Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitteko lapsena/nuorena ihastuneita johonkin artistiin?

Vierailija
09.10.2016 |

Oletteko olleet ihastuneita johonkin bändin jäseneen, artistiin tai näyttelijään? Keneen ja miksi?

Omalla kohdalla ollut enemmänkin. Yksi ainakin oli Boyzonen Stephen Gately :D

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simon LeBon

Vierailija
22/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sam Yaffa 80-luvulla <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jjjoooooooo.... Backstreet boysin Nick Carter (hävettää)

Mulla tää sama ja hävettää...

Vierailija
24/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, vaikka kehen! Varsinkin pitkätukkaiset ja vähän rähjäiset tyypit olivat makuuni teininä: Nightwishin Tuomas Holopainen, Children of Bodomin kosketinsoittaja Janne Wirman, fiktiivisistä hahmoista ainakin Sormusten herran Aragorn (mikä pettymys, kun Arska sitten pesi sen kaiken hien ja lian pois häitänsä varten!) ja Pirates of the Caribbeanin Jack Sparrow!

Okei, Aragorn on vieläkin ihana...

Vierailija
25/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut ihastunut yhteenkään artistiiin. Olen kyllä pitänyt monenkin musasta, mutta en ymmärrä henkilön fanittamista. Mulle on aivan sama, miltä artisti näyttää tai millainen persoona hän on, ainoastaan musiikki merkitsee.

Vierailija
26/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En artistiin, vaan johonkin vielä pahempaan: siihen Selviytyjien juontajaan. Mikä lie Jeff. Lauantai-illat vietin punastellen tv:n ääressä...............

Vierailija
27/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap entinen demittäjä?

Miksei Tauskia ole vielä mainittu?

Vierailija
28/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fanitukset vaan pahenee mitä vanhemmaksi tulen. Teininä en fanittanut ketään.

Vierailija
29/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt saa nauraa mutta:

Jari Sillanpää

:) ysärinostalgiat!

Suomen suosituimmat miehet olivat jossakin vaiheessa Jari Sillanpää (jolle naiset lähettelivät alushousujaan) ja Marco Bjurström, niin ikään myöhemmin kaapista tullut...

No eipä minullakaan ole nauramista, koska nuorena olin ihastunut samettiääniseen Cliff Richardiin. Hänkin on kiinnostunut kuulemma vain miehistä :-)

Vierailija
30/31 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin vävykseni Ashley Banjoa. Hän on brittiläinen tanssiohjelman (Got to dance) juontaja ja tuomari, itsekin alkuaan street-tanssija, joka on aina iloinen ja kannustava... ja komea kuin mikä.

Vierailija
31/31 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viggo Mortensen ja Johnny Depp joskus 2000-luvun alussa! <3 Viggo on vieläkin kuumis, mutta Johnny on jotenkin rupsahtanut ja on semmonen vaimonhakkaaja, et pisteet laski aika pahasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan