Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Introverttiys ja huonommuuden tunne + parisuhde

Vierailija
09.10.2016 |

Olen seurustellut reilut kolmisen vuotta. Luonteeltani olen introvertti. Minulla on hyviä ystäviä ja nautin sosiaalisesta kanssakäymisestä ja uusiin ihmisiin tutustumisesta - tiettyyn rajaan saakka. Sosiaalinen kanssakäyminen vie voimiani ja tarvitsen aikaa olla yksin tai kahdestaan miehen kanssa.

Mies sen sijaan on todella sosiaalinen ja menevä tapaus.

Olen aloittanut uudessa, melko vaativassa työssä jonkin aikaa sitten. Olen ollut älyttömän väsynyt. Uusia ihmisiä ja uusia haasteita..

Ollaan nähty miehen kanssa nyt todella harvoin. Viikonlopuiksi mies on kuitenkin hankkinut meille kaikenlaista sosiaalista ohjelmaa. Miehen kaverit ja heidän tyttöystävät ovat kaikin tavoin todella menestyviä eli hienossa uraputkessa, kauniita, sosiaalisia ym. Itse sen sijaan olen ihan tavallinen. Viikonloppuisin haluaisin ladata akkuja, mutta sen sijaan raahaudun noihin illanistujaisiin edustamaan ja yritän peitellä omaa keskinkertaisuuttani. En osaa olla oma itseni tuossa seurassa, vaan stressaan älyttömästi ihan kaikesta, vaatetuksestani, puheistani, ulkonäöstäni ym.

Alankin kiukutella miehelle, kun pitäisi lähteä noihin menoihin. Eli se vähäinenkin yhdessäoloaika menee riidellessä.

Onko kohtalotovereita? Mitö hittoa teen? Nykyinen käytökseni rassaa miestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot miehellesi suoraan, että olet uupunut ja haluat ladata akkuja viikonloppuisin. Jos miehesi rakastaa sinua, niin hän ymmärtää ja huolehtii sinun hyvinvoinnistasi ja jaksamisestasi. 

Vierailija
2/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on oikeus levätä ja rentoutua vapaa-ajallasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmillaan inrovertin kohdalla toi voi edistää burn-outia.

Vierailija
4/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa voimaa noista tapaamisista. Hänen työnsä onki melko itsenäistä. Minun työssäni pitää olla skarppina ja edustaa - uutena koen myös olevani jatkuvan tarkkailun ja arvioinnin alla. En todellakaa jaksaisi samaa vapaa-ajalla. Omien ystävieni kanssa on helppo olla. Miehen kavereista saan paineita :(

Vierailija
5/5 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa voimaa noista tapaamisista. Hänen työnsä onki melko itsenäistä. Minun työssäni pitää olla skarppina ja edustaa - uutena koen myös olevani jatkuvan tarkkailun ja arvioinnin alla. En todellakaa jaksaisi samaa vapaa-ajalla. Omien ystävieni kanssa on helppo olla. Miehen kavereista saan paineita :(

Onko sun pakko mennä mukaan niihin tapaamisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi