Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riitti. Miten tehdä alakerran naapurin elämästä sietämätöntä?

Vierailija
09.10.2016 |

Olen niin loppu ja raivoissani, että ei ole tosikaan. Asun kohtuullisen uudessa kerrostalossa ja muutaman vuoden aikana kenestäkään naapurista ei ole kuulunut pihahdustakaan. Seinät ovat siis melko vahvat ja äänieristys toimii ja vanhat naapurit ovat aivan ihania. Nyt alakertaan muutti nuori pari ja kolme edellistä viikkoa nukkunut maksimissaan 3h/yö ja senkin pätkissä.

Harrastavat 3-5 kertaa viikossa hyvin äänekästä seksiä ensimmäisen kerran puoli yhden aikoihin yöllä ja seuraavan kerran viideltä aamuyöllä, myös pe ja la välisinä öinä. Tällä kertaa myös la ja su välisenä yönä. Sänkyni ei osu seinään, jalkojen alla on paksut villapalat mutta ei auta. Sänky alkaa vapattamaan siihen malliin että siinä ei nuku erkkikään ja sitten alkaa se saakelin voihkinta. Voihkiminen ei kuulu niin hyvin, mutta se sängyn heiluminen on ihan käsittämätöntä. En kuitenkaan kovin helpolla herää, voin hyvin nukkua ikkuna auki vaikka autotie kulkee ihan vieressä. Tuollaiseen nopealiikkeiseen sängyn heiluntaan sen sijaan ei voi olla heräämättä. Toimisi parempana herätyskellona kuin mitkään ääniherätykset!

Menen nukkumaan 23.00 ja herätys on 06.00. Ehdin nukkumaan n. tunnin, kunnes herään ensimmäisen kerran seksin harrastamiseen. Sen jälkeen en meinaa saada uudestaan unta ja kun olen vihdoin saanut unta ja nukuttua n. 2h niin alkaa seksin harrastaminen uudestaan. Sen jälkeen en ehdi enää vaipua uneen. En voi sanoin kuvailla kuinka raivoissani olen. Olkoon lapsellista tai ei, niin miten tuhota alakerran naapureiden yöunet joka perhanan yö häiritsemättä muita naapureita?

Perjantaina olin jo niin raivoissani, että aloin la-aamuna kuuden jälkeen tiputtamaan painavia kirjoja puolen metrin korkeudesta, moppaamaan lattiaa lattia kolisten. Ei ollut mikään vaikutusta, eli järeämmät keinot käyttöön. Kaipaan kovasti neuvoja tehokkaista kikoista.

Olen kerran käynyt asiallisesti valittamassa alakerran naapurin metelistä kotibileiden yhteydessä (melusivat ja huudattivat musiikkia koko yön eli ainakaan koko porukka ei lähtenyt baariin missään vaiheessa.) Vastaanotto oli hyvin v*ttumainen ja olipa toinenkin naapuri käynyt silloin valittamassa ja kertomansa mukaan hänen valitukseen suhtautuminen ei ollut sen suopeampi. Olisipa helppo kerätä todisteet kasaan, mutta milläs todistat hyvin äkillistä heiluntaliikettä tekevän sängyn. Kutsumalla talonisännän nukkumaan sänkyysi yhdeksi yöksi?

Kiitos neuvoista. Kuvittelin varta vasten ostettujen villapalojen auttavan, mutta eivät auttaneet. Keinot ovat vähissä ja tämä unettomuus heijastuu jo voimakkaasti omaan työntekoon ja jaksamiseen. Onneksi tänään sai nukkua kymmeneen, mutta olisin herännyt kahdeksalta ellen olisi ollut hereillä yhden ja viiden kieppeillä seksin harrastamisen takia. En voi sanoin kuvailla kuinka raivostuttavaa on jatkuvasti valoa yöt kahden ajattelemattoman, itsekeskeisen juntin takia. Viesti on varmasti mennyt perille, mutta ei taida kiinnostaa kuin oma napa. Asiaan tulee muutos, keinolla millä hyvänsä.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hei ajeletko täysillä, osta jouset sängyn jalkoihin, loppuu tärinät.

niin nukut makoisasti, ja heräät virkeeana.

Heippä

Vierailija
62/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heippalappu otsikolla "Häiriöhässinnästä häätö? Se voi tapahtua myös SINULLE!"

Tämä on hyvä. Miksei mennä tällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on vaarana että koko kerrostalo romahtaa.

Vierailija
64/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt iskemässä mieleisesi siitä pariskunnasta ja siinä se.

