Nyt riitti. Miten tehdä alakerran naapurin elämästä sietämätöntä?
Olen niin loppu ja raivoissani, että ei ole tosikaan. Asun kohtuullisen uudessa kerrostalossa ja muutaman vuoden aikana kenestäkään naapurista ei ole kuulunut pihahdustakaan. Seinät ovat siis melko vahvat ja äänieristys toimii ja vanhat naapurit ovat aivan ihania. Nyt alakertaan muutti nuori pari ja kolme edellistä viikkoa nukkunut maksimissaan 3h/yö ja senkin pätkissä.
Harrastavat 3-5 kertaa viikossa hyvin äänekästä seksiä ensimmäisen kerran puoli yhden aikoihin yöllä ja seuraavan kerran viideltä aamuyöllä, myös pe ja la välisinä öinä. Tällä kertaa myös la ja su välisenä yönä. Sänkyni ei osu seinään, jalkojen alla on paksut villapalat mutta ei auta. Sänky alkaa vapattamaan siihen malliin että siinä ei nuku erkkikään ja sitten alkaa se saakelin voihkinta. Voihkiminen ei kuulu niin hyvin, mutta se sängyn heiluminen on ihan käsittämätöntä. En kuitenkaan kovin helpolla herää, voin hyvin nukkua ikkuna auki vaikka autotie kulkee ihan vieressä. Tuollaiseen nopealiikkeiseen sängyn heiluntaan sen sijaan ei voi olla heräämättä. Toimisi parempana herätyskellona kuin mitkään ääniherätykset!
Menen nukkumaan 23.00 ja herätys on 06.00. Ehdin nukkumaan n. tunnin, kunnes herään ensimmäisen kerran seksin harrastamiseen. Sen jälkeen en meinaa saada uudestaan unta ja kun olen vihdoin saanut unta ja nukuttua n. 2h niin alkaa seksin harrastaminen uudestaan. Sen jälkeen en ehdi enää vaipua uneen. En voi sanoin kuvailla kuinka raivoissani olen. Olkoon lapsellista tai ei, niin miten tuhota alakerran naapureiden yöunet joka perhanan yö häiritsemättä muita naapureita?
Perjantaina olin jo niin raivoissani, että aloin la-aamuna kuuden jälkeen tiputtamaan painavia kirjoja puolen metrin korkeudesta, moppaamaan lattiaa lattia kolisten. Ei ollut mikään vaikutusta, eli järeämmät keinot käyttöön. Kaipaan kovasti neuvoja tehokkaista kikoista.
Olen kerran käynyt asiallisesti valittamassa alakerran naapurin metelistä kotibileiden yhteydessä (melusivat ja huudattivat musiikkia koko yön eli ainakaan koko porukka ei lähtenyt baariin missään vaiheessa.) Vastaanotto oli hyvin v*ttumainen ja olipa toinenkin naapuri käynyt silloin valittamassa ja kertomansa mukaan hänen valitukseen suhtautuminen ei ollut sen suopeampi. Olisipa helppo kerätä todisteet kasaan, mutta milläs todistat hyvin äkillistä heiluntaliikettä tekevän sängyn. Kutsumalla talonisännän nukkumaan sänkyysi yhdeksi yöksi?
Kiitos neuvoista. Kuvittelin varta vasten ostettujen villapalojen auttavan, mutta eivät auttaneet. Keinot ovat vähissä ja tämä unettomuus heijastuu jo voimakkaasti omaan työntekoon ja jaksamiseen. Onneksi tänään sai nukkua kymmeneen, mutta olisin herännyt kahdeksalta ellen olisi ollut hereillä yhden ja viiden kieppeillä seksin harrastamisen takia. En voi sanoin kuvailla kuinka raivostuttavaa on jatkuvasti valoa yöt kahden ajattelemattoman, itsekeskeisen juntin takia. Viesti on varmasti mennyt perille, mutta ei taida kiinnostaa kuin oma napa. Asiaan tulee muutos, keinolla millä hyvänsä.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Oletko tällainen?
Varo, ettei käy, kuin tällä videolla :D
Tuo oli hauska :)
Saitko nukuttua? tai nussiko ne taas?
Laita dildosi värismään koko yöksi lattialle sänkysi viereen, niin alakerrassa luulevat, että Sinä harrastat kyltymätöntä seksiä ;-)
Taitaa aloittaja kuulua samaan kastiin sen eukon kanssa joka väitti syöneensä matoisen omenan ja nyt ne madot sitten mönkivät hänen päässään.
Otan osaa.. Me saimme häädettyä naapureidemme kanssa erään parinkunaan pois kun mökäsivät viikonpäivästä huolimatta aina aamuneljään asti, puoli vuotta tässäkin taisi mennä..
Meille ei myöskään kuulu mitään muita ääniä enää mistään suunnalta, muutakuin yläkerran äänet.. Imurointi, lapsen askeleet joskus.. ja miehen huuto-orgasmi..! Todella ällöttävää! Nainen ei pidä mitään ääntä, välillä olen miettinyt mahtaako siellä edes olla toista osapuolta mukana. Osaan tunnistaa jo sen ensimmäisen äänen milloin peitän kädet korvillani.. Toki tämä on hieman erilainen ongelma kuin ap:llä, joten en osaa valitettavasti auttaa :(
Onpa ukko tainnu kiinnittää kattoon BDSM-keinun, jossa nussii muijaansa ku tulpatonta mopoa...
M45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tällainen?
Tuo oli hauska :)
:DDD
Eihän tuollaisia saa telkkarista nykyään enää edes näyttää. Epäkorrektia.
Parasta viihdettä vähään aikaan tämä ketju.
Mulla ei ole ollut äänekkäästi panevia naapureita, mutta muuan äijäporukka katsoi asiakseen yhdessä vaiheessa bilettää joka vitun viikko arkena heti makuuhuoneeni seinän takana. Hakkasin seinää ja huusin olkaa hiljaa, siihen vastattiin nauramalla, joten soittelin sitten taloyhtiön vartioita ja poliiseja sinne aikani. Tarpeeksi vihainen valitus taloyhtiöön, saivat lopulta häädön.
Nämä kaikki mölyapinapaviaanit saisivat kyllä muuttaa johonkin omaan möykkätaloonsa asumaan. Itse sain tarpeekseni kerrostaloista, en suostu enää moisessa asumaan. Tämä ketju muistutti hyvin, miksi.
Ap, itse kostin kerran bilettäneille naapureille laulamalla kuudelta aamulla suihkussa kaikki osaamani Smurffien biisit, kannattaa kokeilla. :D
Myös jotkut laput, jossa kommentoit sarkastisesti parin panopuuhia voisivat upota.
Paskamyrskyn uhallakin:
Siellä tehdään uusia veronmaksajia. Sinun tehtäväsi on ymmärtää ja iloita heidän puolestaan. Siellä on ikärakenteen tervehdyttämistalkoot, että täällä on muitakin kuin vain mummoja ja pappoja.
Mutta mitä teet sinä?! Koetat kuumeisessa mielessäsi keksiä miten kiusata heitä? Etkä osaa edes hävetä, mitä? Et ole yksin. Sinunkaltaisia kyyliä on Suomi täynnä.
Näin isänpäivän lähestyessä yksi "ylimääräinen" isänpäiväkortti postiluukusta niin eiköhän sänky ainakin pysy hetken paikallaan.
Tarkistan vielä kirjoitti:
Kolmas keino on kerto iloisesti miten olet kotonasi nauhoittanut niitä sessioita kun ne saattavat olla youtubella suosittujakin. Salakuuntelusta / nauhoittamisestahan sinua ei voida mitenkään syyttää kotonaan saa nauhoittaa vaikka mitä kunhan ei ole se tyyppi asunnossasi:)? Onko näin?
Ei ole. Kyseessä on yksityiselämään liittyvän arkaluontoisen asian julkaisu jos niitä youtubeen laittaa. Tuomio tulee, voi tulla pelkästään uhkailusta. Laiton uhkailu. Kyllä jokainen sentään saa seksiä harrastaa omassa kodissaan, ei se ole laitonta. Jos talossa on joku tärinäongelma niin se on taloyhtiön asia hoitaa kuntoon. Kenenkään ei tarvi sen takia ryhtyä selibaattiin.
Ap on hyvä ja ottaa yhteyttä isännöitsijään. Talossa on isompia ongelmia kuin se naapurin seksiharrastaminen, se on vaan tuonut talon rakenteiden ongelmat esiin. Turha siitä on naapureita syyttää. Vai ihanko oikeasti täällä olis porukka valmis selibaattiin, ettei vaan häiritsis naapureita ja ettei taloyhtiön tarvis korjata ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossa kun jollain on juhlat, klo 22 jälkeen soitan välittömästi poliisit. Yksiin juhliin poliisit tulivat yht 3 krt, aina oli hetki hiljaista ja sitten alkoi uudestaan.
Kolmannen kerran poliisit vievän isännän putkaan ,
En tiedä oliko valituksia tullut, mutta tämän jälkeen tyyppi muutti.Naapuriin muutti parikymppinen tyttö ja seksielämä tuli kaikille tutuksi. Ajattelin hoidan tämän kauniisti, tyttö otti nokkiinsa ja kertoi minun olevan kateellinen. Tämän jälkeen yritti toinen, sanoi suoraan älä nyt tyttö parka luule kenenkään meidän olevan kateellinen, me ollaan kaikki tehty mitä sinäkin, mutta toisin kuin sinä, meidän ei tarvitse kertoa tätä koko taloyhtiölle.
Ei mitään tehoa. Joten soitin asunnon omistajalle, kerroin mitä tapahtuu. Omistaja vähän naureskeli. No, sitten kun seuraavan kerran alkoi kunnon panotuokio, laitoin toiseen puhelimeen kuvauksen, joka nauhoitti äänen ja soitin samalla asunnon omistajalle, tietenkin herätin hänet ja kysyin kuuletko. Meillä on tytön seinää vasten olohuone, jonka takana on keittiö, jonka takana on makuuhuone ja minä herään ääniin.
