Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet valittavat netissä naisten liian kovista mieskriteereistä?

Vierailija
08.10.2016 |

Valitetaan kun ei naiselle "tavallinen mies" kelpaa ja ollaan niin pinnallisia.

Sitten samat ukot pitävät suurena loukkauksena, jos heitä lähestyy lihava, tatuoitu tai huonoihoinen nainen.

Koska mies ei ole liikalihava, haiseva kierosilmä, hän ansaitsee timmin ja kurvikkaan luonnonkauniin naisen?

Olen parisuhteessa mutta jotenkin tympäännyttää nämä nettikeskustelut.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööh ei mua lähesty lihavat ja tatuoidut naiset. Mua ei lähesty yksikään nainen. Mä lähestyn useita mutta tuloksetta. Mielestäni mulla on oikeus arvostella, koska kriteerini naiselle ovat paljon alemmat mitä naiset asettavat miehille kokemusteni perusteella

Ai miehillä alemmat kriteerit naisia koskien :D Ainakin olet hauska!

Kyllä. Naiset tuppaavat kiinnostumaan aina samoista miehistä. Liki jokaisessa kaveriporukassa on se 1-2 miestä, joista liki kaikki naiset kiinnostuvat ja muista miehistä ei kiinnostu juuri kukaan. Sen sijaan miehet kiinnostuvat naisista tosi laajalla sektorilla. Tämä selittää sen miksi on tosi paljon miehiä, joita nainen ei ole koskaan lähestynyt, mutta vastaavasti tämmöisiä naisia on tosi vähän

Myös miehet kiinnostuvat ensisijaisesti naisporukoiden 1-2:sta kauneimmasta naisesta. Miesten ja naisten ero on vain siinä, että nainen huomattuaan mahdottomaksi saada näitä miesporukan alfoja ei ala kiinnostumaan alfojen kavereista. Miehet alkavat ja tämä on useimmille naisille turn off, että ensin lähestytään porukan kauneinta naista ja jos ei onnistu, aletaan lähestyä tämän naisen vähemmän kauniita kavereita. Mies kun on jo siinä vaiheessa osoittanut, kenet hän oikeasti olisi halunnut eli kauneimman naisen. Naiset eivät anna lohtupillua miehelle, jolle naisen kaveri on jo antanut pakit. 

Ei oikeastaan. Toki keskimäärin varmasti itseään esiin tuovat naiset keräävät enemmän kiinnostusta kuin hiljaiset, jotka näyttävät sitruunan syöneiltä, mutta kuvio on ihan erilainen. Saunailloissa ollaan näistä juteltu ja hyvin harvoin naisporukoihin törmätessä suurimman osan mielestä kiinnostavin nainen olisi se sama 

Arvaapa mitä? Myös me naiset olemme hyvin harvoin kiinnostuneita samoista miehistä kuin kaverimme. 

Kaikki naiset juoksevat joka tapauksessa ensisijaisesti rahan perässä ja se todellakin näkyy naisten ahneissa vaatimuksissa.

Vierailija
42/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööh ei mua lähesty lihavat ja tatuoidut naiset. Mua ei lähesty yksikään nainen. Mä lähestyn useita mutta tuloksetta. Mielestäni mulla on oikeus arvostella, koska kriteerini naiselle ovat paljon alemmat mitä naiset asettavat miehille kokemusteni perusteella

Kyllä. Naiset tuppaavat kiinnostumaan aina samoista miehistä. Liki jokaisessa kaveriporukassa on se 1-2 miestä, joista liki kaikki naiset kiinnostuvat ja muista miehistä ei kiinnostu juuri kukaan. Sen sijaan miehet kiinnostuvat naisista tosi laajalla sektorilla. Tämä selittää sen miksi on tosi paljon miehiä, joita nainen ei ole koskaan lähestynyt, mutta vastaavasti tämmöisiä naisia on tosi vähän

Myös miehet kiinnostuvat ensisijaisesti naisporukoiden 1-2:sta kauneimmasta naisesta. Miesten ja naisten ero on vain siinä, että nainen huomattuaan mahdottomaksi saada näitä miesporukan alfoja ei ala kiinnostumaan alfojen kavereista. Miehet alkavat ja tämä on useimmille naisille turn off, että ensin lähestytään porukan kauneinta naista ja jos ei onnistu, aletaan lähestyä tämän naisen vähemmän kauniita kavereita. Mies kun on jo siinä vaiheessa osoittanut, kenet hän oikeasti olisi halunnut eli kauneimman naisen. Naiset eivät anna lohtupillua miehelle, jolle naisen kaveri on jo antanut pakit. 