Vierailija
65/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin tunteesi. Mieheni aiemman asunnon yläkerrassa harrastettiin seksiä aina aamuyöllä. Heräsin tähän liian monta kertaa ja kerran väsyksissä karjaisin että turpa kiinni. Homma loppui kuin seinään ja jatkossa eivät häirinneet. Tiedän, lapsellista, mutta olin väsynyt jatkuviin herätyksiin. Uskon, etteivät he tajunneet, että äänet häiritsevät muita.

Vierailija
66/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Itse sain tuollaiset kovaääniset nussijat havahtumaan omaan typeryyteensä, kun aloin lyömään käsillä tahtia heille. Siis samaan tahtiin kuin muija vinkui kuin sikaa oltaisiin pistetty.   Muutama kerta riitti. 

Tosin tuota ei voi tehdä yöllä, koska hiljaisuus ja saat itse jotain seuraamuksia, mikäli silloin tuota teet.

Ei kiusaamismielessä, vaan ihan vaan tiedoksi, että kuuluu ehkä liian laajalle alalle perheenlisäysmeiningit. Eipä nuo muuten ehkä tienneet vähentää parittelun äänen volyymia.

.

Vierailija
67/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen koommin ketjuun syvemmin perehtymättä, niin isännöitsijälle riittää ilmoitus (esim sähköpostilla) häiriön laadusta, ajankohdista ja mahdollinen häiriön aiheuttaja. Ei siis tarvitse pyytää yökylään. ;)

T. Isännöitsijä

Vierailija
68/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla Ap:n sängyssä vika. Liian heikkoa tekoa? Vai heiluuko muutkin huonekalut? Tai sitten heiluu ja vinkuu jotain ylimääräistä korvien välissä. Mistä tiedät että nainen voihkii kovaa jos äänieristys on hyvä?

Vierailija
69/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vaihe tosiaan menee ohi, yläkerran naapureiltani meni kolmessa kuukaudessa.  Nyt seksiä harrastetaan kerran kuukaudessa sunnuntaina iltapäivällä 3 minuutin ajan. 

Vierailija
70/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätöön tarvitaan ehkä todisteita, mutta ei ilmoitukseen isännöitsijälle. Hän voi kertoa pariskunnalle, että äänet kuuluvat häiritsevästi. Ratkaisu voi olla niinkin helppo, että kyseinen pariskunta hankkii ne huovat sängyn jalkojen alle.

Vierailija
71/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itse joskus vastaavassa tilanteessa kiinnittämässä ilmoitustaululle lapun, jossa luki jotakuinkin että "nyt loppuu se ogasmin feikkaaminen, täällä muut haluaa nukkua! Jos ei muuten onnistu tunge tämä emäntäs suuhun että pysyy hiljaa" ja kiinnitin miesten tennissukan siihen viereen. Loppui perkele.

Akka kilju oikeesti kuin tapettava sika, en ymmärrä miten kukaan kehtaa edes lykkiä sellaista.

Vierailija
72/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin loppu ja raivoissani, että ei ole tosikaan. Asun kohtuullisen uudessa kerrostalossa ja muutaman vuoden aikana kenestäkään naapurista ei ole kuulunut pihahdustakaan. Seinät ovat siis melko vahvat ja äänieristys toimii ja vanhat naapurit ovat aivan ihania. Nyt alakertaan muutti nuori pari ja kolme edellistä viikkoa nukkunut maksimissaan 3h/yö ja senkin pätkissä.

Harrastavat 3-5 kertaa viikossa hyvin äänekästä seksiä ensimmäisen kerran puoli yhden aikoihin yöllä ja seuraavan kerran viideltä aamuyöllä, myös pe ja la välisinä öinä. Tällä kertaa myös la ja su välisenä yönä. Sänkyni ei osu seinään, jalkojen alla on paksut villapalat mutta ei auta. Sänky alkaa vapattamaan siihen malliin että siinä ei nuku erkkikään ja sitten alkaa se saakelin voihkinta. Voihkiminen ei kuulu niin hyvin, mutta se sängyn heiluminen on ihan käsittämätöntä. En kuitenkaan kovin helpolla herää, voin hyvin nukkua ikkuna auki vaikka autotie kulkee ihan vieressä. Tuollaiseen nopealiikkeiseen sängyn heiluntaan sen sijaan ei voi olla heräämättä. Toimisi parempana herätyskellona kuin mitkään ääniherätykset!

