Mies sanoi äsken kun olin menossa vessaan, että hehe tuuleta sen jälkeen
Kun siis mies tuli lenkiltä ja sanoi että käy suihkussa niin kysäisin että voinko sitä ennen mennä vessaan. Suutuin miehelle, koska ei vessa haise jos siellä käy vain pissalla ja toisaalta jos käy kakalla niin eihän sille mitään voi jos haisee. Ja siis en ollut menossa kakalle edes eikä mies tarkistanut kummasta oli kysymys. Sanoin etten mene sitten vessaan, koska mies ajattelee vessassakäynnistäni noin. Mutta sitten mies ei heti mennytkään ja keksin, että hahaa koska minullahan on kuukautiset niin voin mennä vessaan ja jättää hänelle sinne vähän terveisiä... Ja sanoa, että tuuletettu on (mutta älä katso suihkutilaan suihkuvarhon taakse...)
Kommentit (8)
Kumpikohan teistä on lapsellisempi? Vaikea päättää.
Ööööö. Totaaaaah. Ei, vaikka kuinka yritän, en keksi mitään sanottavaa, niin outo oli aloituksesi.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikohan teistä on lapsellisempi? Vaikea päättää.
Lapsellisuudella ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sitä on aina haista?
Mielestäni en haise, siksi miehen kommentti olikin loukkaava. Ja siis laitan mä stidin, jos käyn kakalla ja on sellainen tilanne. Ja kolmanneksi ei meidän vessaa edes voi tuulettaa. Siellä ei ole ikkunaa. Mies ihan tyhmästi kuvitteli mun menevän kakalle ennen hänen suihkuaan. Hienohelma.
Jätä se sika