Mitä sitten? Silti nämä kauneimpien kaverit nähdään viehättävinä koska ei ole niin kovat vaatimukset

Sitä sitten, että naiset eivät kiinnostu miehistä, jotka ovat kiinnostuneempia naisen kauniimmasta kaverista kuin naisesta itsestään. Miehen on aika turha edes yrittää lähestyä porukan kauneimman jälkeen niitä vähemmän kauniita, koska pakit tulee melko varmasti. 

Mutta tämä ei silti muuta sitä kuviota että miehille kelpaa suurempi osa naisista kuin toisin päin. Jatkankin vielä että miehillä harvemmin edes on sitä muutamaa mitä kaikki pitävät kauniimpana. Miehillä näes on paljon värikkäämpi naismaku ja suurinosa täyttää ne yleisemmin tärkeimmät (perse, hoikahko ja viehättävä naama) piirteet ja siksi naisissa on paljon variaatioita mitkä miellyttävät ketäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kautta aikojen ihailleet sellaisia naisia, jotka ovat olleet ulkonäöltään kulloisenkin aikakauden kauneusihanteen mukaisia. Naiset taas ovat pyrkineet näyttämään juuri sellaisilta. Nykyaika ei poikkea tästä mitenkään muuten kuin että naiset odottavat samaa myös miehiltä. Pituus on oikeastaan ainoa asia, johon ei juurikaan voi vaikuttaa. Kaikkeen muuhun kyllä. Ei kai kukaan mies ole niin tyhmä, että kuvittelee jonkun instassa tai muualla kuviaan esittelevän kaunottaren näyttävän juuri siltä, jos nainen olisi juuri tullut parin vuoden reissulta autiolta saarelta eikä mitään ulkonäköä parantavia juttuja olisi käytetty?

Niin no jos nykynaisten miesihanne on 190cm tumma mies niin läheskään kaikki eivät ole 190cm tai tummia. Eikä näihin kumpaankaan ominaisuuteen mies voi vaikuttaa.

Unohdin mainita, että vuonna 2016 myös miehen lukutaito on naisille hyvin tärkeä kriteeri. Mutta oikeastiko kuvittelet, että jokainen blondi, brunette tai punapää on sitä aidosti? Tai että naisen jumalaisen kauniit smaragdinvihreät silmät ovat aidot eikä värilliset piilolinssit? Mies voi värjätä hiuksensa tummiksi, hankkia värilliset piilolinssit ja käydä riittävän usein ottamassa suihkurusketuksen, jos arvelee, että tummana miehenä kävisi parempi flaksi. 

Entäpä pituus? Tai se että naiset arvostavat miehen aitoutta. On hyväksyttyä naisille olla epäaitoja meikkien takia mutta miehen täytyy syntyä hyvännäköiseksi.

Juurihan minä sanoin, että pituudelleen ei juurikaan voi mitään. Muutaman sentin voi saada pituutta lisää jalkineilla ja itsensä voi saada näyttämään pidemmältä vaatetuksella, vartalonmallilla ja hiusten mallilla. Miehen ei tarvitse syntyä yhtään sen paremman näköiseksi kuin naisenkaan, mutta naisen mielenkiinnon herättämiseksi voi tehdä aika paljonkin ulkonäkönsä eteen.

No mitä minä esimerkiksi voin tehdä? Olen lyhyt, vaaleaihoinen, kaljuuntuva ja kasvoista epäsymmetrinen ja monen mielestä ruma? -Kaikki ominaisuuksia mille en itse voi mitään.

Mene jollekin stylistille. Pituudellesi et voi mitään, mutta voit muokata vartaloasi siten, että et näytä niin lyhyeltä. Kaljuuntuvana sulla on vaihtoehtoina joko hiussiirteet tai ajat pääsi kokonaan kaljuksi. Yllättävän monien naisten mielestä kaljut miehet ovat hot. Myös kasvojen epäsymmetriaan sekä rumuuteen on mahdollista vaikuttaa ainakin jossain määrin, joten varaa aika plastiikkakirurgille. 