Menen nukkumaan 23.00 ja herätys on 06.00. Ehdin nukkumaan n. tunnin, kunnes herään ensimmäisen kerran seksin harrastamiseen. Sen jälkeen en meinaa saada uudestaan unta ja kun olen vihdoin saanut unta ja nukuttua n. 2h niin alkaa seksin harrastaminen uudestaan. Sen jälkeen en ehdi enää vaipua uneen. En voi sanoin kuvailla kuinka raivoissani olen. Olkoon lapsellista tai ei, niin miten tuhota alakerran naapureiden yöunet joka perhanan yö häiritsemättä muita naapureita?

Perjantaina olin jo niin raivoissani, että aloin la-aamuna kuuden jälkeen tiputtamaan painavia kirjoja puolen metrin korkeudesta, moppaamaan lattiaa lattia kolisten. Ei ollut mikään vaikutusta, eli järeämmät keinot käyttöön. Kaipaan kovasti neuvoja tehokkaista kikoista.

Olen kerran käynyt asiallisesti valittamassa alakerran naapurin metelistä kotibileiden yhteydessä (melusivat ja huudattivat musiikkia koko yön eli ainakaan koko porukka ei lähtenyt baariin missään vaiheessa.) Vastaanotto oli hyvin v*ttumainen ja olipa toinenkin naapuri käynyt silloin valittamassa ja kertomansa mukaan hänen valitukseen suhtautuminen ei ollut sen suopeampi. Olisipa helppo kerätä todisteet kasaan, mutta milläs todistat hyvin äkillistä heiluntaliikettä tekevän sängyn. Kutsumalla talonisännän nukkumaan sänkyysi yhdeksi yöksi?

Kiitos neuvoista. Kuvittelin varta vasten ostettujen villapalojen auttavan, mutta eivät auttaneet. Keinot ovat vähissä ja tämä unettomuus heijastuu jo voimakkaasti omaan työntekoon ja jaksamiseen. Onneksi tänään sai nukkua kymmeneen, mutta olisin herännyt kahdeksalta ellen olisi ollut hereillä yhden ja viiden kieppeillä seksin harrastamisen takia. En voi sanoin kuvailla kuinka raivostuttavaa on jatkuvasti valoa yöt kahden ajattelemattoman, itsekeskeisen juntin takia. Viesti on varmasti mennyt perille, mutta ei taida kiinnostaa kuin oma napa. Asiaan tulee muutos, keinolla millä hyvänsä.

Mitä jos frigidi hommaisit elämän?

Vierailija
73/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan on vaarana että koko kerrostalo romahtaa.

HUI, tulee mieleen Teslan maanjäristyskone.

Vierailija
74/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä lokia metelöinnistä jonkin aikaa ja ilmoita sitten isännöitsijälle.

Vierailija
75/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat tosi perverssiltä saatko erektion kun kuuntelet toisten seksin ääniä?

Vierailija
76/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä lokia metelöinnistä jonkin aikaa ja ilmoita sitten isännöitsijälle.

tuo lokin pitäminen ei auta mitään koska jokainen voi kirjoitella vaikka mitä omasta päästään.

Vierailija
77/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin tunteesi. Mieheni aiemman asunnon yläkerrassa harrastettiin seksiä aina aamuyöllä. Heräsin tähän liian monta kertaa ja kerran väsyksissä karjaisin että turpa kiinni. Homma loppui kuin seinään ja jatkossa eivät häirinneet. Tiedän, lapsellista, mutta olin väsynyt jatkuviin herätyksiin. Uskon, etteivät he tajunneet, että äänet häiritsevät muita.

Sen verran sinulle kerrottaa se sinun karjumise ei ole normaalia elämän ääntä niin kuin seksi sinulle pitäisi saada häätö tuon takia.

Vierailija
78/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sulla heiluis kaikki muutkin huonekalut jos sänkykin?

Hän tuskin nukkuu muissa huonekaluissaan, eikä varmaan siksi ole kiinnittänyt niihin huomiota ja oikeasti kyllä alakerran toiminta kerrostalossa voi heiluttaa yläkerran huonekaluja. Edellisessä kerrostalossa asuessani alakerran norsupari tömisteli niin, että astiakaapissani astiat helisi ja ikkunat myös. Onneksi en asu enää kerrostalossa.

Vierailija
79/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään asuntojen välinen seinä ei ole gyprockia vain asunnon sisäiset väliseinät.

Vierailija
80/165 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä lappu jossa vaadit heitä maksamaan vuokrasi koska jokaisen asujan äänet pitäisi rajoittua vain omaan asuntoon - tavallaan he asuvat nyt myös sinun asuntoasi .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän