Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalla aika moni mies kertoo "ottavansa" aasialaisen vaimon

Vierailija
09.10.2016 |

Kannattaa muistaa tämä ikääntymisprosessi, ettei tule yllätyksenä:
http://imgur.com/gallery/OcRKK

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että palstan "moni mies" on suurimmaksi osaksi sen yhden kokopäiväkirjoittelijan alter egoja.

Vierailija
2/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näytä juurikaan poikkeavan suomalaisten ikääntymisprosessista. En oikein ymmärrä miksi viisikymppiseksi asti hyvännäköisyys olisi naisessa jotenkin heikko asia ainakaan niissä suhteissa, joissa mies on vaimoaan vähintään kymmenen vuotta vanhempi. Sehän on tuontivaimotilanteissa varsin tavallinen ikäero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä juurikaan poikkeavan suomalaisten ikääntymisprosessista. En oikein ymmärrä miksi viisikymppiseksi asti hyvännäköisyys olisi naisessa jotenkin heikko asia ainakaan niissä suhteissa, joissa mies on vaimoaan vähintään kymmenen vuotta vanhempi. Sehän on tuontivaimotilanteissa varsin tavallinen ikäero.

Kiitos! Tosi kivaa, kun meitä suominaisiakin kehutaan! Mekin ollaan ihan parikymppisiä viiskytvuotiaiksi siis :)

Vierailija
4/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aasialaisilla tuo tapahtuu 35 vuotta myöhemmin kuin suomiakalla.

Vierailija
5/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli aasialaisilla tuo tapahtuu 35 vuotta myöhemmin kuin suomiakalla.

luepas 2 viesti! ei pidä paikkaansa!

Vierailija
6/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aasiassa asunut voin sanoa, että aasialaisen vaimon saaminen on oikeasti hyvä asia. Joku varmaan tästä loukkaantuu yms. mutta niin se vaan on. Se on onni kun kotona ei ole vaaleaa vitsausta.

Vierailija
7/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä, jos haluaa lapsen näköisen naisen....

Vierailija
8/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssä vientiyrityksessä. Suuri osa viennistä menee Aasiaan. Moni kollega on siellä komennuksella ja ottaa aasialaisen vaimokseen. Tämä on aivan luonnollista kun ollaan vuosia poissa Suomesta. Laskin että puolella työkavereista, myös muutamalla naisella, on Kauko-idästä tuotu vaimo.

Vierailija
10/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hammaslääkäri minullakin mieleen tuli. Lapsen näköinen minusta.

Ei millään tavalla hot!

Vierailija
11/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työssä vientiyrityksessä. Suuri osa viennistä menee Aasiaan. Moni kollega on siellä komennuksella ja ottaa aasialaisen vaimokseen. Tämä on aivan luonnollista kun ollaan vuosia poissa Suomesta. Laskin että puolella työkavereista, myös muutamalla naisella, on Kauko-idästä tuotu vaimo.

"Myös muutamalla naisella, on Kauko-idästä tuotu vaimo." Kerro lisää! :)

Vierailija
12/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole alkuperäinen mutta parisuhteita on myös muunlaisia kuin se kaikkein tavallisin eli heteroseksuaalinen. Suomessakin on olemassa ihan virallinen rekisteröity parisuhde kahden samaa sukupuolta olevan kesken. 

Vierailija
13/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaako homoseksuaalisuus tutulta?

Vierailija
14/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tällä palstalla yhtään normaalia miestä persuja ja ylipainoisia lösöjä vaan.

Vierailija
15/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaan jättää kirjoituksiini tsekkereitä jotta näen luetaanko niitä ajatuksella. Näemmä ;)

Vierailija
16/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua nauratti tuo viimeinen kuva. Ihana mummeli. :)

Aasialaiset naiset ovat mielestäni mukavia ja usein kauniitakin, mutta samoin ovat ikäluokkani suomalaisetkin naiset. Ja kaikki vanhenevat. Vanhenenhan minäkin. Kun olen vanha, niin jos olen ollut oikein onnekas, on munkin rinnalla joku hymyilevä, harmaa ja ryppyinen mummo. Suomalainen tai ei, ei sillä silloin ole väliä. Sitä se elämä on. Huumorintajua ja kärsivällisyyttä täällä tarvitsee. Asioita on aina ajateltava pitkällä tähtäimellä. Ei niitä ihmisiä noin vain oteta ja omisteta. Omat ilonsa ja tukahduttavat tuskansa on kullakin.

Vierailija
17/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli 10 vuotta avioliittoa tayteen aasialaisen vaimon kanssa ja olemme olleet todella onnellisia yhdessa. Voin kylla suositella lampimasti.

Tuo 1. viestin kuvasarja ei muuten pida paikkaansa siina mielessa, etta emme ole viela nahneet tata nykyista lamsimaistunutta sukupolvea tuossa iassa. Perinteisesti Aasiassa naiset eivat ole harrastaneet liikuntaa ja syoneet kaloripitoista ruokaa jne. Jopa nuorempana pidettiin hyvana etta nainen on hieman tukeva silla se kertoi "hyvasta" elamasta. Nykyiset 50-70 -vuotiaat ovat tuon ajan kasvatteja. Katsotaan tuossa 10-20 vuoden kuluttua miten terveet elamantavat vaikuttavat tuohon vanhenemiseen.

Ja kaikkihan tassa vanhoiksi tullaan jossain vaiheessa, ei siita mihinkaan paase.

Vierailija
18/18 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aasialainen mies sanoo, että ei koskaan ottaisi aasialaista naista. Ovat kuulemma hulluja kyttääjiä, ahneita, kontrolloivia, mustasukkaisia ja vihaisia. Ja lapsia ei osata kasvattaa. Näyttävät kaikki samalta ja hampaat huonot, kroppa huono. Kuullostaa vähän samalta kuin suomalaisten miesten mielipide meistä suomalaisista naisista? Olenkin tullut siihen tulokseen, että ruoho vihreämpää aidan toisella puolen jne..