Miten voin muokata vartaloani että en näyttäisi niin lyhyeltä? Esim. Punttaamalla lyhyyteni vain korostuisi (kokemuksesta). Ja mitäväliä sillä edes olisi että näyttäisin edes hitusen paremmalta? Ei tällainen ero muuttaisi tuloksia mitenkään: en silti olisi vielä se parhaimman näköinen mies joka niitä naisia saa.

Vierailija
44/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan. Toki keskimäärin varmasti itseään esiin tuovat naiset keräävät enemmän kiinnostusta kuin hiljaiset, jotka näyttävät sitruunan syöneiltä, mutta kuvio on ihan erilainen. Saunailloissa ollaan näistä juteltu ja hyvin harvoin naisporukoihin törmätessä suurimman osan mielestä kiinnostavin nainen olisi se sama 

Arvaapa mitä? Myös me naiset olemme hyvin harvoin kiinnostuneita samoista miehistä kuin kaverimme. 

Kokemukseni kertovat toista. Oli surullista seurata miten usein naisten porukan kaikki tai lähes kaikki naiset ottivat yhteyttä samaan kaveriin ja halusivat treffeille tai jotain muuta. Kaveri sitten pyöritti näitä miten halusi ja välillä jopa naisten välit menivät

Vierailija
45/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri sitten pyöritti näitä miten halusi ja välillä jopa naisten välit menivät

Toihan on ihan yleistä, että naiset ovat valmiita suolaamaan vaikka parhaan kaverinsa, jos nainen näkee mahdollisuuden ukkoon, jolla on hyvä tulotaso ja paljon omaisuutta. Ei tuossa mitään uutta ja ihmeellistä ole.

Vierailija
46/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat kautta aikojen ihailleet sellaisia naisia, jotka ovat olleet ulkonäöltään kulloisenkin aikakauden kauneusihanteen mukaisia. Naiset taas ovat pyrkineet näyttämään juuri sellaisilta. Nykyaika ei poikkea tästä mitenkään muuten kuin että naiset odottavat samaa myös miehiltä. Pituus on oikeastaan ainoa asia, johon ei juurikaan voi vaikuttaa. Kaikkeen muuhun kyllä. Ei kai kukaan mies ole niin tyhmä, että kuvittelee jonkun instassa tai muualla kuviaan esittelevän kaunottaren näyttävän juuri siltä, jos nainen olisi juuri tullut parin vuoden reissulta autiolta saarelta eikä mitään ulkonäköä parantavia juttuja olisi käytetty?

Niin no jos nykynaisten miesihanne on 190cm tumma mies niin läheskään kaikki eivät ole 190cm tai tummia. Eikä näihin kumpaankaan ominaisuuteen mies voi vaikuttaa.

Unohdin mainita, että vuonna 2016 myös miehen lukutaito on naisille hyvin tärkeä kriteeri. Mutta oikeastiko kuvittelet, että jokainen blondi, brunette tai punapää on sitä aidosti? Tai että naisen jumalaisen kauniit smaragdinvihreät silmät ovat aidot eikä värilliset piilolinssit? Mies voi värjätä hiuksensa tummiksi, hankkia värilliset piilolinssit ja käydä riittävän usein ottamassa suihkurusketuksen, jos arvelee, että tummana miehenä kävisi parempi flaksi. 

Entäpä pituus? Tai se että naiset arvostavat miehen aitoutta. On hyväksyttyä naisille olla epäaitoja meikkien takia mutta miehen täytyy syntyä hyvännäköiseksi.

Juurihan minä sanoin, että pituudelleen ei juurikaan voi mitään. Muutaman sentin voi saada pituutta lisää jalkineilla ja itsensä voi saada näyttämään pidemmältä vaatetuksella, vartalonmallilla ja hiusten mallilla. Miehen ei tarvitse syntyä yhtään sen paremman näköiseksi kuin naisenkaan, mutta naisen mielenkiinnon herättämiseksi voi tehdä aika paljonkin ulkonäkönsä eteen.

No mitä minä esimerkiksi voin tehdä? Olen lyhyt, vaaleaihoinen, kaljuuntuva ja kasvoista epäsymmetrinen ja monen mielestä ruma? -Kaikki ominaisuuksia mille en itse voi mitään.

