whatsappvakoilu
Ketä olette lisänneet whatsappin yhteystietoihin ilman että olet koskaan keskustellut henkilön kanssa?
Itse tarkkailen tällä hetkellä miehen työpaikan uutta naista ja naapuriin muuttanutta yh:ta.
Kommentit (6)
Miten siellä vakoillaan ja mitä sieltä saa selville?
Et sä mitään henkilökohtaista sieltä saa. Selittää jos joku vahtaa milloin viimeksi olen ollut paikalla 😂 Ihan ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Miten siellä vakoillaan ja mitä sieltä saa selville?
Tämä. Mitä ihmettä hyötyy tiedolla, koska joku on paikalla?
Paikallaolotiedot on erittäin arvokkaita, jos on tarkoitus selvittää, ovatko kaksi henkilöä yhteydessä keskenään Whatsappissa. Tämän nyt luulisi jokaisen ymmärtävän. Lisää vihjeitä saa henkilön kuvasta ja tilasta sekä siitä, milloin hän muuttaa niitä. Jäipä esimerkiksi entinen miesystäväni kiinni, kun nainen, joka oli ollut miehen luona tämän mökillä, oli vaihtanut Whatsapp-profiilikuvakseen mökillä otetun kuvan. Taustasta tunnistin, ja mies sai mennä.
Vierailija kirjoitti:
Paikallaolotiedot on erittäin arvokkaita, jos on tarkoitus selvittää, ovatko kaksi henkilöä yhteydessä keskenään Whatsappissa. Tämän nyt luulisi jokaisen ymmärtävän. Lisää vihjeitä saa henkilön kuvasta ja tilasta sekä siitä, milloin hän muuttaa niitä. Jäipä esimerkiksi entinen miesystäväni kiinni, kun nainen, joka oli ollut miehen luona tämän mökillä, oli vaihtanut Whatsapp-profiilikuvakseen mökillä otetun kuvan. Taustasta tunnistin, ja mies sai mennä.
Minulla on ollut sama profiilikuva jo monta vuotta. Tilaani en päivitä koskaan. Siinä on nörttihymiö. Ainoa mitä joku voisi minussa kytätä on paikallaoloni, mutta en ymmärrä mitä joku saa siitä irti?
Ohoh, en ole koskaan tullut ajatelleeksi moista.. EI kyllä ole ollut tarvettakaan.