Isännöitsijä soitti tytölle seuraavana päivänä, ilmoitti tulevansa käymään. Mentiin yhdessä ja otin nauhoitteet mukaan. Koska video oli päällä, näkyi kuvattu on ihan olohuoneen pöydällä.
Tyttö siinä häpeili käytöstään, lupasi parantaa tapansa mutta eipä siitä mitään tullut, joten omistaja antoi tytölle 2 vkoa aikaa muuttaa ja sanoi jos tulee yksikin valitus hänelle, hän soittaa tytön vanhemmille.
Äiti sitten soittikin, kun tyttö joutui ongelmiin asunnottomuuden vuoksi. Omistaja sanoi suoraan tyttö oli niin kova panee ettei hän voinut moista pitää vuokralaisena.Ota selville kuka asunnon omistaa. Helposti saa häädön jos omistajan mielestä vuokralaisissa on parantamisen varaa.
Mitähän laki sanoo tällaisesta "annan kaksi viikkoa aikaa muuttaa" vuokranantajasta? Ja mitä ihmettä vanhemmille kuuluu PARIKYMPPISEN naisen tekemiset? Eikä laki muuten määrittele kuinka paljon vuokra-asunnossa saa panna, se ei kuulu vuokranantajalle. Ketään ei siis häädetä "liiasta" seksiharrastamisesta. Metelistä saa huomauttaa ja antaa varoituksen. Häätää ei ketään voi ilman kirjallisia varoituksia, joita tuo sun naapurin vuokranantaja ei tainnut antaa. Niin ja sen häädönkin määrää oikeus, ei vuokranantaja. Joka siis sun kertomassasi tapauksessa irtisanoi vuokrasopimuksen laittomasti vieläpä ilman lainmukaista irisanomisaikaa. Ja nuo nauhoitteet on muuten laittomia. Et sä saa levitellä muiden arkaluonteisia yksityisasioita, et vaikka tallentelisit niitä omassa asunnossasi. Omassakaan asunnossa ei saa tehdä rikoksia.
Mielenkiintoinen talo teillä, kitistään vuokralaisesta ja itse toimitaan vastoin lakia. Koittaisitte nyt itse ensin noudattaa yhdessä sovittuja sääntöjä ja vasta sitten alkaisitte muita opettaa. Jooko?
Ja kaikki nämä tapahtui....vauvapalstalla :D
Vanha sananlasku: en usko satuihin, mutta tykkään kuunnella niitä pätee edelleen tämän palstan juttuihin :D
NUSSIMA-NUSSIN NUSSIN-NUSSIN. On muuten aikoinaan joutunut kuuntelemaan seinän takaa. Jumalaton rynkytys kuului, ja sitten huoraperse vinkui kuin tapettaisiin. Saatanan panoluola oikein!!!
Soita poliisille seuraavaksi. On sitä nyt muidenkin saatava kotonaan oltua ja NUKUTTUA, jumalauta!!!
Mä muuttaisin tuollaisesta röttelöstä kyllä pois, jos rakenteet on noin paskassa kunnossa että yläkerrassa huonekalut heiluu kun alakerrassa pannaan.
Seksin harrastaminen niin että se häiritsee muita asukkaita hiljaisuuden aikaan ei millään tasolla ole hyväksyttyä. Ei kuulu normaaliin elämisen ääniin. Rynkyttäisivät päivällä. Kuka edes jaksaa valvoa kaiket yöt rynkyttämässä? En tajua näitä jotka vetää kateuskortin esiin. Minä ainakin nukun öisin, jotta jaksan herätä kuuden jälkeen ylös.
Onneksi en asu kerrostalossa, ja kiitos kysymästä, oma seksielämäni voi oikein hyvin.
Aloittaja, isännöitsijälle ja nylkyttelijöille valitusta niin kauan, että tuo pari oppii tavoille. Kenelläkään ei ole oikeutta tuhota tahallaan toisten yöunia.
Aahhaha, sait alakerran naapuriksi minun entisen alakerran naapurini :D
Kai se muutti, kun käytiin jatkuvasti soittamassa ovikelloo, kun meteli yltyi liian kovaksi. Kyl se vähän droppaa tunnelmia. Lisäksi nolaava heippalappu käytävään, niin, että kaikki rapussa tiesi, kenestä on kyse ja mikä on ongelma.
Koita noita? Kannattaa myös päiväsaikaan käydä ovella, ja avautua sille miehelle, et hiljennä ämmäs.
Jos se mimmi uikuttaa niinku porsasta tapettais, niin soittaisin poliisit. "Voi nyt kyllä kuulostaa siltä, että alakerran tyttöön sattuu tosi pahasti. On siellä joku mieskin, joka ärjyy, varmaan pieksee mimmiä..?" Kun tarpeeks monta kertaa soitat poliisit paikalle, niin eiköhän ala mennä jakeluun.
Voit tietty tiputella lappuja postiluukusta, valittaa isännöitsijälle, laittaa lappuja pitkin rappukäytäviä tai käydä ovella sanomassa asiasi, mutta jos nämä eivät toimi, alkaisin soitella poliisia paikalle.
Oletko tällainen?