Mene jollekin stylistille. Pituudellesi et voi mitään, mutta voit muokata vartaloasi siten, että et näytä niin lyhyeltä. Kaljuuntuvana sulla on vaihtoehtoina joko hiussiirteet tai ajat pääsi kokonaan kaljuksi. Yllättävän monien naisten mielestä kaljut miehet ovat hot. Myös kasvojen epäsymmetriaan sekä rumuuteen on mahdollista vaikuttaa ainakin jossain määrin, joten varaa aika plastiikkakirurgille. 

Miten voin muokata vartaloani että en näyttäisi niin lyhyeltä? Esim. Punttaamalla lyhyyteni vain korostuisi (kokemuksesta). Ja mitäväliä sillä edes olisi että näyttäisin edes hitusen paremmalta? Ei tällainen ero muuttaisi tuloksia mitenkään: en silti olisi vielä se parhaimman näköinen mies joka niitä naisia saa.

Ahhhahhaa, Suomi24-palstalta vanha tuttu kirjoittaja, jonka trauma on siinä, ettei hän voi olla parhaan näköinen mies. Hänelle ei riittäisi se, että joku nainen ihastuisi häneen. Ei, vaan hänen pitää olla se kaikkein komein, se Hunks-mies, jonka ympärillä naiset pyörtyilevät. Jos joku tavallinen nainen ihastuisi häneen, niin hän ei huolisi tätä, koska nainen ei olisi riittävän hyvä hänelle. En muista miten tarkalleen ottaen hänen logiikkansa meni, mutta jotain sellaista siinä oli, että vasta jos kaikkein kauneimmat naiset olisivat kiinnostuneita hänestä, niin hän voisi uskoa tavisnaisen olevan kiinnostunut hänestä itsestään eikä vain tyytyvän häneen. Tai no ehkä Lyhyt Mies kertoo meille itse, miten se oli. Miksi sinun pitäisi olla se parhaimman näköinen mies joka naisia saa?

Vierailija
47/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäväliä sillä edes olisi että näyttäisin edes hitusen paremmalta? Ei tällainen ero muuttaisi tuloksia mitenkään: en silti olisi vielä se parhaimman näköinen mies joka niitä naisia saa.

Niin. Minäkään en ole se parhaimman näköinen eikä ole juuri kukaan mukaan. Parhaimman näköisiä ei voi olla paljon, muutenhan koko käsitteessä ei olisi järkeä. 

Vierailija
48/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stylistilta saisit itseluottamusta: tiedät näyttäväsi hyvältä. Itseluottamus ei ehkä lisää pituuttasi mutta viehättävyyttäsi naisten silmissä se lisää todella, todella paljon. Mieti nyt jotain Princeä: kelpo kääpiö, mutta kääpiöllä oli enemmän itseluottamusta kuin meillä kaikilla yhteensä. Tämä itseluottamus heijastui sitten mm. erittäin rohkeana pukeutumistatyylinäkin.

Sanoisin, että mikä tahansa juttu joka lisää itseluottamustasi ja elämäniloasi lisää kiinnostavuuttasi naisten silmissä. Harrastukset, intohimot... Jutut, joista saat iloa. Kun miehestä aistii, että hän on tyytyväinen elämäänsä juuri näin ja saa siitä.iloa irti, siihen ilonpitoon haluaa liittyä itsekin mukaan.

Vierailija
49/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköään voi toki muokata erinäisin menetelmin mutta se pohja saadaan jo syntymälahjana. En usko että lyhytraajaisesta, pottunokkaisesta ja taikinamaiset kasvonpiirteet omaavasta naisesta saisi millään noiden Instagram-naisten tasoista.

Vierailija
50/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä naisten pinnallisuus pätee ainakin tinderissä. Itse olen sitä kautta yrittänyt saada seuraa, sillä harrastuksistani ja muuta kautta ei oikein tapaa ihmisiä. Ongelmana tuolla on se, että kaikki pinnalliset pintaliitäjät on edustettuna. Itselleni kelpaisi jos tuolta edes saisi osumia normaaleista naisista, mutta edes niitä ei tuolla tule vastaan. Ei oikein muuta vaihtoehtoa tunnu olevan, kuin totuttelu yksin eloon.

