Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisi rikkaan naisen, jolla on omistuskolmio rauhalliselta alueelta?

Vierailija
09.10.2016 |

Olen kyllästynyt olemaan köyhä. Nainen saa olla selvästi vanhempikin, esim. 40. Itse olen 35. Eniten kismittää työkkärin pakotukset kaikenlaisille kursseille ja orjatöihin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omistuskolmion omistava ole rikas. Mene pelle töihin ja osta oma asunto.

Vierailija
2/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan tältä palstalta. Tuskin sulla kuitenkaan muutenkaan olisi mahdollisuutta rikkaaseen naiseen kertomasi perusteella. Rikkaat kun taitavat liikkua ihan toisissa piireissä. Sitäpaitsi omistuskolmio on nykyään melkein kaikilla pienituloisillakin, se ei kerro rikkaudesta mitään. Ne on ihan toisenlaiset kiinteistöt, jotka kertovat rikkaudesta ja joista rikkaat ovat kiinnostuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin minä: mene Munkkiniemen pubiin ja tilaa kolmostuoppi. Ei aikaakaan kun rikas mamma tupsahtaa pöytään ja kysyy että haluaisitko alkaa mun elätettäväksi. Homma bueno.

Vierailija
4/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei omistuskolmion omistava ole rikas. Mene pelle töihin ja osta oma asunto.

Kolmio on sopivan kokoinen, siksi se. En tykkää siitä, että on paljon tyhjää tilaa. Joku pikkuinen omakotitalo olisi tietysti kivoin, nehän on nykyään trendikkäitä.

-ap

Vierailija
5/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee niinkuin minä: mene Munkkiniemen pubiin ja tilaa kolmostuoppi. Ei aikaakaan kun rikas mamma tupsahtaa pöytään ja kysyy että haluaisitko alkaa mun elätettäväksi. Homma bueno.

Hehheh. Mutta kävikö muka oikeasti noin?

-ap

Vierailija
6/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehheh. Mutta kävikö muka oikeasti noin?

-ap

No ei oikeasti. Mutta olipahan hauska ajatus kuitenkin.

Vierailija
7/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäluokka yli 70 on mummo.

Vierailija
8/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nainen saa olla vanhempikin, esim. 40. Itse olen 35."

Olenko ainoa, jota kyseinen kohta nauratti maailmassa, jossa isoisän ikäiset perverssit miehet jahtaavat yläasteikäisiä tyttöjä?

Vierailija
9/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella naisella on omistuskolmio rauhallisella alueella. ;)

Vierailija
10/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaa niin kanssani saisi olla työtön mies. Mutta sun täytyis huolehtia lapsista ja kotitöistä ja mä kertoisin miten ne tehdään. Niin ja tehdä ne okt työt ja pihahommat. Mutta huom. en ole vapaa. Kursseille en sua pakottais enkä motkottais kun et menisi.

Vierailija
11/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytäisin kivan naisen, jolla on karvakolmio, rauhallisella luonteella?

Vierailija
12/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytäisin kivan naisen, jolla on karvakolmio, rauhallisella luonteella?

Nykyään se on kovin hankalaa. Olet kuin norsu posliinikaupassa.

Vierailija
13/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin vapaa niin kanssani saisi olla työtön mies. Mutta sun täytyis huolehtia lapsista ja kotitöistä ja mä kertoisin miten ne tehdään. Niin ja tehdä ne okt työt ja pihahommat. Mutta huom. en ole vapaa. Kursseille en sua pakottais enkä motkottais kun et menisi.

Mutta jos vaikka talonmieheksi? Ihan kaikki maksutavat käy.

Vierailija
14/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ole rikas mutta mulla on 5h+k, eli en vastaa vaatimuksiasi. Sori siitä.

Vierailija
15/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaanks mä? Kohta tulossa perintönä omakotitalo tontteineen läheltä kaupungin keskustaa ja jokunen hehtaari metsää. Autoja piisaa samoin trektoreita, mm vene, moottoripyörä ja moottorikelkka. Oon 45 ja sairaseläkkeella. Lisäksi mulla on alle kouluikäinen lapsi, kaksi suurta koiraa jotka saavat tulla sohvalle ja sänkyyn. Olen rillipäinen ja isotissinen, ai niin, ja läski. Tykkään monesta mielenkiintoisesta asiasta, taiteista historiaan, maailmansotiin ja omaan rauhaan. Olen myös vegaani. Kelpaako?

Vierailija
16/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaanks mä? Kohta tulossa perintönä omakotitalo tontteineen läheltä kaupungin keskustaa ja jokunen hehtaari metsää. Autoja piisaa samoin trektoreita, mm vene, moottoripyörä ja moottorikelkka. Oon 45 ja sairaseläkkeella. Lisäksi mulla on alle kouluikäinen lapsi, kaksi suurta koiraa jotka saavat tulla sohvalle ja sänkyyn. Olen rillipäinen ja isotissinen, ai niin, ja läski. Tykkään monesta mielenkiintoisesta asiasta, taiteista historiaan, maailmansotiin ja omaan rauhaan. Olen myös vegaani. Kelpaako?

Maalimansotia ja omaa rauhaa...

Vierailija
17/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sinä pysyt läskinä, kun olet vegaani? 

Utelee N

Vierailija
18/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta se kolmas huone on työhuoneeni eikä mikään asuntola.

Vierailija
19/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian monipuolisesti elänyt ja kultturelli. Etsin enemmän sellaista vähän hassua nörttiä, jota kiinnostaa lähinnä pelit ja anime.

-ap

Vierailija
20/20 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi. Saat tosin neuvotella asiasta työttömän aviomieheni kanssa ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi