja! Mä niin toivon, että April ja Jackson saa homman hanskaan ja muodostaa ihanan pienen perheen<3
Ja mun mielestä tää pahoinpitely oli ihan hyvä käänne, saadaan ainakin hyvää draamaa.
Ei jaksa enää kiinnostaa