Palefacen olisi pitänyt tuomita väkivalta heti eikä vasta kun nousee kohu
Kommentit (12)
Voi sua. Etkö pysty muuta ajattelemaan
Edistystä kyllä tämä että tiedostat hänen tuomitsevan ihan kaiken väkivallan. Aivan kuten ennenkin on tuominnut
Mä olen yllättynyt, miten jalustalla Palea tässä maassa pidetäänkin. Vaaditaan kommentointia, puuttumista, anteeksipyyntöä... :D
Jätkä on tyhmä kuin saapas. Ja vitun ruma.
Eniten ärsyttää herran kaksinaismoralismi. Aseman tapahtumat selvitti heti ja lähti marssimaan yhtään kyseenalaistamatta mitä oikeasti tapahtui. Tässä tapauksessa yhtäkkiä onkin täysin eri ääni kellossa. Annetaan oikeusjärjestelmän selvittää. Haistapa vittu tekopyhä kpää.
Voinko vetää tästä kohusta sen johtopäätöksen, että rajatkiinni-porukassa psykoosi ja poliittinen väkivalta on toisiinsa rinnastettavia?
Eli rasistit myöntävät aatteensa olevan verrannollinen mielenterveysongelmiin.
Palefacen pilkkalaulu osui omaan nilkkaan oikein huolella.
Paleface on aina ollut väkivaltaa vastaan ja heikomman puolella. On tuominnut väkivallan. Mieli voi sairastua kenellä tahansa. Kyllä olen itse valmis mielenosoitukseen saadakseni Suomeen parempaa hoitoa mielenterveysongelmaisille.
Eikö näitä unelmahöttötyyppejä ihan oikeasti jo ala hävettämään?
Turvapaikanhakijat ovat kuluneen vuoden aikana syyllistyneet niin moniin raakoihin rikoksiin, että pitää tehdä pyhimys jostain asema- auiolla potkun huumeiseen päähänsä saaneesta tyypistä, joka itse vihasi juutalaisia. Paleface kaveeraa vanhuksen tappajan kanssa, Päivi Nerg vaitti viime syksynä, että jokaisen turvapaikanhakijan tausta tunnetaan...
Vieläkö tarvitaan mielenosoituksia?
Vierailija kirjoitti:
Voinko vetää tästä kohusta sen johtopäätöksen, että rajatkiinni-porukassa psykoosi ja poliittinen väkivalta on toisiinsa rinnastettavia?
Eli rasistit myöntävät aatteensa olevan verrannollinen mielenterveysongelmiin.
Äärivasemmistolaisuus ja jihadismi se tässäkin tapauksessa näyttää vahvasti yhdistyvän mielenterveysongelmiin jälleen kerran. Ei mikään ihme, onhan se toki jo tiedetty kauan, ettei noiden antifa-sekopäiden horinoita ja rikoksia ihan normaalilla järjenjuoksulla synnytetä.
Puukotukset ovat ilmeisesti ihan ok mutta netin kirjoitukset ovat se pahempi uhka näiden kuorolaulajien mielestä.
Kunniakansalaisia ei tule tuomita, mikä on ymmärrettävää siltä kannalta, että pian he ovat enemmistö tässä maassa
Mediakonsultti kehotti odottamaan jos ei hyvien ihmisten tekemistä rikoksista nousisi kohua.