Mistä 45-vuotiaalle lääkärimiehelle nainen?
Onko tämän ikäisellä vielä mahdollista löytää nainen, mielellään nuori 20-25v? Perheen perustaminen olisi lähitulevaisuuden haaveena ja iso lapsilauma. Se ei valitettavasti onnistu enää keski-ikäiseltä naiselta. Mitä arvelette, onko miehellä mahdollisuuksia? Entä missä naisiin voisi tutustua, jos tinder ym ei käy?
(En ole tuo mies, kysyn vain hänen puolestaan.)
Kommentit (50)
Voi luoja. Onpa typerä promo.
Ei kukaan 45v lääkärimies halua 20v vaimoa...
Lääkäri voisi jopa saada sen 20+ nuoremman pimatsun
Kyllä lääkärimies lompakkoloisen löytää, jos haluaa.
Miksei tinder käy? Sieltä työpaikalta varmaan löytyy kun naisvaltainen ala. Miksi kelpaa vain noin nuori nainen?
Miksi se perheenperustaminen tuli vasta nyt ajankohtaiseksi? Tuliko entiselle vaimolle sanottua, että ei halua ikinä lapsia ja nyt kaduttaa?
Mieti ensi alkuun vaikka itse, haluaisitko seurustella äitisi/isäsi ikäisen ihmisen kanssa. Viisikymppinen mies on liian vanha pikkuvauvan isäksi. Johan se ehtii kuolla ennen kuin esikoinen pääsee lukiosta.
Parhaat tsäänssit ovat varmaan jossain lääkärikonferenssissa. Baarista ja tinderistä hän löytää vain munankipeitä ja rahan perässä juoksevia naikkosia joiden kanssa ei mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. Onpa typerä promo.
Ei kukaan 45v lääkärimies halua 20v vaimoa...
Aika moni haluaisi, jos ei jo olisi vaimoa.... :)
Vierailija kirjoitti:
Parhaat tsäänssit ovat varmaan jossain lääkärikonferenssissa. Baarista ja tinderistä hän löytää vain munankipeitä ja rahan perässä juoksevia naikkosia joiden kanssa ei mitään yhteistä.
Naiskollega ei tälle miehelle käy, koska he ovat hänen mielestään liian kylmiä ja etäisiä.
Ei ole mahdollisuuksia. Juna män jo. 15 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se perheenperustaminen tuli vasta nyt ajankohtaiseksi? Tuliko entiselle vaimolle sanottua, että ei halua ikinä lapsia ja nyt kaduttaa?
Mieti ensi alkuun vaikka itse, haluaisitko seurustella äitisi/isäsi ikäisen ihmisen kanssa. Viisikymppinen mies on liian vanha pikkuvauvan isäksi. Johan se ehtii kuolla ennen kuin esikoinen pääsee lukiosta.
Ex-vaimo otti eron. Lapsia kaksi, mutta mies ei halua olla missään tekemisissä. Uuden naisen kanssa voisi aloittaa puhtaalta pöydältä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-vaimo otti eron. Lapsia kaksi, mutta mies ei halua olla missään tekemisissä. Uuden naisen kanssa voisi aloittaa puhtaalta pöydältä. :)
Ja paremmaksi käy..
Tästä voi tulla jopa iltapäivän paras provo!
Mikää ei ole säälittävämpää, kuin että ihminen etsii kumppania IÄN perusteella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa sitten valita joku itsensä kaltainen narsisti vaimoksi.
No ei kollegat käy, kun aika harva 20v on lääkäri..
Seurakunnasta löytyy niitä jotka haluavat ryhtyä lapsentekokoneeksi ja kotiäidiksi tuossa iässä. Miehen historia voi toki olla este, mutta eihän siitä tarvitse kertoa.....
Vierailija kirjoitti:
Mikää ei ole säälittävämpää, kuin että ihminen etsii kumppania IÄN perusteella..
Mutta HUOM! Vain silloin jos kyse miehestä.
Minusta! Saisit neljän lapsen katraankin valmiina. Laitanko eroprosessin vireille jo?
Hitsi kun olen liian vanha. :( Olen 26v sairaanhoitaja. Ryhtyisin mielelläni kypsän ja varakkaan miehen kotirouvaksi.
Hoh hoh, millainen ihminen ja mies tämä lääkäri...
up