Niin, mitään muuta vaihtoehtoahan ei ole olemassa kuin Tinder tai loppuiän yksinäisyys.

Itse (N) en olisi ikinä ede mennyt Tinderiin, ihan nettideittailukin riitti todistamaan, etten ikinä kelpaisi pinnalliselle miehelle (ja Tinder on, jos mahdollista, vieläkin pinnallisempi kanava kuin perinteinen nettideittailu). Luojan kiitos, miehiä on olemassa myös Tinderin ulkopuolella ja sieltä löysin omani; miehen, joka ei ole pinnallinen.

Kaltaisiani naisia, jotka eivät halua (halunneet)  olla Tinderissä, on varmasti vaikka kuinka paljon. Ehkä sinunkin kannattaisi etsiä heitä.

=DD

Siis miehen, joka ei voi vaatia naisilta samaa kuin tasokkaammat miehet ja siksi valitsi sinut. Todennäköisesti sinä silti edelleen valitsit tämän miehen omaa tasoasi ylempää eli pinnallisesti, kuten naisilla on tapana. :)

Vierailija
51/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tavalliset ihmiset keskustelevat parisuhteista, ne joilla sellaisen saamiseen on edes pienen pieni mahdollisuus. Entäpä me joilla on kaikki ne epä-ihanne piirteet aina ulkonäöstä lähtien? Te valitatte miehettömyyttänne/naisettomuuttanne siksi, koska ette viitsi tehdä asian eteen yhtään mitään ja teille ei edes kelpaa ne kumppaniehdokkaat. Minunkaltaisillani ei ole edes varaa mistä valita, koko vastakkainen sukupuoli hylkii, ihan kirjaimellisesti. Olen miehille kuin ruttotautinen, jota tulee parhaansa mukaan vältellä. Olen kasvoistani huomattavasti keskivertonaista rumempi ja vartaloni rakenne on roteva. Plus on vielä sairaalloisen ujo ja neuroottinen persoona.

Vierailija
52/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä naisten pinnallisuus pätee ainakin tinderissä. Itse olen sitä kautta yrittänyt saada seuraa, sillä harrastuksistani ja muuta kautta ei oikein tapaa ihmisiä. Ongelmana tuolla on se, että kaikki pinnalliset pintaliitäjät on edustettuna. Itselleni kelpaisi jos tuolta edes saisi osumia normaaleista naisista, mutta edes niitä ei tuolla tule vastaan. Ei oikein muuta vaihtoehtoa tunnu olevan, kuin totuttelu yksin eloon.

Niin, mitään muuta vaihtoehtoahan ei ole olemassa kuin Tinder tai loppuiän yksinäisyys.

Itse (N) en olisi ikinä ede mennyt Tinderiin, ihan nettideittailukin riitti todistamaan, etten ikinä kelpaisi pinnalliselle miehelle (ja Tinder on, jos mahdollista, vieläkin pinnallisempi kanava kuin perinteinen nettideittailu). Luojan kiitos, miehiä on olemassa myös Tinderin ulkopuolella ja sieltä löysin omani; miehen, joka ei ole pinnallinen.

Kaltaisiani naisia, jotka eivät halua (halunneet)  olla Tinderissä, on varmasti vaikka kuinka paljon. Ehkä sinunkin kannattaisi etsiä heitä.

=DD

Siis miehen, joka ei voi vaatia naisilta samaa kuin tasokkaammat miehet ja siksi valitsi sinut. Todennäköisesti sinä silti edelleen valitsit tämän miehen omaa tasoasi ylempää eli pinnallisesti, kuten naisilla on tapana. :)

Ymmärränkö oikein: sinun arviosi mukaan hänellä ei ollut varaa vaatia naisilta samaa kuin tasokkaammilla miehillä, mutta silti hän on minun tasoani ylempänä? Siis hänen pitäisi siis olla minun tasoani ylempänä oleva mies joka ei kuitenkaan saisi minua tasokkaampia naisia... vai miten tuo menee? :-DDD

Okei, sinä ilmeisesti haluat saada niitä naisia, joita sinua tasokkaammat miehet saavat, ja naiset ovat pinnallisia kun eivät valitse sinua?

Vierailija
53/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi lihavat, tyhmät, huonoihoiset yms. ongelmaiset naiset tarjoavat itseään miehelle ollenkaan. Joku taso on pidettävä parisuhdemarkkinoilla jotta lopputulokseen voisi olla tyytyväinen.

Valitettavasti vapaana ei ole ihan perusasiat täyttäviä naisia kuten koulutettu ja työssäkäyvä, mielellään ei lapsia, ex-suhteet saatu hoidettua järjestykseen, on harrastuksia, riittävän hyvä kunto (esim pystyy juoksemaan 5 km ilman ongelmia), ei mielisairautta tms.

Vierailija
54/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi lihavat, tyhmät, huonoihoiset yms. ongelmaiset naiset tarjoavat itseään miehelle ollenkaan. Joku taso on pidettävä parisuhdemarkkinoilla jotta lopputulokseen voisi olla tyytyväinen.

Valitettavasti vapaana ei ole ihan perusasiat täyttäviä naisia kuten koulutettu ja työssäkäyvä, mielellään ei lapsia, ex-suhteet saatu hoidettua järjestykseen, on harrastuksia, riittävän hyvä kunto (esim pystyy juoksemaan 5 km ilman ongelmia), ei mielisairautta tms.

Miksi naista pitäisi kiinnostaa joku ahne ja pinnallinen horo, joka laskee naisen arvon rahassa?

Vierailija
55/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tyhmyys näkyy päällepäin vai yhdistätkö sen automaattisesti rumuuden kanssa samaan pakettiin kuuluvaksi? Kyllä kaunis nainenkin voi olla tyhmä kuin vasemman jalan saapas, nähty on lukemattomat kerrat. Lihavat miehet eivät anna kaltaisilleen naisille mahdollisuutta vaan haluavat hoikkia, missitason naisia ja sitten ulisevat miksi eivät saa naista. No kannattaisiko katsoa peiliin? (En siis tällä lihavuudella viitannut sinuun vaan puhuin yleisellä tasolla).

Vierailija
56/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat miehet eivät anna kaltaisilleen naisille mahdollisuutta vaan haluavat hoikkia, missitason naisia ja sitten ulisevat miksi eivät saa naista. No kannattaisiko katsoa peiliin? (En siis tällä lihavuudella viitannut sinuun vaan puhuin yleisellä tasolla).

Onko täällä oikeasti naisia, jotka uskovat tosissaan tällaista BS:ssää?

Vierailija
57/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavat miehet eivät anna kaltaisilleen naisille mahdollisuutta vaan haluavat hoikkia, missitason naisia ja sitten ulisevat miksi eivät saa naista. No kannattaisiko katsoa peiliin? (En siis tällä lihavuudella viitannut sinuun vaan puhuin yleisellä tasolla).

Onko täällä oikeasti naisia, jotka uskovat tosissaan tällaista BS:ssää?

Kyllä tuo "missitason nainen" ei ainakaan itseäni niin houkuttele. Eihän tuollaisen kanssa voi ikinä vetää edes kännejä kun alkoholi lihottaa, eikä ikinä tilata esim. pitsaa tai kebabbia päivän ruuaksi, kun sekin lihottaa. Salilla pitää käydä vähintään kolme kertaa viikossa ja muina päivinä tietenkin lenkillä, ettäi BMI varmasti pysyy alle 22:ssä.

Voisiko tuollaisen kanssa säätää huolettomasti oikeastaan mitään hauskaa, kun muija kyttää koko ajan omaa BMI:tä?

Vierailija
58/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2771 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahhhahhaa, Suomi24-palstalta vanha tuttu kirjoittaja, jonka trauma on siinä, ettei hän voi olla parhaan näköinen mies. Hänelle ei riittäisi se, että joku nainen ihastuisi häneen. Ei, vaan hänen pitää olla se kaikkein komein, se Hunks-mies, jonka ympärillä naiset pyörtyilevät. Jos joku tavallinen nainen ihastuisi häneen, niin hän ei huolisi tätä, koska nainen ei olisi riittävän hyvä hänelle. En muista miten tarkalleen ottaen hänen logiikkansa meni, mutta jotain sellaista siinä oli, että vasta jos kaikkein kauneimmat naiset olisivat kiinnostuneita hänestä, niin hän voisi uskoa tavisnaisen olevan kiinnostunut hänestä itsestään eikä vain tyytyvän häneen. Tai no ehkä Lyhyt Mies kertoo meille itse, miten se oli. Miksi sinun pitäisi olla se parhaimman näköinen mies joka naisia saa?

En kyllä ole se kenestä puhut ja en ole missään vaiheessa sanonut että se yksi nainen ei minulle riittäisi vaan minun pitäisi olla vähintään se keskiverto mies että se yksikään edes kiinnostuisi oikeasti eikä vain tyytyisi

Vierailija
59/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä ainakin olen saanut, vaikka en ulkonäköäni kummempana pidä. Naiset kyllä sanovat että komea olen:)"

Kommentissasi piilee itse vastaus. Jos naiset pitävät sinua komeana, olet komea ja siksi saat naisen. Ja vielä erityisen komeakin tuolla naismenestyksellä ja että se kompensoi tuon pituutesi (olen itsekin lyhyt mies joten älä loukkaannu). Pidät silti itseäsi normi näköisenä: sehän meille kaikille on tyypillistä että yleensä hyvännäköisetkin ihmiset pitävät itseään normi näköisinä. Siksi kuvitellaan varsinkin miesten keskuudessa että ollaan ulkonäöllisesti samalla viivalla ja että se rumakin saa naiset kiinnostumaan jos vain toimii samalla lailla kun se naisten silmissä komeakin. Tämä on tosi yleistä meillä miehillä että ei hahmoteta että miesten ulkonäöissä on eroja ja siihen vielä lisätään ne naisten valehtelut sisimmästä. Eihän tälläisessä ole mitään järkeä![/quote]

Ei, minusta ei kyllä saa mitenkään erityisen komeaa, en edes pahemmin panosta ulkonäkööni, eikä minua ole juuri koskaan nainen lähestynyt vaan minä itse naista ja kiinnitys naiseen on jokakerta täytynyt itse luoda jotta pääsee alkua pidemmälle. Kyllä minä muistan kuinka yksikin hyvinkin missinmittoihin menevä ihan näpsäkkä blondi, (vähän höpsähtänyt yh-äiti) kerrankin minulle katkeroituneena totesi että "vittu et tuu koskaan saamaan yhtä hyvännäköistä naista kuin mä olen". Hän sai jatkaa omaa eläämäänsä ja mä jatkoin omaa, hänelle ulkonäkö oli kaikki kaikessa ja mä katsoin että parempiakin löytyy. Niin on löytynyt.

Vierailija
60/62 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä ainakin olen saanut, vaikka en ulkonäköäni kummempana pidä. Naiset kyllä sanovat että komea olen:)"

Kommentissasi piilee itse vastaus. Jos naiset pitävät sinua komeana, olet komea ja siksi saat naisen. Ja vielä erityisen komeakin tuolla naismenestyksellä ja että se kompensoi tuon pituutesi (olen itsekin lyhyt mies joten älä loukkaannu). Pidät silti itseäsi normi näköisenä: sehän meille kaikille on tyypillistä että yleensä hyvännäköisetkin ihmiset pitävät itseään normi näköisinä. Siksi kuvitellaan varsinkin miesten keskuudessa että ollaan ulkonäöllisesti samalla viivalla ja että se rumakin saa naiset kiinnostumaan jos vain toimii samalla lailla kun se naisten silmissä komeakin. Tämä on tosi yleistä meillä miehillä että ei hahmoteta että miesten ulkonäöissä on eroja ja siihen vielä lisätään ne naisten valehtelut sisimmästä. Eihän tälläisessä ole mitään järkeä![/quote]

Ei, minusta ei kyllä saa mitenkään erityisen komeaa, en edes pahemmin panosta ulkonäkööni, eikä minua ole juuri koskaan nainen lähestynyt vaan minä itse naista ja kiinnitys naiseen on jokakerta täytynyt itse luoda jotta pääsee alkua pidemmälle. Kyllä minä muistan kuinka yksikin hyvinkin missinmittoihin menevä ihan näpsäkkä blondi, (vähän höpsähtänyt yh-äiti) kerrankin minulle katkeroituneena totesi että "vittu et tuu koskaan saamaan yhtä hyvännäköistä naista kuin mä olen". Hän sai jatkaa omaa eläämäänsä ja mä jatkoin omaa, hänelle ulkonäkö oli kaikki kaikessa ja mä katsoin että parempiakin löytyy. Niin on löytynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi